מרכז שירות דור 18

מרכז שירות דור 18

הרכב שוב עושה בעיות? שומעים רעש מחשיד מאזור המנוע? מחפשים מוסך אמין ומקצועי באזור פתח תקווה? מרכז שירות דור 18 הוא המקום המושלם עבורכם! במרכז השירות דור 18 תקבלו טיפול איכותי ומקצועי לרכב, במחיר הוגן וחווית שירות שלא תמצאו בשום מקום אחר.

מוסך דור 18, נעים להכיר

מרכז שירות דור 18 הוקם בשנת 2019 עד ידי דודו לוי, העוסק בתחום מכונאות הרכב במשך למעלה משלושים שנה. הניסיון הרב של דודו, ושל יתר עובדי המרכז, מאפשר לנו לטפל ברכב שלכם בצורה המקצועית והמדויקת ביותר. צוות העובדים המקצועי שלנו נבחר בקפידה, וכל עובד עובר הכשרה מקיפה וימי השתלמות וריענון תכופים, בכדי להבטיח שהרכב שלכם יקבל את הטיפול הטוב ביותר.

אז מה מיוחד במרכז שירות דור 18

אנחנו במרכז השירות דור 18 חרטנו על דגלנו שלושה ערכים יסודיים: מקצועיות, אמינות ושירות. מקצועיות העובדים מתבטאת בהכשרה המעמיקה אותה הם עוברים, וממשיכה בחלוקה למחלקות טיפול ספציפיות, המאפשרות לכל עובד להתמחות ולהתמקצע בתחומו. אנחנו מאמינים שאמינות היא הבסיס לכל מערכת עסקית טובה, ואנו מקפידים על שקיפות מלאה עם הלקוחות בכל שלבי התהליך. השירות האדיב, והיחס המשפחתי שאנו מקפידים להעניק לכל לקוח, יוצרים קהילת לקוחות יציבה ונאמנה, ההולכת וגדלה עם השנים. השילוב הייחודי של שלושת הערכים הללו נעשה בניצוחו של מייסד ומנהל מרכז השירות דודו לוי, הדואג באופן אישי לכך שכל לקוח ייצא מרוצה מהטיפול אותו הוא קיבל.

כשמקצועיות וטכנולוגיה נפגשים

מערך העובדים של מרכז השירות דור 18 מחולק למחלקות שונות, המאפשר מתן טיפול מדויק ומקצועי ברמה הגבוהה ביותר. המחלקה הפותחת את שרשרת הטיפול היא מחלקת הדיאגנוסטיקה המשוכללת שלנו, המאפשרת לנו לאתר את הבעיה בצורה מהירה ומדויקת, ולהעביר את הרכב למחלקות הטיפול המתאימות. בין מחלקות הטיפול שלנו ניתן למנות למשל את מחלקת החשמל, פחחות וצבע, מיזוג אוויר, מכונאות שוטפת, ואפילו מחלקה המטפלת בהסדרים מול חברות הביטוח. כל הטיפולים שלנו נעשים באמצעות המכשירים החדישים ביותר, דבר המבטיח טיפול מהיר, מקצועי ואיכותי.

כשזה נוגע לרכב – לא מתפשרים על איכות הטיפול

מרכז שירות דור 18 הינו מוסך מורשה מטעם רנו, ניסאן ודאצ'יה, המעניק טיפולים ברמה המקצועית הגבוהה ביותר. כל הטיפולים שלנו נעשים על פי הוראות היצרן המדויקות, ועובדי המוסך עוברים השתלמויות תקופתיות להעמקת הנהלים, ולהכרת שיטות הטיפול העדכניות ביותר. המרכז ממוקם בלב הארץ בפתח תקווה, דבר המאפשר נגישות מרבית עבור לקוחות המרכז. תחום הנגישות קרוב לליבנו, ואנו מקפידים על כך שכל שירותי המוסך יהיו מונגשים לכיסאות גלגלים ולכבדי שמיעה. בכל הנוגע לטיפולי הרכב, חשוב לבצע את הטיפול במקום מוסמך ומקצועי, בכדי להבטיח את בטיחות הנוסעים, ובכדי להיות בטוחים שהטיפול נעשה בצורה הטובה ביותר.

מוסך דור 18 בפתח תקווה –בשורה לבעלי רכבי רנו, דאצ'יה וניסאן

מיד עם הכניסה למרכז השירות דור 18 בפתח תקווה, אפשר להרגיש שמשהו באווירה ובשירות שונה – היחס החם, האווירה המשפחתית, הרצון הכנה לעזור ולסייע – כל אלה יוצרים הרגשה כאילו הגעתם הביתה. ההתנהלות מול המוסך נעשית בצורה נינוחה ורגועה, וכל הלקוחות שלנו יודעים שהם יקבלו את הטיפול המקצועי והמדויק ביותר – במחיר הוגן ושווה לכל כיס.

 

תמונה: דור 18

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf