מחפשים השקעות? השאלות שאתם חייבים לשאול!

מחפשים השקעות? השאלות שאתם חייבים לשאול!

מחפשים השקעות, אך לא יודעים איזה השקעה הכי הכי טובה עבורכם? הטיפים הבאים שנציג לפניכם הולכים לעשות לכם הרבה מאוד סדר. אנו נציג בפניכם את הטיפים שיסייעו לכם לבחור את ההשקעה שמתאימה לכם כמו כפפה ליד, כזאת שתוכלו לקצור ממנה את מירב התועלת. הבעיה העיקרית היא שקיימות אין ספור השקעות שונות ומגוונות, ואתם צריכים לבחור השקעה אחת שמתאימה כמו שצריך. אנו נסייע לכם לעשות בחירה שתסייע לכם גם להרוויח לא מעט כסף, וגם לדעת שאתם לא מכניסים ראש בריא אל תוך מיטה חולה.

אתם יותר אקטיביים או פסיביים?

השאלה הזאת יכולה להישמע מעט מוזרה, אך כאשר אתם מחפשים אפיק השקעות שמתאים לכם – אתם תהיו מוכרחים לקבוע מה אתם. האם אתם רוצים לנקוט בפעולות אקטיביות לאחר ההשקעה או שמא אתם מעדיפים להיות פסיביים – ולא לבצע יותר מידיי שינויים. לכל דפוס כזה של משקיע מתאימה השקעה שונה, ולכן אתם צריכים לדעת בדיוק מה אתם בכדי שתוכלו לעשות בחירה שתהיה נכונה עבורכם – ואפילו תוכלו להנות מההשקעות שאותן אתם משקיעים, ולא משנה באיזה השקעה מדובר.

מתי תרצו להוציא את הכסף?

המסלולים של השקעות הם מסלולים שונים, ולכל אפיק השקעה שתבחרו יש את היתרונות ואת החסרונות שלו. לכן בכדי שתוכלו למצוא את האפיק הנכון ביותר עבורכם, אתם תצטרכו לדעת פחות או יותר מתי תרצו לעשות שימוש בכסף. יש אפיקי השקעה שיחייבו אתכם להשקיע לטווח הרחוק ויש אפיקי השקעה שיאפשרו לכם ידע חופשית בכל הנוגע לשימוש בכסף שהצלחתם להרוויח.

עד כמה אתם מוכנים לסבול תנודתיות?

אף אחד לא יכול להגיד לכם מראש כי השקעות זה דבר בטוח, ובסוף אתם צריכים להכין את עצמכם גם לסיטואציה קצת פחות אידיאלית. אך ברוב המקרים אם תבחרו את המסלול הנכון, אתם תוכלו לראות איך אתם מוציאים את מירב התועלת מההשקעה כולה. השאלה האמיתית היא עד כמה אתם מוכנים לסבול תנודתיות? כלומר עד כמה אתם מוכנים לסבול מצב שבו ההשקעה לא יציבה, האם זוהי בכלל אופציה מבחינתכם?

צילום: freepik

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf