מה הכי משפיע על הוזלת ביטוח חיים?

מה הכי משפיע על הוזלת ביטוח חיים?

חושבים לרכוש פוליסת ביטוח חיים? זוהי פוליסת בעלת ערך שתספק הגנה כלכלית לבני משפחתיכם. עם אפשרויות הוזלת ביטוח חיים, סכום הכסף שתשלמו עבור הפוליסה, יחסוך לכם כסף בטווח הארוך. יחד עם זאת, חשוב להבין איך ומה נכנס לקביעת סכום הפרמיות שתצטרכו לשלם.

מאמר זה מסדיר את התהליך. גורמים רבים תורמים לאפשרויות הוזלת ביטוח חיים, בחלקם אין אפשרות לשלוט, אבל באחרים כן. הבנת הגורמים שמשפיעים על הפרמיות שאתם משלמים, לפני שתקבלו הצעת מחיר לפוליסת ביטוח חיים, מאפשרת הבנה טובה יותר של האפשרויות שלכם כשאתם בוחרים מה הכי מתאים לכם ולבני משפחתכם.

איך משפיעים התנאים על הוזלת פוליסת ביטוח חיים?

החוזה עם חברת הביטוח נקרא פוליסה, ויש כמה סוגים שונים של ביטוחים לבחירה. סכום הכיסוי שאתם זקוקים לו, כלומר, הכסף שהמוטבים שלכם מקבלים במקרה של פטירתכם, ומשך השנים שתזדקקו לכיסוי שיימשך, משפיעים על הוזלת ביטוח חיים.

מה מכוסה במסגרת ביטוח חיים?

ביטוח חיים מכסה את רוב גורמי המוות עקב מחלה, תאונה או גורמים טבעיים, והפוליסה משלמת הטבה כספית על מנת לסייע בהגנה על בני משפחתכם. סביר להניח שהפוליסה לא תשלם מקרי מוות שנגרמים כתוצאה מהונאות או פעילויות פליליות, וקיימות כמה אזהרות:

  • בעוד שביטוח חיים משלם על מקרי מוות בשוגג, ניתן גם לרכוש ביטוח תאונות לכיסוי נוסף.
  • הפוליסה עשויה לכלול סעיפים שדוחים תביעות אם המבוטח נפטר בתוך שנתיים ממועד תחילת הכיסוי, ומותו נקבע כהתאבדות.
  • ביטוח חיים מכסה מקרי רצח אבל אינו משלם למוטבים שגרמו למות המבוטח בכוונה.

סוגים עיקריים של ביטוח חיים

יש שני סוגים עיקריים של ביטוח חיים: לתקופת זמן מוגבלת, או ביטוח חיים קבוע. אחת מפוליסות הביטוח הנפוצות ביותר היא ביטוח חיים לפרק זמן מוגבל, כאשר ההגנה על הביטוח נמשכת לפרק זמן מוגדר, לרוב בין עשר שנים לשלושים שנים. אם הפוליסה אינה מתחדשת לאחר סיום התקופה, ההגנה שלכם מתפוגגת. בתוך פרק הזמן המוגדר, יש כמה סוגים.

פרמיה יוקרתית פירושה שהתשלומים החודשיים אינם עולים לאורך זמן. משמעות הוזלת ביטוח חיים באפשרות זו היא שסכום הכסף שהמוטבים שלכם יקבלו במקרה של פטירתכם יורד עם הזמן, והתחדשות שנתית פירושה שאולי תוכלו להמשיך מעבר לתקופה המקורית של הפוליסה, ללא בדיקה רפואית, אבל עלות ההתחדשות תעלה ככל הנראה אחת לשנה לאחר סיום התקופה.

ביטוח חיים קבוע נמשך לכל החיים

ביטוח חיים שלם נמשך למשך כל חיי המבוטח, בתנאי שהתשלומים מעודכנים. לפוליסה יש רכיב נוסף שנקרא ערך מזומנים, שבונה נכס משמעותי, כסף שניתן להשתמש בו במהלך החיים. אתם יכולים ללוות כנגדו, למשוך חלק במזומן, לרכוש ביטוח חיים נוסף או בסופו של דבר להשתמש בו לפנסיה, תוך שמירה מוגנת לכל החיים.

הוזלת ביטוח חיים אינה אפשרית עם סוג זה של פוליסה, כי בהתחלה התשלום גבוה יותר מביטוח חיים לפרק זמן מוגדר, היות והוא מספק כיסוי לכל החיים, יחד עם יתרונות חשבון המזומן האחרים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf