מדריך לבחירת אוכל איכותי לכלבים 

מדריך לבחירת אוכל איכותי לכלבים 

לא יודעים איזה אוכל מומלץ לתת לכלב שלכם? רוצים לתת לו את האוכל הטוב ביותר מבלי לקרוע את הכיס? במאמר זה ניתן לכם את כל המידע על אוכל לכלבים ואיך להתאים אותו לכלב שלכם בצורה הטובה ביותר. אוכל איכותי לכלבים לא תמיד זול ולא תמיד יודעים היכן להשיג את מה שהכי מתאים לכלב שלכם. המשיכו לקרוא מאמר זה וקבלו את כל הכלים איך לקנות את האוכל הטוב ביותר לכלבכם.

כל מי שחיפש בעבר אוכל לכלבים מכיר את המושגים כמו פרמיום, סופר פרמיום ואולטרה פרמיום. אלו דרגות איכות האוכל שיצרני המזון לכלבים מקטלגות את המזון השונה. ניתן לרכוש היום בצורה פשוטה ונוחה מזון לכלבים באינטרנט כך שבלחיצת כפתור אתם מקבלים את המשלוח עד אליכם ללא צורך להניע את האוטו. בואו נצלול ישר לעניין ונבין תחילה מה ההבדלים בקטגוריות השונות.

קטגוריות הפרמיום השונות

  • אולטרה פרמיום הוא המזון האיכותי ביותר עבור כלבים, המרכיב העיקרי במזון הינו חלבון מן החי. אחוזי החלבון במזון אולטרה פרמיום הוא גבוה במיוחד כך שהכלב מקבל הזנה ראויה, משביעה וטובה.
  • סופר פרמיום נמצא בקטגוריה השנייה באיכותה, עדיין מדובר במזון המכיל חלבון מן החי כך שגם כאן הכלב מקבל ערכים תזונתיים גבוהים ואיכותיים.
  • פרמיום המזון השלישי באיכותו והוא מכיר חלבון מתוצרי לוואי של תעשיית הבשר או קמח עופות למשל. במקרה של מזון פרמיום כלבכם יקבל את התזונה שהוא זקוק לה אך ללא היתרונות שנמצאים במזון אולטרה פרמיום והסופר פרמיום.

התאמת המזון לכלבכם

ישנם מספר שיקולים שעליכם לעשות לפני שתקנו אוכל לכלב.

  • גודל הכלב – יש להתאים את המזון לפי גודל הכלב, יצרניות המזון לכלבים מקלות עלינו רבות כשהן רושמות בצורה ברורה וגלויה על גבי האריזות לאיזה גודל כלב המזון מתאים. תבחרו את המזון בהתאם לגודלו של כלבכם, כך הוא יקבל את כל המרכיבים והערכים התזונתיים שהוא זקוק להם.
  • גיל הכלב – מרבית היצרניות רושמות גם את גיל הכלב המומלץ על גבי האריזות. התאימו את האריזה לגילו של כלבכם. אם אתם לא בטוחים מה נכון לו אנחנו מזמינים אתכם ליצור אתנו קשר ונשמח לעזור לכם לבחור את המזון המתאים לגילו.
  • רגישויות – ישנם כלבים הסובלים מאלרגיות או מרגישויות בקיבה. כדי למנוע סבל לכלב או להקל על בעיה שקיימת אצלו מומלץ לקנות אוכל שיסייע לו להתגבר על ההפרעה. למשל אולטרה פרמיום הוא אוכל איכותי לכלבים הסובלים מבעיות עיכול. המזון הטבעי מחומרים איכותיים, תוספת סיבים תזונתיים ועם נוגדי חמצון יקלו על סבלו של הכלב.

חשוב לקנות מזון לכלבים מחברות מוכרות ואיכותיות. אוכל איכותי לכלבים יעניק לכלבכם חיים טובים יותר, בריאים יותר ויתרמו לתחושת השובע לאורך היום ובנוסף, אתם תהיו רגועים כי אתם מעניקים לכלב מזון איכותי בעל ערכים תזונתיים גבוהים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf