מטבחים מודרנים 2023: כל החידושים שאתם חייבים להכיר

מטבחים מודרנים 2023: כל החידושים שאתם חייבים להכיר

אם גם אתם אוהבים גאדג'טים ופיתוחים טכנולוגיים, אין סיבה שלא תוכלו להנות מהם גם בתחום שנחשב לאינטואיטיבי וביתי יותר – כמו בישול, או ליתר דיוק, המטבח כולו. בקטלוג מטבחים מודרנים 2023 תוכלו למצוא מטבחים אשר משלבים מגוון רב של פיתוחים טכנולוגיים אשר יהפכו את השימוש במטבח לחוויה מודרנית, טכנולוגית ובעיקר קלה ונוחה.

חידושים טכנולוגיים שכדאי להכניס למטבח שלכם

אז מה בעצם מודרני במטבחים החדשים של שנת 2023? ובכן, כיום תוכלו למצוא כמעט הכל בגרסא חכמה – מכונת קפה שנשלטת מהטלפון, מקררים עם תאים ואזורים נפרדים עבור מוצרי מזון שונים בעלי דרישות קירור מגוונות, ואפילו פחים וברזי מים שנפתחים בעזרת מגע או עם זיהוי תנועה. מעבר לגאדג'טים ולפיתוחים האלו, תוכלו להדליק ולכבות את האורות ואת המכשירים שנמצאים במטבח בעזרת הטלפון החכם שלכם, להתחבר לרמקולים חכמים, ועוד.

ומה בנוגע למראה ולסטייל המודרני? היום יותר מתמיד מטבחים מודרניים נמצאים באופנה, ולכן תוכלו למצוא את כל המכשירים החכמים האלו בגימור מבריק של כסף או גווני מתכת אחרים, שישאירו את המטבח שלכם במראה עדכני ואורבני גם לשנים הבאות שיבואו.

איך לעצב מטבחים מודרנים דווקא בסגנון ביתי

מה אם אתם מעוניינים להנות מכל המכשירים והחידושים הטכנולוגיים האלו, אבל לא רוצים מטבח בעיצוב מודרני, חדיש או עתידני? אל דאגה – גם אתם יכולים למצוא מטבח מודרני שיתאים בדיוק לטעם ולסגנון העיצובי שלכם. אז איך עושים את זה? הנה כמה טיפים פשוטים:

  • צבע מכשירי החשמל – אין צבע עתידני ומודרני יותר מכסף או אפור, ולכן, דרך טובה לשלב מכשירים חשמליים במטבח מבלי להפוך אותו למודרני מדי, היא לבחור דווקא במכשירים בצבעים ניטרליים או טבעיים יותר: אבן, שמנת, קרם, או אפילו חום ובז', הם כולם אפשרויות נהדרות, שישאירו את המטבח שלכם בגוונים טבעיים וביתיים, גם אם הוא יהיה מאובזר היטב במוצרים חדישים. חשוב ליישם נקודה זו בעיקר על המכשירים הגדולים יותר במטבח שלכם, אשר ישלטו בגוון הכללי שלו: מקרר, תנור ומדיח כלים.
  • הסתרת מכשירי החשמל בדרכים יצירתיות – אם אין באפשרותכם לרכוש מכשירים בצבעים ספציפיים שכאלו, או שאתם מביאים איתכם מכשירים קיימים – גם לכך יש פתרון. מכשירים קטנים יותר, כמו לדוגמא מיקרוגלים, טוסטרים וקומקומים, תוכלו למקום בתוך ארונות או פתחים ייעודיים, שיאפשרו לכם גישה קלה ונוחה, אבל לא יציגו את המכשירים לעיני כל.
  • שילוב אלמנטים נוספים – גם אם מכשירי החשמל שלכם הכי ממורקים, חדישים ועתידניים, תוכלו לאזן את המראה הזה בעזרת פריטים אחרים ומיושנים יותר: סירים מנחושת, כלי הגשה מחימר, עציצים ואדניות של צמחי תבלין, ועוד אלמנטים עיצוביים נוספים אשר יצרו איזון בין החדשנות של הטכנולוגיה לפשטות ולביתיות.
פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf