מתנה לגיל 50 לאישה: רעיונות למתנות מדהימות

מתנה לגיל 50 לאישה: רעיונות למתנות מדהימות

גיל חמישים הוא אבן דרך ענקית. הגיל הוא אולי רק מספר, אבל המעבר ל-5-0 הגדול עדיין ראוי לחגיגה ענקית. במהלך חייה, היא כנראה השיגה כמה הישגים די גדולים, כמו הקמת משפחה, התקדמה בעבודה ואפילו עזרה לנשים אחרות סביבה עם חוכמתה.

אם אתם מחפשים מתנה לגיל 50 לאישה אהובה בחייכם, סביר להניח שאתם תוהים איזו מתנה תשמח אותה. מדריך זה מסביר כיצד לבחור את המתנות הטובות ביותר ליום ההולדת המשמעותי בחיי אישה.

איך לבחור מתנה לגיל 50 לאישה

קניות של מתנת יום הולדת 50 יכולות להיות קצת מאתגרות. כנראה שיש לה כבר את רוב הדברים שהיא רוצה. סביר להניח שהיא גם לא כל כך יודעת איזו מתנה היא הכי רוצה. אחת הדרכים לעקוף את המכשול הזה היא לשקול את התחביבים, האהבות והתחומי עניין שלה. לדוגמה, אם היא אוהבת גינון, אפשר לקנות לה ערכת כלים לגינה, כמה שתילים מיוחדים וכמה אדניות יפות.

אם אינכם בטוחים מה התחביב שהכי מעסיק אותה היום, מתנה לגיל 50 לאישה יכולה להיות קולאז', ציור או תמונה שהיא תוכל לתלות על הקיר, כדי לזכור מדי יום כמה אתם אוהבים אותה. לחלופין, אפשר לבחור בשרשרת שעשויה מחמש טבעות, אחת לכל עשור שהיא בחיים. הרעיון הזה מתוק וסנטימנטלי, והיא בטוח תעריך את המחווה.

סידור פירות ייחודי עם אלכוהול ושוקולד

היא תאהב סידור ייחודי של פירות טעימים, בזר מעוצב של תפוחים קטנים, צנצנת דבש, תותים וכוכבי אננס. כל הפינוקים המתוקים האלה מעורבבים יחד במיכל כיפי בצורת כוס מרטיני. ואם כבר מרטיני, אפשר לצרף למארז המפנק גם בקבוק מרטיני משובח, וקופסת שוקולדים איכותיים.

עוגות מפנקות והקדשות יצירתיות

שלוש עוגות גבינה קרמיות בציפוי תותים טבולים בשוקולד ושלושה בראוניז פאדג' במרכז קופסת יום ההולדת דקדנטית.

וזה לא הכול. אפשר לבחור מארז שמגיע גם עם חמישה בלוני יום הולדת שמחים כדי לסתום את העסקה כמתנת יום הולדת אי פעם, ולכתוב הקדשה אישית על כל בלון, שמסמל כל עשור בחייה.

עץ האושר, הבריאות והאהבה

לאישה האהובה בחייכם מגיע ליהנות מחיים של בריאות ואושר, ואם אתם מחפשים רעיון מקורי למתנה, אתם יכולים לבחור לה פסל עץ משובץ באבנים צבעוניות, שכל אבן מסמלת את כוח הריפוי, האושר והאהבה, והעץ מסמל את אריכות ואיתנות חייכם.

כל המיצג המרהיב הזה ממוסגר בזכוכית וזוהי מתנה לגיל 50 לאישה, שיש לה משמעות מעודדת שתקדם ריפוי ואושר בחייה.

תזכורת תמידית לאהבה

אפשר לבחור אמנות הקיר הזו שמיועדת כמתנה לאישה אהובה בחייכם, שהגיעה לגיל חמישים. התמונה המותאמת אישית יכולה לכלות 50 סיבות שמסבירות למה אתם אוהבים את האישה המיוחדת בחייכם, והאמן שממנו תזמינו את התמונה, יעצב את כל המשפטים שתכתבו על קנבס באיכות של יצירה שמוצגת במוזיאון.

 

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf