מה סיכויי ההצלחה של הפרייה חוץ גופית?

מה סיכויי ההצלחה של הפרייה חוץ גופית?

בזכות התקדמות הטכנולוגיה ניתן לפתור בקלות כל מיני בעיות שונות שהטרידו את האנושות. הפרייה חוץ גופית היא טכניקה מתקדמת שקיימת עוד משנות ה-70 שפותרת קושי להיכנס להיריון. נשים שלא מצליחות להרות בוחרות בפתרון הזה שמאפשר לכם להיכנס להיריון בתוך זמן קצר. עם זאת לא מדובר על תהליך שמצליח בכל המקרים, כמו שאתם יכולים לתאר לעצמכם. לטכניקה הזאת יש סיכויי הצלחה מסוימים שאתם מוכרחים להכיר אותם טרם תחילת התהליך. זוג הורים שבוחר להיכנס להיריון בדרך הזאת, מוכרח להכיר את שני הצדדים של המטבע. אי אפשר להסתכל רק על החיוביות של התהליך, למרות שסיכויי ההצלחה הם יחסית גבוהים.

אחוזי ההצלחה של הפרייה חוץ גופית

סיכויי ההצלחה הם גבוהים באופן יחסי מכיוון שההפרייה מתבצעת עם מספר ביציות. אומנם אחוזי הקליטה של כל ביצית בנפרד הוא נמוך, אך ביחד מדובר על סבירות גבוהה. אפשר להגיד בפה מלא כי רוב הנשים שמתחילות את ההליך יסיימו אותו כאשר הן בהיריון. באופן כללי אנו מדברים על אחוזי קליטה שנעים בין 30-50 אחוזים בממוצע. כמובן שזה משתנה בין אישה לאישה, כאשר לכל אישה יש את הבעיות השונות שלה. את גם יכולה לבצע כל מיני פעולות שונות שיגדילו את הסיכוי שלך להיכנס להיריון.

הלחץ עשוי למנוע כניסה להיריון

את נמצאת במצב שבו את רוצה להיכנס להיריון? יכול מאוד להיות כי בכל פעם שתעבירי את הטיפולים השונים תהיה בלחץ. במציאות כזאת תתקשי מאוד להיכנס להיריון, הרי הלחץ משפיע על הגוף. תנסי להרגיע את עצמך בכל פעם שאת נכנסת לטיפול הפרייה חוץ גופית. זוהי הדרך להבטיח כי הגוף יגיע מאוזן לרגע האמת בו מכניסים את הביציות המופרות בחזרה אל תוך הגוף שלך. כמובן שיש כל מיני טכניקות שונות שיסייעו לך להגיע לטיפול רגועה.

תבחרי רופא שמומחה בהפריות

הפרייה חוץ גופית היא לא תהליך של מה בכך, לכן יהיה עלייך לבחור את הרופא הנכון. רופא שמומחה בהפריות חוץ גופיות יהיה כזה שיעשה את העבודה בדיוק כמו שצריך. אל תתפשרי על המיומנות או על הניסיון של הרופא בביצוע טיפול מהסוג הזה. תוכלי אפילו לשמוע המלצות של נשים אחרות על רופאים שהן אוהבות ומכירות. זוהי הדרך שלך להגדיל בצורה משמעותית את סיכויי ההצלחה של הטיפול. כך תדעי כי מהצד שלך עשית כל מה שאפשר כדי להיכנס להיריון.

למידע נוסף היכנסו לאתר – baby4u.co.il

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf