מוסכים בראשון לציון: טיפים חשובים לתחזוקת רכבים

מוסכים בראשון לציון: טיפים חשובים לתחזוקת רכבים

הצוותים המקצועיים של מוסכים בראשון לצין מיידעים את בעלי הרכבים לגבי לוחות הזמנים המתאימים לתחזוקת רכביכם, כולל הצורך בבדיקות או החלפת רכיבים. תחזוקה של מכונית דורשת עדינות, סבלנות, התמדה, עקביות וכמה טריקים של המקצוע כדי לשמור על תקינות הרכבים.

ואם אתם יודעים איך הרכב נשמע כשהוא מתפקד באופן חלק, תדעו לזהות את הצליל של משהו שפועל בצורה לא נכונה. הנה כמה טיפים חשובים שיסייעו לכם להפוך את תחזוקת הרכב לפחות מטרידה ויותר כמקור לגאווה.

הקפדה על לוח זמנים קבוע לתחזוקת הרכב

צוותי השירות של מוסכים בראשון לציון יספקו לכם יומן מותאם אישית שמתעד את היסטוריית השירות שלכם, עם רישום כל העבודות שבוצעו ברכב.

חשוב להקפיד על תיעוד של החלפות שמן, סיבובי צמיגים, שטיפות נוזלים, עבודות בלמים וכל תחזוקה אחרת שנעשתה לרכב שלכם.

החזקת ערכת כלים במכונית

חשוב להחזיק באופן קבוע במכונית ערכת כלים בסיסיים כמו מברג רב קצוות, צבת, מפתח ברגים רגילים או מפתחות שקע ופנס, כי שניתן יהיה לתקן את הרכב במהירות בעת הצורך, במקום להזמין שירותי גרר.

גם במקרה שהתיקון נדרש רק על מנת להגיע הביתה, זה עדיף מאשר לחכות ולשלם כסף כדי לגרור את הרכב לאחת הכתובות של מוסכים בראשון לציון.

הקפדה על בדיקות נוזלים, צמיגים, מסננים וכו'…

חשוב להקפיד על שירות קבוע של בדיקת צמיגים, כחלק מההקפדה על שירותי התחזוקה השגרתיים. הצוות המקצועי במוסך ימליץ לכם על מרווחי השירות המומלצים, כך שלא תחמיצו מפגש שירות ובדיקה.

שימוש בסטנדים של ג'ק

מעמד ג'ק הוא מנגנון הבטיחות המתכתי שעובר מתחת לרכב כשהוא מונף לאוויר. בדרך כלל עשוי משני חלקים לגובה מתכוונן, מעמד ג'ק המוצב מתחת לנקודת חוזק כגון המסגרת יתפוס רכב במקרה שהג'ק ההידראולי יתקלקל.

כשצוותי מוסכים בראשון לציון עובדים מתחת למכונית, הם יכולים לבצע שירותי תחזוקה מצילי חיים, כך שחשוב להקפיד על השירות המקצועי של המומחים בתחום, לצמד ההקפדה על שימוש בכלי העבודה הנדרשים בעת הצורך.

צמיגים דורשים ניטור כמעט קבוע

לחץ אוויר בצמיגים הוא לא החלק היחיד בצמיגים שצריך ניטור. גם לא דריכה של צמיג. לכן חשוב לפקח על לחץ הצמיגים, הדריכה, הסיבוב והאיזון.

חשוב גם לדעת על איזה סוג צמיגים אתם נוסעים, כדי שתדעו איך לנהוג בתנאי מזג אוויר שונים. תחזוקה של מכונית אינה רק שמירה על הפעלתה, אלא גם שמירה על התפקוד התקין שלה.

שטיפה קבועה של הרכב

לכלוך, סימני גשמים, שמני כבישים, ומגוון פולשים אחרים מלכלכים את הרכב ופוגעים בתקינותו. אין כלל ספציפי לתדירות שטיפת הרכב, וצוותי מוסכים בראשון לציון ממליצים על שטיפה קבועה של הרכב בהתאם לתדירות הנהיגה שלכם, עם מודעות ללכלוך שהצטבר על הרכב, והפעלת מיטב שיקול הדעת.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf