מחפשים עו"ד טוב? שי רודה עורך דין פלילי הוא הכתובת הנכונה עבורכם 

מחפשים עו"ד טוב? שי רודה עורך דין פלילי הוא הכתובת הנכונה עבורכם 

רוב האנשים שמוצאים את עצמם מעורבים בפרשיות שונות שקשורות לתחום המשפט הפלילי לא חשבו שיום אחד זה יקרה להם. כלומר, אנחנו לא מתכננים במשך שנים כיצד לעבור עבירה כלשהי, ולמען האמת, רבים מאתנו מופתעים כשזה קורה להם. לכן, אם גם אתם הבנתם שתובעים אתכם ושכנראה בכל זאת עשיתם משהו לא בסדר, אתם חייבים לפנות לעו"ד מתאים. בנוסף, גם אם אתם נמצאים בצד שמאשים מישהו אחר, בצד שנפגע ובצד שרוצה לראות את הפוגע נותן את הדין על פשעיו, רצוי שיהיה לכם עו"ד מוצלח. משי רודה, שהוא עורך דין פלילי מקצועי, תוכלו לקבל שירות נהדר, אז למה שלא תקבעו פגישה במשרד שלו עוד היום? שי רודה עורך דין פלילי יוכל לעזור לכם ברמות שונות בין אם אתם הפוגעים ובין אם אתם נפגעים, כך רצוי שתתקשרו אליו כבר ברגעים אלו ממש.

שי רודה עורך דין פלילי ותחומי ההתמחות שלו

משי רודה, עו"ד פלילי מוכר ומקצועי, תוכלו לקבל שירות, ליווי וייעוץ מקצועי באינספור מקרים ותחומים שקשורים למשפט הפלילי. כך למשל, בין אם אתם מעורבים בעבירה פלילית הקשורה לסמים, לאלימות, לעבירות מין או לאינספור עבירות פליליות אחרות, עם שי רודה עורך דין פלילי אתם בידיים טובות. לאורך שנות הקריירה שלו, הרבה מאוד לקוחות קיבלו כבר ייצוג משפטי משי רודה עו"ד פלילי, אז למה שלא תצטרפו גם אתם אל חוג הלקוחות המרוצים שלו? כיוון שהוא מגיע עם ניסיון רב מאוד ועם כישרון למקצוע שבו הוא עוסק, אין ספק שהוא יוכל לעזור לכם. הוא יוכל להקשיב לכל המקרה שלכם, לתת לכם ייעוץ משפטי וגם לייצג אתכם בפני בית המשפט אם יהיה בכך צורך. הוא יידע לומר לכם אם כדאי לכם לחתום על פשרה שהצד השני מציע לכם והוא גם יעשה כל מה שהוא יכול כדי להקטין את העונש שאולי תקבלו. לכן, אם חשוב לכם לדעת שיש באמת מישהו שדואג לאינטרסים שלכם, למה שלא תפנו אל שי רודה עורך דין פלילי כבר עכשיו?

הכנה לקראת חקירה במשטרה

עוד שירות שעו"ד כמו שי רודה יוכל להציע ללקוחותיו, הינו שירות של הכנה לקראת חקירה במשטרה. מה באמת מותר לשוטרים לעשות ומה אסור להם? מה כדאי לכם להגיד בחקירה ומתי עדיף לבחור בזכות השתיקה? האם יש לכם זכויות כלשהם שאתם צריכים להיות מודעים להם? והאם מותר לכם להתקשר לעוה"ד שלכם כאשר מתחילה חקירה? הניסיון מוכיח שכאשר אנשים מגיעים למעמד של חקירה במשטרה עם יותר ידע ועם ייעוץ מקצועי שנתן להם עוה"ד שלכם, התוצאה טובה יותר. לכן, אם נדמה לכם שאתם מעורבים בבעיה ואתם מוזמנים לחקירה, פנו כמה שיותר מהר לעוה"ד שיוכל לעזור לכם במקצועיות לכל אורך הדרך.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf