מתנות מקוריות לחג שיפתיעו את יקירכם

מתנות מקוריות לחג שיפתיעו את יקירכם

כל האנשים אוהבים לתת ולקבל מתנות אבל הם מתחלקים לפי האופן שבו הם בוחרים מתנה לחג. יש אנשים שבוחרים מתנות לפי טעמם ומה שנראה להם נכון לתת בחגים, ויש אנשים שיתאימו את המתנה למי שמקבל אותה ומתי. הסוג הראשון של נותני המתנות יתקבל באהבה בכל מקרה כי אין מתנה שלא מתקבלת בחיבה ובהערכה. הסוג השני של אנשים הם כנראה האורחים הרצויים ביותר, משום שאם המתנה מותאמת למי שמקבל אותה היא אפילו שימושית יותר. להם אכפת מה להביא ואיך להתאים את המתנה למי שמקבל אותה כך שתהיה גם שימושית וגם אסתטית. יש כמה סוגים של מתנות שנהוג להביא בחגים ואחד מהם בוודאי יתאים למי שמארח אתכם בחג.

המתנה השימושית ביותר – מצעים

אין כזה דבר מצעים שלא צריך. תמיד יש צורך בסט מצעים חדשים משום שיש להם תאריך תפוגה של כמה שנים בכל מקרה. הם מתבלים, או דוהים בשמש או בכביסות הרבות, מתיישנים והופכים לפחות חזקים ומתוחים כשצריך להשתמש בהם גם כאשר קונים אותם מאיכות מעולה ומחברה טובה. אם יש משפחה גדולה הם תמיד רצויים כדי שיהיו מצעים רזרביים למקרה הצורך, כשיש אורחים ועוד. אם אין לכם זמן וכוח לכבס מצעים תמיד יהיה לכם סט מוכן בארון לשימושכם וזה כיף. מלבד זאת, כשמקבלים אותם מתנה תמיד מקבלים מצעים מפנקים ויפים באמת, מהסוג שלא הרשיתם לעצמכם.

המתנה שאינה נמאסת לעולם – טקסטיל לאמבטיה

טקסטיל לאמבטיה יכול להיות מתנה נהדרת כשקונים אותה ממי שמייצר איכות ומצוינות, משום שתמיד צריך אותן. אין אחד שלא אוהב מגבות עבות ורכות שמפנקות אתכם כשאתם יוצאים ממקלחת חמה. מגבות בצבעים ובדגמים מיוחדים הן אלה שעושות את חדר הרחצה שלכם לספא קטן וביתי. מגבות פנים, מגבות רגליים, מגבות גוף ומגבות ידיים הן בדיוק מה שאתם צריכים כדי לקבל מראה יוקרתי של חדר אמבטיה כמו במלון בוטיק וזה כל כך קל ליישום. מתנה של טקסטיל לאמבטיה יכולה לכלול גם שטיחים יפים מחומר טוב שאינו מתבלה מהר ושומר על מראה יפה של חדר הרחצה על ידי הוספת צבע מעניין.

מתנה שהיא אמנות ביתית ושימושית – כלי קרמיקה

יש חומרים שאינם מתיישנים לעולם בעולם עיצוב הפנים ואחד מהם הוא הקרמיקה. יש כלי קרמיקה שהם אומנות בפני עצמה כשהם נעשים בעבודת יד ויש כאלה שהם משובחים ואיכותיים כשהם מגיעים ממפעל טוב לקרמיקה. ההבטחה שגלומה בכלי קרמיקה יפים הן לנוי והן להגשה מתגשמת תמיד ואין צורך אפילו לחדש ולשנות את היצע הכלים כשיש מערכת בסיסית כזאת. כלי קרמיקה משמשים גם לנוי וגם לאכילה ולהגשה ובמקרים מסוימים אפילו לבישול והגשה אסתטית לשולחן. אין יפה מכך למי שאוהב לשים דגש על אכילה בעיניים כתוספת להגשת הטעמים השונים.

מתנת הנוחות והרכות – כריות נוי

כריות נוי הפכו בשנים האחרונות לז'אנר עיצוב בפני עצמו, כשהכריות מגיעות בגדלים ובדגמים שונים לכל מטרה. יש כריות קטנות לתמיכה בגב ובעורף, כריות לרגליים, כריות ישיבה זולא לצעירים ולצעירים ברוחם וכריות פוף וכריות גדולות באמת שהופכות לכורסאות קטנות ונוחות. ויש את הכריות הגדולות שמניחים על הספה או הכורסה והן חלק בלתי נפרד מהנוחות והרכות שמקבלות אתכם כשאתם רוצים לנוח. זה נוסף כמובן לאסתטיקה שלהן ולמגוון העצום של אפשרויות – כריות מחומרים שונים כמו כותנה או משי או צמר, או קנווס, רקומות או מודפסות, ארוגות או חלקות, והן מוצעות בצבעים רבים שיכולים להשתלב בהרמוניה של הצבעים בבית או לבלוט ככתם צבעוני מעניין על רקע מונוכרומטי רגוע.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf