מהם מכוני הפוליגרף הידועים ברמת גן ומדוע בכלל נזדקק לשירותיהם?

מהם מכוני הפוליגרף הידועים ברמת גן ומדוע בכלל נזדקק לשירותיהם?

כולנו היינו רוצים להסתייע במכונה שאומרת לנו אם האדם שניצב מולנו הוא דובר אמת או שקר. נכון להיום, המכונה הקרובה ביותר לכך היא מכונת הפוליגרף. אמנם תוצאות בדיקת הפוליגרף אינן קבילות בבית המשפט ואינן יכולות לשמש כראייה חותכת, אך עדיין עבור רבים בדיקת הפוליגרף מהווה חוות דעת נוספת המאפשרת לעמוד על טיבו של האדם שעמו צריך להתמודד. קיימים כמה מקרים שבהם נרצה להשתמש בבדיקת הפוליגרף.

בדיקה לפני קבלה לעבודה

במקרים מסוימים ישנן חברות הדורשות מעבר של בדיקת פוליגרף כתנאי לקבלה לעבודה. הסיבה לכך יכולה להיות הימצאות של מידע ארגוני רגיש או פריטים יקרים כמו מחשבים או מוצרים. לפני שעובד חדש מגיע למקום העבודה, עליו לעבור בדיקת פוליגרף, על מנת שהמעסיק יוכל לבחון את אמינותו.

עובד שיש נגדו חשדות

כאן מדובר במקרה שבו אדם כבר עובד בתוך חברה אשר חשוד בביצוע עבירה מסוימת כמו מעילה, היעדרות בלתי מוצדקת מהעבודה או מסירת מידע ארגוני. על מנת לעמוד על טיבו של העובד ולקבל עליו מעין חוות דעת נוספת, קיימת אפשרות להעביר אותו בבדיקת פוליגרף.

בדיקת פוליגרף של חברת ביטוח

חברות הביטוח מבקשות אף אן לבצע בדיקות פוליגרף במקרים שבהם עולה החשד כי אחד המבוטחים מזייף בעיה רפואית או פגיעה במטרה לתבוע את הביטוח. כאשר לחברת הביטוח יש בסיס טוב להאמין שזה אכן המקרה, היא יכולה לשלוח את המבוטח לבדיקת פוליגרף.

הפוליגרף בשירות המשטרה

המשטרה נעזרת בבדיקת פוליגרף לצורך חקירות פליליות. בדיקת הפוליגרף משמשת את המשטרה לא פעם לצורך ניהול כיווני החקירה. כך לדוגמה, אם הנחקר נמצא דובר אמת במכונת הפוליגרף, חוקרי המשטרה יוכלו לבחון כיוונים נוספים. כמו כן, כאשר המשטרה מבקשת להיעזר בבדיקת הפוליגרף, היא עושה זאת כסימן הרתעה לנחקר או במקרים שאין בידה ראיות מספקות נגד הנאשם, והיא מעוניינת לאשש את השערותיה.

הפוליגרף כחלק מתהליך הגישור

בדיקת פוליגרף יכולה לשמש כחוות דעת נוספת במקרים של סכסוכים פרטיים דוגמת סכסוכים בין שכנים או בני משפחה. גם אנשים פרטיים יכולים להסכים להגיע לבדיקת פוליגרף במטרה לנסות ולגשר בין הצדדים.

מכוני פוליגרף ברמת גן- מי הם המוכרים ביותר?

רמת גן היא עיר מרכזית ותוססת שיש בה חברות רבות וגם לא מעט נחקרים היושבים בתחנת המשטרה. לפיכך, מכון פוליגרף ברמת גן הוא מכון חיוני ומבוקש. אחד המכונים המוכרים יותר הוא מכון הפוליגרף של ש. ברוק בע"מ. המכון מציע מגוון רחב של שירותים שעוזר למעסיקים וחוקרי משטרה להגיע אל האמת: בדיקת פוליגרף הכוללת גם חוות דעת מטעם מומחה לצורך הגשת תביעה בבית המשפט, השוואת חתימות וכתבי יד לצורך בדיקת זיוף מסמכים, גילוי האזנות, בדיקת הקלטות ומציאת זיופים ואף ביצוע חקירות לחו"ל. כך שכשיש ספק, אין ספק – חשוב לפנות למכון פוליגרף מקצועי ברמת גן כמו ש. ברוק בע"מ במטרה לחשוף נוכלות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf