מקצוענים 2000 חברת ניקוי המובילה בישראל

מקצוענים 2000 חברת ניקוי המובילה בישראל

ניקיון שטיחים עושים רק אצל המקצוענים המובילים בתחום. חומרי הניקוי מותאמים לסוגי השטיחים ולחומרים מהם הם עשויים, והניקוי מתבצע באופן יסודי ובהקפדה. המאמר יציג כל מה שצריך לדעת על ניקיון השטיחים בחברה מובילה.

מדוע רק אצל המקצוענים?

ישנה חשיבות רבה לבחירת חברת ניקוי שטיחים המתמחה בתחום. הניסיון בניקוי שטיחים מסוגים שונים, החומרים, השירות, האחריות, האיכות והמחירים האטרקטיביים הם פקטורים לבחירת החברה. שטיחים סינטטיים או עדינים בבתים זקוקים לטיפול מיוחד בבית או במפעל במיוחד אם הם עשויים מצמר, משי או עבודת יד. גם ניקוי שטיחים לעסקים בהם שטיחים גדולים מטופלים בחומרי חיטוי ובשיטת הזרקה יניקה. כשמדובר בעסקים לא ניתן להוביל את השטיחים למפעל ולכן יש לבצע ניקוי שטיחים מקיר אל קיר במקום עם שואב אבק תעשייתי ועוצמתי.

כיצד מתבצע חיטוי בזמן קורונה?

חיטוי נגד קורונה יסודי מתבצע כשעושים ניקוי שטיחים למרכזי מסחר עם חומרים אנטי בקטריאליים חזקים במיוחד המאושרים על ידי המוסד לשמירה על הסביבה בארצות הברית ובארץ. כאשר מדובר בניקוי ובעיקר חיטוי נגד קורונה, הניקיון צריך להיעשות באופן מקיף ויסודי עם חומרים אקולוגיים ומכשור מתקדם הכולל מכונות עוצמתיות והזרקה. ההשפעות של וירוס covid-19 על משטחים עדיין לא ידועות באופן ברור ולכן ישנה חשיבות לבצע חיטוי משטחים ושטיחים מכל סוג. לאור העובדה שאין עדיין חיסון לקורונה וסכנת ההדבקות גדולה מתמיד, חייבים לשמור במרכזים בהם נמצאים לקוחות על רמת חיטוי גבוהה. כך שגם ניקוי שטיחים למשרדים ולמרכזי מסחר חייב להיעשות בשיטות אחרות ממה שהיה נהוג בעבר. באמצעות טכנולוגיה חדישה ומתקדמת ניתן לחטא ולהשמיד את הווירוס בחללים ציבוריים כדי שלא יעבור אחד לשני לפחות במגע.

שיקום נזקים בשטיחים

קורה שישנם שטיחים בבתים ובמשרדים שעברו נזקים שונים כמו: נזקי אש, הצפות ונזקי מים אחרים. כאשר יש הצפת ביוב עקב סתימה באינסטלציה, בניקוז או סתימה חיצונית, המבנה מוצף בפסולת ובמים הגורמים לנזקים ברכוש. מעבר לריחות הרעים ולעובש המצטבר כתוצאה מכך ישנם חפצים ורהיטים שאם לא יטופלו בדחיפות בחברה מקצועית, יאלצו להיזרק וכמוהם גם נזק למבנה. במקרה כזה שיקום נזקי מים בשטיחים ובריצוף נעשה בראש ובראשונה באמצעות שאיבת נוזלים, ניקוזם ושאיבת הלחות שנותרה. המים המחלחלים לרצפה עלולים לגרום ללחות כלואה שחייבת להיות מיובשת באופן יסודי. ולכן החברה לא רק מבצעת ניקוי שטיחים גדולים שניזוקו ממים, אלא גם ייבוש תת רצפתי. ייבוש זה לעיתים מחייב את הרמת הריצוף ולכן חברה מקצועית צריכה לאתר את מקור הנזילה ולבדוק כל נזק לגופו. בנוסף, המקצוענים משקמים את השטיחים ומחזירים אותם למצבם הקודם על ידי ייבוש מסיבי ותיקון הנזקים. לסיכום, כאשר מדובר בנזקי מים, אין לחשוב פעמיים ויש להסתייע באופן דחוף בחברה מקצועית שתחסוך לכם הרבה עוגמת נפש והוצאות גבוהות בהמשך.

הכתבה באדיבות – מקצוענים 2000 – ניקוי שטיחים מקצועי – אבק משאירים למתחרים!

צילום: FREEPIK 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf