מה כדאי לדעת על מצלמות לעסק מחיר

מה כדאי לדעת על מצלמות לעסק מחיר

מצלמות אבטחה הן בין פתרונות האבטחה החשובים ביותר לעסק. בין הסוגים השונים שלהן ניתן למצוא דגמים יעילים במיוחד כאשר מתאימים לסביבה עסקית. בשביל מצלמת אבטחה צריך להשקיע לפחות 5,000-6,000 ₪ אבל הן יכולות לחסוך סכומים גבוהים הרבה יותר בהמשך. מה המחיר של מצלמת אבטחה לעסק ומה משפיע על המחיר? אתם מוזמנים לקרוא במאמר שלפניכם.

מצלמת אבטחה לעסק

בין אם מדובר בבית קפה, חנות בגדים, קליניקה או משרד, מצלמה במעגל סגור היא חובה לעסק. כאשר רוכשים מצלמה לעסק, רוכשים מערכת בסיסית ועליה אפשר להוסיף תוספות שונות.

מערכת בסיסית כוללת מצלמת אבטחה שיכולה להיות אנלוגית או דיגיטלית, IP. מצלמות IP משתמשות בטכנולוגיה מתקדמת יותר מהאנלוגית ויש להן מגוון יתרונות, אך הן גם יקרות יותר.

מצלמות לעסק מחיר בסיסי מתחיל לרוב ב-300 ₪ למצלמה אנלוגית באיכות רזולוציה סטנדרטית, ויעלה 1,000 ₪ ויותר למצלמה דיגיטלית עם יכולות זיהוי משוכללות.

כל המצלמות מחוברות בכבלים למכשיר הקלטה ששומר את הסרטונים. עלות מכשיר ההקלטה משתנה לפי כמות המצלמות שיש במערכת ולפי הרזולוציה של התמונות המגיעות ממנו. מכשיר הקלטה ל-4 מצלמות ברזולוציה סטנדרטית  עולה כ-1,000 ₪. עלות של מכשירי הקלטה במערכות מורכבות וגדולות יותר יכולה להגיע לאלפי שקלים.

גם לחלקים שמשלימים את ההתקנה בין חלקי המערכת יש מרכיב במחיר. המחיר שלהם ושל ההתקנה משתנה מאוד בהתאם לעבודות התשתית שיש לעשות.

מחיר של מצלמות אבטחה לעסק

מחיר של מצלמות לעסק נע על-פני טווח רחב מאוד. מחיר של מערכת מצלמות אבטחה בסיסית לעסק הכוללת 6 מצלמות הוא כ -5,000– 6,000 ₪. מחיר זה כולל את ההתקנה אך לא תוספות שונות.

ממה מושפע המחיר של מצלמת אבטחה לעסק?

סוג המצלמה

מחיר של מצלמת אבטחה בסיסית מתחיל בכ-300-400 ₪ למצלמה אנלוגית ברזולוציה סטנדרטית. מצלמות אבטחה מותאמות לעסקים נקראות מצלמות אנליטיקה. הן מצלמות IP המסוגלות לזהות אובייקטים, פנים, תנועה ובמקרים מסוימים אף ליצור קשר עם מוקד אבטחה.

מחיר מצלמת אנליטיקה משתנה בהתאם לרזולוציה שלה והוא נע בין 500-1,000 ₪. מצלמות איכותיות ומורכבות יותר עולות יותר. למשל, מצלמות ברזולוציה גבוהה יותר, עם מיקרופון מובנה או עם תמונה צבעונית בלילה.

התקנה

עבודות התשתית יכולות לייקר באלפי שקלים את מחיר ההתקנה של מצלמות האבטחה לעסק. כאמור, המצלמות מחוברות בחוטים למערכת הקלטה וצריך להעביר אותם ממקום למקום. במידה וההעברה אינה מסובכת, מחיר ההתקנה לא יהיה גבוה. אבל אם מדובר בעבודת תשתית מורכבת, מעבר בין כמה קומות למשל, מרחקים גדולים או הסתרת החוטים בתוך הקיר ועוד, המחיר יעלה באופן משמעותי.

לסיכום יש פרמטרים שונים המשפיעים על המחיר של מצלמות אבטחה לעסק, כל בחירה תיעשה לפי צרכי העסק ולפי התקציב העומד לרשותו.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf