מחוץ לקופסא: רעיונות למתנה לאישה לט"ו באב

מחוץ לקופסא: רעיונות למתנה לאישה לט"ו באב

יום האהבה מהווה את הטיימינג המושלם להעניק לאהבת חייכם מתנה מרגשת ומפתיעה. אתם בהחלט רוצים לציין אותו ואת החשיבות שיש לאישה בחייכם במתנה שתעביר את המסר כמה אתם אוהבים ומוקירים אותה.
השאלה הנשאלת היא מה מעניקים לאישה שיש לה כבר הכל? לפניכם מספר רעיונות למתנה לאישה לט"ו באב, יום האהבה העברי. מוזמנים לייצר את התפאורה הרומנטית הנכונה ולחשוב גל על פעילויות מדליקות וחווייתיות לבילוי זוגי נהדר ליום בלתי נשכח…

תכשיט לתכשיט של חייכם

תכשיטים הם בחירה נהדרת למתנה לאישה, כי כל אחת אוהבת תכשיטים וגם לא משנה כבר כמה תכשיטים יש לה, תמיד ישנם עיצובים מרעננים ויצירתיים שישתלבו עם הלוק המבוקש.
תוכלו להעניק לה שרשרת בטביעת חותם אישית הנושאת תליון עם אות ראשונה של שמה או להרכיב מאותיות את שמה המלא או את השמות שלכם ביחד או לבחור עבורה צמידי כסף סטרלינג 925 איכותיים העשויים מ-92.5% כסף טהור או עגילים צמודים או עגילי חישוק או טבעת שהיא תענוד בגאווה.
בבחירת התכשיטים הנכספים חשבו על אלמנטים או מוטיבים שקשורים ליום האהבה כמו לבבות או על סמלים אייקוניים שקרובים לליבה כמו פרחים.
מוזמנים להתייחס לקו הסגנוני האופייני לה בבחירת התכשיטים המתאימים – אם היא חובבת וינטאג' או נמשכת יותר למראה המודרני המתוחכם, האם היא נוהגת לאסוף את שיערה אולי תעדיף עגילים דומיננטיים ואם היא אוהבת לענוד מספר שרשראות במראה שכבתי, איזו שרשרת תראה נהדר עם יתר השרשראות שיש כבר ברשותה.
שימו לב כמובן גם למידות, אפשרויות להארכת השרשרת כך שהיא תתאים לצוואר או לאופן בו היא רוצה לענוד אותה – ארוכה או צמודה יותר לפי בחירה.
תוכלו לסגנן סט של תכשיטים המתכתבים זה עם זה מבחינת חומרים, אלמנטים עיצוביים או ליצור מיקס אנד מאץ' של תכשיטים להשגת מראה אקלקטי.
אל תתפשרו על חומרי גלם איכותיים כמו כסף סטרלינג או על ציפוי זהב וכן על אתר מוביל שמציע תכשיטים ייחודיים ואספקה מהירה, כך שהמתנה תגיע בזמן לכבוד המאורע. וודאו שישנה אפשרות להחלפה במידה ובעלת השמחה תרצה להחליף את התכשיט שנרכש בתכשיט אחר מתוך הקולקציה של אתר התכשיטים >> https://tzufa.co.il/

לעסות באהבה

]יחד עם התכשיטים היפים, תוכלו לפנק את הגברת שלכם בעיסוי או בבילוי בספא כך שהיא תהנה גם מחוויה כוללת וחגיגה לגוף ולנפש.
הזמינו לה מקום מראש בספא אטרקטיבי שמספק עיסויים לבחירה וכן אווירה מרגיעה שמנותקת מטרדות היומיום. מה דעתכם להצטרף אליה ולבלות ביחד בספא כולל יין או שמפנייה וארוחה משובחת להשלמת החגיגה הזוגית?

שיהיה יום אהבה בסטייל

אם כבר תכשיטים, מה עם הבגדים ובמקום לבחור עבורה אאוטפיט שלא בטוח שתרצה ללבוש – מוזמנים להזמין לה סטיילינג אישי.
סטייליסטית שתיקח אותה ליום כיף שכולו שופינג ולעצב עבורה מלתחה שמותאמת לטעמה האישי ומחמיאה גם למבנה הגוף שלה, לעבודה, ללימודים, לאירועים. כך היא גם תמצא את הפרפקט מאץ' לתכשיטים בדמות בגדים שישתלבו בהרמוניה עם התכשיטים שרכשתם עבורה. שילוב מנצח!

ללמוד משהו חדש

בכל הנוגע לחוויות, יש הרבה אפשרויות וחידושים. לצד התכשיטים שבחרתם להעניק לה חשבו על חוויה כמו סדנה מעניינת ללמידה לפי תחומי העניין שלה. בין אם מדובר בסדנת בישול מרתקת או סדנת צילום בסמארטפון לשכלול יכולות הצילום, סדנת אריגה, סדנת ריקוד או כל סדנה מעשירה ומסקרנת שתהפוך את יום האהבה שלה ליום שכולו גילויים מרגשים. כמובן שאתם מוזמנים להצטרף אליה לסדנה זוגית ייחודית ביצירת זיכרון משותף מיום האהבה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf