מכונה להסרת שיער עבה ועקשן: האם באמת יש אחת כזו?

מכונה להסרת שיער עבה ועקשן: האם באמת יש אחת כזו?

לגברים ולנשים יש סוגים שונים של שיער, חלקם צפויים לסבול משיער פנים וגוף שלא די בכהויות ובעובי המתסכלים שלו, אלא גם בעקשנות ואינטנסיביות שבה הוא צומח. בנקודה זו יפנו אנשים אלה לטיפולים באמצעות מכונה להסרת שיער, אך מתוך ספק גדול ביכולת המכונה להשפיע באמת על קצב הצמיחה או מבנה השערה. אז האם כבר קיימים מכשירים מתקדמים שפותחו לשם כך במיוחד?

על שלושה סוגים דיברה תורת הסרת השיער:

  • שיער פלומתי (Lanugo) – אלה הן קווצות שיער עדינות ורכות שאנו מזהים לעתים קרובות על רוב שטחי הפנים והגוף.
  • שיער עדין (Vellus hair) – שערות אלה יחסית באורכים קצרים ומופיעות במגוון אזורי גוף, בדרך כלל במופע כהה יותר מהפלומה.
  • שיער טרמינלי/ קבוע (Terminal hair) – שיערות אלה הן מה שאנו מכנים "גסות ועקשניות", משום שהשורש שלהן מפותח ויעיל במיוחד, מכיל הן מבנה דומיננטי והן אורך משמעותי ביותר, בהשוואה לשני הסוגים האחרים.

כאשר מדובר בשיער טרמינלי, בין אם אצל אישה ובין אם אצל גבר, נרצה למצוא מכונה להסרת שיער שתתמקד בו כראוי – תבלום את קצב הצמיחה וגם תגרום אולי לשינוי מבנה השערה, כך שהוא יהפוך מטרמינלי לעדין ודקיק יותר, פחות בולט ומורגש.

מכונה להסרת שיער המטפלת בשיער טרמינלי/ קבוע

פיתוחים ושיפורים רבים הונחלו בשנים האחרונות בתחום הסרת שיער, כאשר המטרות המרכזיות שעמדו לנגד עיני הפירמות האחריות לתהליכי הפיתוח הן מתן חוויה טיפולית טובה יותר ומקסום הטיפולים בקרב סוגים שונים של גווני עור וסוגי שיער. מטרות אלה הולידו שורה של אמצעים ורסטיליים, המתאימים לקהל רחב של לקוחות בעלי מבנה שיער שונה בתכלית וזאת הודות לכמה טכנולוגיות בולטות:

טכנולוגיית הלייזר – מדובר בטכנולוגיה המוכרת מכולן, שמבוססת על גל באורך קבוע של 808nm ובפעימה ארוכה, שתכליתו לפגוע בקצב ייצור המלנין, להרוס את זקיק השערה ובכך לבלום את קצב ההתחדשות שלו. כיום מכשירי הלייזר החדשניים ביותר ערוכים לטיפול בשיער פנים וגוף עבה, כהה ובצמיחה אינטנסיבית תוך שהם מספקים טיפול קצר וידידותי נטול כאבים.

טרמוליזה ואלקטרוליזה – טכנולוגיה זו המבוססת על גלי רדיו, משתמשת בשתי שיטות: שיטת המחט (טיפולי אפילציה) בה מחדירים מחט מחוממת לתוך זקיק השערה וצורבים אותה כדי למנוע צמיחה חוזרת, ושיטת המלקט בה מעבירים זרם חשמלי קבוע המשמיד את פקעת השערה.

טכנולוגיית DPC – טכנולוגיה זו מהווה פיתוח חדשני ובלעדי לחברת 4mp הישראלית, שמאפשרת שימוש דינמי באחד משלושה מבני פולס, המותאמים כל אחד לסוג שערה שונה. הדבר מאפשר למטפלים לבחור את סוג הפולס הרלוונטי לשיער שלפניהם ולמקסם את תוצאות הטיפול כלפיו בתהליך בטוח ועם תוצאות מהירות מאוד.

אז האם אפשר להסיר כיום שיער גס ועקשן בהצלחה?

התשובה היא בהחלט כן, כל עוד מבוצעים הטיפולים בעזרת מכונה להסרת שיער מהדור החדש והמתקדם, המצוייד בטכנולוגיה רלוונטית ועם חוויה טיפולית בטיחותית ונוחה. מכשור מקצועי להסרת שיער המותאם לסוג השערה באופן ספציפי, יצליח לטפל גם בשיער העבה והעקשן ביותר, בין אם מדובר בעור כהה ובין אם בעור בהיר, בין אם בקרב נשים ובין אם בקרב גברים. כדי להבטיח שביעות רצון מקסימלית מהלקוחות ולצפות לרווחיות מרשימה בקליניקה שלך, חברת 4mp מעמידה לרשותך את כל המכשור הטכנולוגי המתקדם בתחום, להסרת שיער יעילה ובטוחה בעלת תוצאות מעולות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf