מה חשוב לבדוק לפני שבוחרים מערכת כיבוי אש לעסק?

מה חשוב לבדוק לפני שבוחרים מערכת כיבוי אש לעסק?

אם גם אתם מעוניינים לפתוח עסק ברמת גן חשוב שתהיו מודעים לכך שחלק מהעסקים בישראל מחוייבים על פי חוק להתקנת מערכת כיבוי אש. שכן, ללא התקנת מערכת זאת, אותו עסק לא יוכל לקבל רישיון עסק. אז מה חשוב לבדוק טרם אתם בוחרים מערכת כיבוי אש לעסק שלכם? התחילו לקרוא…

מערכת כיבוי אש חיונית לכל עסק

למרות שלא כל עסק מחויב על פי חוק בהתקנתה של מערכת כיבוי אש, נכון להיום רוב העסקים בוחרים להצטייד במערכת זאת בכדי להבטיח את שלומם של עובדי החברה, לקוחות החברה וכל מי שמגיע אל העסק. נכון להיום יש סוגים רבים של מערכות המיועדות לגילוי ולכיבוי אש, כאשר רוב המערכות כוללות ציוד שעיקרו  גילוי מהיר של עשן, שריפה או טמפרטורה גבוהה בחלקים שונים של מבנה העסק, ציוד שיעניק פתרון מיידי להאטת קצב התפשטות האש ויעזור בכיבוי של האש. המטרה של כל עסק היא לוודא שהוא בוחר את אותה מערכת המתאימה למבנה של העסק, אופי הפעילות של העסק ותקציב בעל העסק.

חשוב לקחת בחשבון – איפיון צרכים עסקיים

  • הגדרת והבנת המטרות – זוהי המשימה הראשונה של כל בעל עסק, להגדיר את המטרות שלשמן הוא מעוניין להתקין מערכת כיבוי אש. רוב העסקים בוחרים במערכות לכיבוי אש אשר תהיו יעילות בכל הקשור אל צמצום של הנזקים במבנה, מניעת השבתת העסק משום דליקה ומזעור הסכנה לחיי אדם.
  • חשיבה הגיונית וחכמה – בכדי לבחור באותה מערכת שתבטיח את התוצאות הטובות והמתאימות ביותר לעסק חשוב לחשוב מהם המצבים הגרועים ביותר אשר יכולים להתרחש כתוצאה מדליקה, בדיוק כמו הליך ניהול סיכונים. כאשר יודעים מה הסכנות הקיימות כתוצאה  מדליקה בעסק ניתן לבחור במערכת אשר תענה באופן המדויק ביותר לצרכים שלכם ותמנע תרחישים אפשריים.
  • הכרת המגבלות – חשוב מאוד להכיר את המבנה של העסק על כל מגבלותיו הפיזיות וזאת טרם בחירת מערכת כיבוי אש. בנוסף, חשוב להכיר את מיקום הציוד, התנאים הסביבתיים, שירותי החירום הזמינים ועוד. כל אלו יכולים להשפיע על רמת הביצועים של המערכת אותה תבחרו.

לאחר איפיון של הצרכים העסקיים, תוכלו להיכנס לאתר האינטרנט של חברת אמין אש, אשר מעסיקה מומחים בתחום ומציע מגוון רחב ואיכותי של מערכות כיבוי אש איכותיות וציוד נוסף. באתר החברה תוכלו למצוא גם סוגים שונים של גלאי עשן, ספרינקלרים, גלגלוני כיבוי אש, מערכת כריזת חירום, רכזת גילוי אש ועוד. בנוסף, המומחים של אמין אש ערוכים לספק לכם שירות תחזוקה למערכת בה תבחרו.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf