משלוחי פיצה בתל אביב לאירועים גדולים

משלוחי פיצה בתל אביב לאירועים גדולים

אנשים רבים מזמינים פה כשיש להם הרבה אורחים להאכיל. קל להזמין משלוחי פיצה במחירים נוחים ועם טעמים אהובים.

אם יש לכם אירוע שצריך להאכיל המון אנשים, הנה איך להזמין משלוחי פיצה בתל אביב, לשמחת כל מי שישתתף באירוע שלכם.

מציאת פיצרייה שתאהבו

התחילו עם מציאת פיצרייה שמכינה פיצות שאתם באמת אוהבים. כשאתם מאכילים קבוצה גדולה של אנשים, תרצו לתת להם את האוכל הכי טוב שאפשר. המשתתפים באירוע ישימו לב אם הזמנתם משלוחי פיצה בתל אביב עם תוספות טובות במיוחד.

ברוב המקרים, מארחי האירועים כבר מכירים פיצריות נהדרות בתל אביב, אבל אם אתם מארחים אירוע מחוץ לתל אביב ואינכם יודעים על פיצרייה טובה באזור שלכם, לא תוכלו לטעות עם הפיצריות התל אביביות. נסו מגש פיצה באחת הפיצריות בעיר, ודאו שאתם אוהבים אותה, ובפעם הבאה שיהיה לכם אירוע גדול, תוכלו לבצע הזמנה גדולה.

חישוב כמות הפיצות שתצטרכו, ואז הכפלת הכמות

לפני שתוכלו לקבוע כמה פיצות להזמין, עליכם להעריך תחילה כמה אנשים ישתתפו באירוע שלכם. אתם יכולים לבסס את ההערכות שלכם על נוכחות המשתתפים שהיו לכם באירועים קודמים, וברגע שיש לכם הערכת נוכחות, הכפילו את מספר המשתתפים בשניים, על מנת לקבוע כמה פיצות עליכם להזמין.

כך, למשל, עבור מאה משתתפים, הזמינו מספר משלוחי פיצה בתל אביב, בכמות שתספיק למאתיים איש. גם אם הכמות הזאת נשמעת לכם מוגזמת, תהיו בטוחים שלא יישארו לכם שאריות פיצה למחר, כי אף אחד, אף פעם, לא אמר שהוא לא יכול יותר לאכול עוד משולש פיצה.

המתמטיקה של משלוחי פיצה בתל אביב פשוטה

היא מבוססת על אדם ממוצע שאוכל שני משולשי פיצה לפחות, אם לא שלושה. כשהמגש הטיפוסי נחתך לשמונה משולשים, ויש אנשים שאוכלים פחות או יותר, שני משולשים נוטים להיות ממוצע שכיח.

אם יש לכם חששות או שאתם מזמינים משלוחי פיצה בתל אביב במגשים שאינם כוללים שמונה משולשים, שאלו את נציג השירות של הפיצרייה שממנה אתם מזמינים, על מה הוא ממליץ. הוא יוכל לעזור לכם לחשב את הכמות המתאימה.

מערבבים את התוספות

כשאתם מחליטים אילו סוגי פיצה כדאי לכם להזמין, אל תחששו להיות הרפתקנים. גבינה, רטבים, תבלינים וירקות טריים הם אפשרויות קלאסיות, אבל יש הרבה יותר פיצות יצירתיות שאנשים אוהבים. חשבו על הזמנת משלוחי פיצה בתל אביב בסגנונות הבאים:

  • פיצה בסגנון הוואי, עם אננס.
  • כמה קערות של סלט יווני בצד, עם שמן זית, עשבי תיבול, גבינת פטה, מלפפונים, עגבניות, פלפל אדום וזיתים שחורים.
  • פיצה משפחתית מרובעת עם בצק דק ללא גלוטן.
  • פיצה מבצק עבה עם גבינה טבעונית.
  • פיצה מבצק עבה ופריך שנאפית במחבת פאן מיוחדת.

לא כולם יאהבו את כל התוספות באירוע שלכם, אבל בקבוצה גדולה יש כמה אנשים שאוהבים את הפיצות השונות האלו, ויופתעו לטובה למצוא אותן באירוע שלכם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf