מה עושים קבלני עפר ופיתוח? בחברת אמצ שמש מסבירים

מה עושים קבלני עפר ופיתוח? בחברת אמצ שמש מסבירים

התחום של עבודות עפר ופיתוח מאוד מעניין וחולש על המון תחומים, כך שמציע אפשרויות תעסוקה רבות ומגוונות. אם חיפשתם אפשרויות תעסוקה בתחום, ותהיתם מה בדיוק תעשו ביום עבודה שגרתי, לפניכם כל הפרטים החשובים.

מהן עבודות עפר ופיתוח?

בשורה התחתונה, עבודות עפר ופיתוח יוצרות את הבסיס עבור כל תשתיות הבניה, האינסטלציה והחשמל. כמובן שהעבודה עצמה הרבה יותר נרחבת וכוללת המון תתי תחומים, כך שלא תחסר תעסוקה לאנשים שעובדים בתחום.

בין המשימות היומיומיות של קבלני עפר ופיתוח:

  • חפירת מנהרות – זהו חלק גדול של התחום. חפירת המנהרות מתבצעת במומחיות ועם שילוב של ידע הנדסי.
  • סילוק והעברת עפר, סלעים ואדמה – לטובת הנמכת אתר הבניה, עקירת מטעים, יישור שטחים, פריצת דרכים כדי לאפשר בניה ועוד.
  • קידוחים – קבלני עפר מבצעים גם קידוחים מסוגים שונים לעומק הקרקע, על מנת לאפשר בניית תשתיות יציבות למבנים.
  • בניית גשרים, סלילה וריבוד כבישים, יצירת נתיבי תחבורה – אלו גם משימות שקבלני עפר עושים באופן שגרתי.
  • הקמת סוללות עפר וחפירת תעלות – למטרת ניקוז נכון של הצפות ובידוד אקוסטי. התעלות ישמשו גם בהמשך להנחת צינורות מים, ביוב וכבלי תקשורת מסוגים שונים.
  • הידוק הקרקע – פעולה זו מאוד חשובה והמטרה מאחוריה היא למנוע את שקיעת הקרקע. ההידוק הדינמי מתבצע לפני שמתחילים עם עבודות העפר והפיתוח.
  • פינוי פסולת מהאתר – בין אם זהו עפר שלא ישמש לתהליכי הבנייה ובין אם פסולת שנוצרה כתוצאה מהמשימות השונות.

עבודה עם ציוד מכני הנדסי

זה לא מספיק לרצות לעבוד בתחום של עבודות עפר ופיתוח, חשוב גם שיהיו הכישרון, הידע וההכשרה המתאימים, מכיוון שעיקר העבודה מתבצעת באמצעות ציוד מכני הנדסי. לכן כל הצוותים צריכים להיות בעלי כישורים, שלא לומר רישיון והסמכה להפעלת כלים כאלו. כמו כן על הצוותים להיות בעלי ידע רב בתחומים קשורים. על הצוותים גם לדעת להפעיל כלים מכניים כמו למשל מגרדות, דחפורים, שופלים, מחפרים, משאיות עפר ועוד.

עבודה עם החברה הנכונה – א.מ.צ שמש 1990 בע"מ

במידה ויש לכם ידע וניסיון בתחום העפר והפיתוח, עכשיו כל שנותר לכם הוא למצוא את החברה המתאימה שתעסיק אתכם. חברת א.מ.צ שמש 1990 בע"מ היא אחת החברות המובילות והמתקדמות ביותר בארץ בתחום העפר והפיתוח. החברה מעסיקה עובדים רבים, כולם מוסמכים ועברו את ההכשרות הנדרשות לעבודה בתחום. החברה שותפה בפרויקטים רבים ומגוונים, ובכולם סיפקה שירות מקצועי ואיכותי ביותר, זאת בעזרתם של צוותים מיומנים, כלים הנדסיים, ציוד חדש ומתקדם ועבודה בכפוף לכל התקנים הנדרשים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf