מה חשוב לדעת לפני שקונים אופניים חשמליות

מה חשוב לדעת לפני שקונים אופניים חשמליות

בחירה חכמה של אופניים חשמליות תבטיח שימוש רב באופניים שיהפכו במהרה לכלי התחבורה העיקרי שלכם. עם אופניים חשמליות חיי החברה שלכם יהפכו עשירים יותר, אתם תבצעו פעילות גופנית באופן יומיומי, תחסכו לעצמכם את העמידה בפקקים, תצליחו לחסוך כסף (עולה פחות מנסיעה באוטובוס או ברכב) ובו זמנית גם תאמצו אורח חיים אקולוגי. ההחלטה לרכוש אופניים חשמליות היא החלטה נבונה לכל הדעות. במדריך הזו תוכלו לקבל מידע שיסייע לכם לבחור נכון בדגם שמתאים לכם.

המשקל של האופניים

בתקופה בה ישנן גניבות רבות של אופניים חשמליות, כדאי לתכנן מראש היכן תאחסנו את האופניים ובהתאם לכך לבחור דגם קל משקל או כבד. אם אתם מתכננים להרים בעצמכם בכל יום את האופניים במדרגות כדאי לבחור מראש בדגם עם קוטר גלגל של 12 אינטש או 16 אינטש (דגמים בעלי משקל נמוך יחסית). נציין שהמחיר בעבור דגמים קלי משקל יהיה לרוב יקר יותר בהשוואה לדגמים עם קוטר גלגל של 20 אינטש.

טווח הנסיעה של האופניים

על האופניים להתאים לצרכים ולציפיות שלכם. כך למשל, אם אתם זקוקים לאופניים על מנת להגיע אל מקום העבודה או אל המכללה, חשוב לוודא שטווח הנסיעה של הסוללה באופניים שבחרתם מתאים. רוב הדגמים נמכרים היום עם סוללה של 36 וולט ו-10 אמפר שמסוגלת לתת טווח נסיעה של 25-40 קילומטר (25 קילומטרים בנסיעה בידית גז/ 40 קילומטרים בנסיעה בה אתם מפדלים). אם אתם נוהגים לנסוע מהר ומעוניינים בדגם שמאפשר נסיעה מהירה באזור עם הרבה עליות – כדאי לבחור מראש בדגם עם סוללה של 48 וולט.

אחריות על אופניים חשמליות

כל יבואן אופניים חשמליות שמקפיד על שיווק דגמים איכותיים ואמינים אינו חושש למכור את האופניים עם תקופת אחריות של שנה ואף שנתיים. האחריות שאתם מקבלים נקבעת על ידי היבואן ולא על ידי החנות. כדאי לבחור יבואן אופניים חשמליות שנותן אחריות ארוכה ככל האפשר למנוע, לשלדה ולסוללה. על הבקר, המטען של הסוללה ושאר החלקים לא ניתנת אחריות. על מנת לממש את האחריות מול היבואן חשוב לשמור את חשבונית הקנייה.

איך מזהים דגם איכותי?

  1. שילדה עשויה אלומיניום תעופתי (6061).
  2. מנוע איכותי מסוג 8FUN.
  3. סוללה איכותית (סוללת פנסוניק נחשבת לטובה ביותר).
  4. מערכת בלימת זעזועים איכותית.
  5. צמיגים איכותיים (כדאי צמידים של חברת מקסיס).
  6. בלמים איכותיים.

איפה כדאי לרכוש את האופניים?

כאמור, אתם מקבלים אחריות על האופניים מהיבואן כך שכדאי לבחור בחנות שתדע לסייע לכם לממש את האחריות מול היבואן במידת הצורך. קנייה בחנויות שמתמחות באופניים חשמליות מאפשרת התייעצות עם אנשי מקצוע, ביצוע תיקונים ורכישת אביזרים נלווים. כדאי לתת עדיפות לחנויות מאפשרות קבלת שירות פיזי. אל תשכחו לבדוק באתר של היבואן שהחנות בה בחרתם היא משווקת מורשית של המוצר.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf