מתי כדאי ליצור קשר עם אינסטלטור בפתח תקווה?

מתי כדאי ליצור קשר עם אינסטלטור בפתח תקווה?

פתח תקווה היא עיר גדולה מאד והיא ממוקמת בסמיכות לערים נוספות באזור מרכז הארץ וגוש דן. למה צריך לדעת את זה? כי לפעמים אפשר להזמין אנשי מקצוע מעיר סמוכה ולא מהעיר עצמה שבה הם נדרשים וכך הם יכולים להגיע יותר מהר אל המקום שבו נמצא הלקוח. כך זה עם אינסטלטורים, לדוגמה.

מתי צריך ליצור קשר עם אינסטלטור?

אינסטלטורים מוסמכים ומנוסים מבצעים תיקונים ומציעים שירות שקשורים בצנרת וזרימה של מים או ביוב. התקלה השכיחה ביותר בקרב לקוחות פרטיים תהיה פתיחת סתימה בכיור או באסלה או איתור נזילה ותיקון הצינור שבו היא קרתה. בנוסף לכל זה אינסטלטור בפתח תקווה יכול להציע גם שירותים שקשורים באיתור מקור של נזילה או פיצוץ בצינור, להבין למה ומהיכן נובעת רטיבות בקיר או ברצפה ולהציע שירותים מתקדמים כמו צילום עם מצלמה זעירה לאורך צינור נסתר ועוד. יש תקלות שחייבים לפנות בגינן לאינסטלטור ויהיה עליו להגיע כמה שיותר מהר ובדיוק כאן ייכנס לתמונה השיקול הגאוגרפי של האזור בו האינסטלטור מציע את שירותיו.

החשיבות של מיקום גאוגרפי ונסיעה קצרה

ערי גוש דן הן דוגמה מצוינת לכך שהשירותים של אינסטלטור פתח תקווה יכולים להיות דרושים לא רק בעיר עצמה אלא גם באזורים צמודים של ערים אחרות – רמת גן, בני ברק ואפילו ראש העין או הוד השרון. לפעמים אינסטלטור שיגיע מפתח תקווה יוכל להגיע מהר יותר מאשר אינסטלטור שמציע שירותים בעיר עצמה ולכן חשוב שיהיו פרטי יצירת הקשר של כמה אנשי מקצוע שיכולים ומתאימים לתת את השירות המדובר. יש תקלות שקשורות לאינסטלטורים שהתיקון או הטיפול בהן לא יהיו דחופים או בהולים אך יש כאלה שבהחלט כן. שכל רגע שהאינסטלטור לא מגיע התקלה לא רק שלא מטופלת – אלא אפילו מחמירה. כאשר יוצרים קשר עם אינסטלטור בפתח תקווה צריך להסביר לו מה הבעיה והוא כבר יבין מה רמת הדחיפות. הוא יפעיל שיקול דעת מקצועי וינחה את הלקוח מה לעשות.

כשמדובר באנשי מקצוע – הגבולות הגאוגרפיים לא באמת קיימים

מה שבאמת חשוב זה לקבל שירות מקצועי שיפתור את הבעיה אחת ולתמיד. לשם כך צריך לפנות אל אינסטלטור פתח תקווה מוסמך, מנוסה ומיומן שיוכל אפילו בשיחת טלפון להבין את חומרת המצב ולפי זה הוא יסדר את היום שלו ויקבל החלטה מתי להגיע אל הלקוח. גם אם בסופו של דבר מתברר שלא מדובר בתקלה בעייתי או כזאת שדורשת התייחסות מיידית – לפחות הלקוח יהיה עם שקט נפשי ויידע שהאינסטלטור יפנה אליו כשיתפנה וימצא את הזמן לסייע לו ולתת לו שירות. מה שחשוב זה לרכז פרטי יצירת קשר שם אנשי מקצוע במגוון תחומים שיוכלו לתת מענה בכל נושא או עניין בלי לעכב את הלקוח.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf