מחפשים סדנאות יוגה בחיפה? כל המידע כאן

מחפשים סדנאות יוגה בחיפה? כל המידע כאן

אם גם אתם רוצים ליהנות מחיבור חזק יותר לגוף שלכם, הגדלת יכולת הגמישות והתנועה הטבעית שלו, ונחת ורווחה נפשית, יוגה הינה פעילות שמומלץ לכם לשקול לשלב בחיי היום יום שלכם.
היוגה כוללת אלמנטים משמעותיים הן מבחינת הגוף והן מבחינת הנפש, ולכן סדנאות יוגה הינן מבוקשות ומומלצות.
אז מה היא יוגה, ואיך בוחרים סדנת יוגה שמתאימה לכם? ריכזנו עבורכם את כל מה שצריך לדעת.

תורת היוגה

אמנם לא ניתן לקצר את תורת היוגה, שהינה רחבה במיוחד וכוללת תתי תורות ורעיונות רבים, למאמר קצר, אך באופן כללי ניתן לתאר את היוגה כדרך להגיע לתודעה שלווה, הנקראת בעולם היוגה סמאדהי.
הדרך להגיע לשם הינה דרך שילוב בין פיזיות למנטליות, באמצעות תרגול יוגה מונחה על ידי מנחה מוסמך, שיודע לעזור ולכוון את המתרגל.
ישנם הרבה סוגים של יוגה – החל מיוגה ג'יינית, דרך יוגה בודהיסטית, ועד ליוגה הנפוצה ביותר – היוגה ההינדואיסטית.
בפועל, תרגול יוגה כולל סדרות של תנועות ומתיחות, החוזרות על עצמן בהרכבים שונים במהלך התרגול. התרגול נעשה לרוב על מזרן, ותמיד נסגר במספר דקות של הרפיה, המאפשרות לחלק המנטלי להגיע לשלווה אמיתית, לאחר התנועה והפעילות של הגוף.
תרגול יוגה מהווה גם פעילות גופנית, וישנן תנועות תרגול הדורשות מאמץ ומפתחות שרירים, בעיקר את שרירי הליבה. התרגול גם עובד על יכולת הגמישות של הגוף.
פן נוסף ומשמעותי ביוגה, שקשור גם הוא לחלק הגופני והנפשי-רוחני גם יחד, הוא נושא הנשימות. קצב וסידור הנשימות, הינו חלק בלתי נפרד מתרגילי ותנועות היוגה.

איך בוחרים סדנאות יוגה בחיפה?

לאחר שהכרנו את תורת היוגה בטעימה קטנה, נותר רק לברר איך בוחרים סדנאת יוגה שתתאים לנו.
חשוב להדגיש כי לא מומלץ להתחיל לתרגל יוגה באופן עצמאי בלבד. גם ההדרכות שניתן למצוא באינטרנט, איכותיות ככל שיהיו, לא משתוות להדרכה צמודה של מתרגל יוגה מוסמך. הדרכה כזו תאפשר לכם להיות בטוחים שאתם מבצעים את התנועות בצורה נכונה, וכך תוכלו ליהנות מהחוויה על הצד הטוב ביותר. אז איך בוחרים סדנת יוגה?

  • רמת קושי – רמת הקושי משתנה בין סגנונות היוגה השונים, וגם על פי רמת הקושי שהמתרגל מכוון אליה. לכן, חשוב לשים לב שאתם בוחרים בדרגת קושי שמתאימה לרצון שלכם ולציפיות שלכם מתרגול היוגה.
  • חיבור – מאחר ויוגה אינה רק פעילות גופנית, אלא תורה נפשית ורוחנית, מומלץ מאוד לוודא שאתם חווים חיבור בסיסי עם מעבירי הסדנא. כדאי לנסות להתרשם מהאווירה בסדנא באמצעות מפגש ניסיון, או ללכת עם המלצות על מתרגלים מסוימים. כך, תוכלו להיות בטוחים שתיהנו מחוויית היוגה בשלמותה.
  • ניסיון ומקצועיות – תורת היוגה הינה עמוקה ומיוחדת, ולכן כדאי לבחור במתרגלי יוגה שאכן מנוסים בה ויודעים את דרכם בתחום. זה יאפשר לכם גם להיות בטוחים שתרגול היוגה יהיה איכותי ומהנה.
פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf