מהם היתרונות של הפרסום בגוגל על פני הפרסום בפייסבוק?

מהם היתרונות של הפרסום בגוגל על פני הפרסום בפייסבוק?

גם בימים טרופי שיגעון, כמו ימי הקורונה, עדיין חשוב להקפיד על פרסום בגוגל ובפלטפורמות השונות, היות וכוח הקנייה בארץ עדיין לא חדל מלהוות כוח משמעותי, וגם שלא יקרה. אז נכון לשנת 2020, מה היתרונות של פרסום בגוגל על פני שיווק בפייסבוק?

אין ספק, אם אתם מעוניינים לשווק עסק כזה או אחר באינטרנט, אתם תמיד תצטרכו לפזר את הביצים ביותר מסל אחד. מה זה אומר? במילים פשוטות, זה נכון שפרסום בגוגל עשוי להיות מאוד אפקטיבי, אבל תמיד תצטרכו במקביל לבדוק אילו עוד פלטפורמות יכולות להיות מתאימות לפרסום העסק שלכם. אז אם מי מתייעצים בנושאי קידום אתרים?

פרסום בגוגל הוא תחליף לפרסום בפייסבוק?

חברת דיגיטל מומלצת תמיד תגיד לכם דבר אחד בתחילת התהליך – יש לבצע מחקר מתחרים ומחקר מילות מפתח בצורה הכי מדויקת. אז אם כך, האם במהלך מחקרים אלו בודקים את הרלוונטיות של פרסום העסק בגוגל? כן. שימו לב, בכל מקרה, פרסום בפלטפורמה מסוימת לא מבטל את הפרסום בפלטפורמה אחרת. לעיתים יהיה את הצורך לפרסם ולשווק עסק גם בגוגל, גם בפייסבוק, גם באינסטגרם וכדומה.

אין ספק שישנם יתרונות מסוימים בפרסום העסק בפייסבוק, באינסטגרם וכדומה, אך יחד עם זאת, פרסום בגוגל לעסקים יכול להיות הרבה יותר אפקטיבי. חשוב להבין, כשאנחנו ניצבים אל מול דוקטור גוגל, אנחנו למעשה בהתכווננות של רכישה של מוצר או שירות.

מה זה אומר – התכווננות לרכישה?

ובכן, בואו נסביר זאת בעזרת הדוגמה שמנגד. כשאתם "משוטטים" בפייסבוק, אתם אמנם נתקלים במודעות אשר מכווננות אליכם (מותאמות לכם לפי החיפושים שלכם בגוגל), אבל אתם באותו הרגע בדרך כלל לא תהיו בהתכווננות לרכישה.

לרוב, אנשים מבקרים בפלטפורמת פייסבוק בסוף היום, בכדי להתעדכן בכל מיני ממים, סרטונים מצחיקים, חדשות וכדומה. אז אם כך, אחד היתרונות המשמעותיים של פרסום בגוגל לעסקים מכל הסוגים, הוא בכך שכשהגולש מחפש מוצר בגוגל, הוא מתכוון מראש כבר לרכוש אותו. במילים אחרות, להתכווננות שלנו ישנה משמעות רבה.

איפה עדיף לפרסם? בגוגל או בפלטפורמות אחרות?

בשנת 2020 כבר אין צורך לבזבז כספים מיותרים על שיווק באינטרנט, קידום אתרים ופרסום בפלטפורמות שאינן רלוונטיות לסוג העסק. היות וישנם כלים מאוד מדויקים לבדיקות ומחקרים שונים, ההמלצה הכי גורפת תהיה להסתייע במומחים אמיתיים בתחום זה של פרסום לעסקים בגוגל.

לרוב, בדיקות מתחרים ומחקר מילות מפתח יהיו צעדים אשר עליהם יקומו וייפלו תהליכי שיווק בגוגל לעסקים. במילים פשוטות יותר, פרסום בגוגל לעסקים יכול להיות מאוד מוצלח בעקבות מחקר מקצועי, או מנגד, פשוט להיות מקור לבזבוז של כסף – בעקבות מחקר חובבני והסתייעות בחברת קידום חובבנית. בחרו נכון את החברה בה אתם מסתייעים!

שיווק עסקים מוצלח בגוגל, בהצלחה!

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf