מתכננים יום גיבוש לצוות? האטרקציה שמשגעת את הארץ

מתכננים יום גיבוש לצוות? האטרקציה שמשגעת את הארץ

כאשר אנחנו מתכננים עוד יום גיבוש לצוות שלנו בעבודה יש לנו אחריות לנסות לחדש בפעילות שנבחר. במקום שביום הצוות שלנו עוד פעם נלך לבית קפה או נצפה כולם ביחד בסרט אנחנו יכולים לבחור לקחת את כולם לאטרקציה ייחודית שמשגעת את הארץ והיא גם מאוד מהנה. אטרקציה זו היא משחק לייזר טאג.

לייזר טאג יכול לגבש כל צוו של כל עסק והוא יכול לאפשר לנו לחדש לעובדים שלנו ולאתגר אותם מאוד.

איך לייזר טאג ישדרג את גיבוש הצוות שלנו?

לייזר טאג במרכז יכול לשדרג את יום גיבוש הצוות שלנו כי הוא מהווה פעילות כיפית ואתגרית מאוד. לייזר טאג זה למעשה משחק עם קרני לייזר בו קבוצה אחת צריכה לירות קרני לייזר על קבוצה אחרת. משחק זה תחרותי מאוד וכיפי מאוד. היתרון של המשחק הוא שהוא מתאים גם לאנשים בני עשרים פלוס וגם לאנשים בני חמישים.

לאיזה צוותים זה מתאים?

לייזר טאג יכול להתאים למגוון רחב של צוותים ממגוון רחב של מקצועות מ:

  • חברות הייטק
  • צוות אמבולנס
  • צוותי רופאים
  • עורכי דין
  • פסיכולוגים
  • מוכרים בחנות
  • מלצרים בבית קפה

למעשה היופי של המשחק הוא שהוא מתאים לכולם בין אם אנחנו עובדים כמנהלים או כעובדים זוטרים בחברה או בעסק.

לייזר טאג לא רק לימי גיבוש למקומות עבודה גם למשפחות

לייזר טאג במרכז מתאים לא רק לימי גיבוש למקומות עבודה אלא גם למשפחות שרוצות להתגבש ולהיות קרובות יותר. המשחק מתאים לילדים החל מגיל תשע ועד סבים וסבתות בני שבעים. היופי של המשחק הוא שכולם בצוות או במשפחה פועלים ביחד נגד קבוצה אחרת על מנת לנצח. המשחק עצמו מדמה קרב בו עלינו להגן על חברי הקבוצה שלנו ולתקוף בקרני לייזר את חברי הקבוצה היריבה. משחק זה מאתגר מאוד ומאוד כיפי והוא יכול לאפשר לנו ליהנות, לצחוק וגם להרגיש קרובים יותר למי שנמצא בקבוצה שלנו בין אם זה אח, סבתא או חבר צוות או מנהל שיש לנו בעבודה.

הבחירה ללכת לשחק לייזר טאג עם אנשי הצוות שלנו בעבודה היא בחירה מקורית מאוד ואיכותית. בחירה זו יכולה לאפשר לנו להפתיע את חברי הצוות שלנו ולאפשר להם לחוות חוויה שהם לא חוו לפני כן. כאשר אנחנו בוחרים לשחק במשחק אנחנו יכולים לשלב אותו עם ארוחת שף טובה וגם עם קצת הומור והווי קבוצתי. המשחק עצמו קליל מאוד ומהנה והוא יכול להתאים לעובדים בני כל גיל ובעלי כל תפקיד מסגן מנהל ועד מנהל משמרת או מנקה. היופי במשחק הוא שכל השחקנים בקבוצה שווים והם יכולים לנצח רק אם הם יפעלו ביחד.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf