מדחס אוויר תעשייתי – כל המידע על המדחס הפופולרי ביותר!

מדחס אוויר תעשייתי – כל המידע על המדחס הפופולרי ביותר!

מדחסי אוויר תעשייתיים משמשים לייצור אוויר דחוס בלחץ גבוה בקנה מידה תעשייתי. כיום, ישנם מעט תחומי פעילות תעשייתיים, בהם לא נעשה שימוש בציוד כגון מדחס אוויר תעשייתי. ציוד זה נועד להמיר גז ואוויר לסוג דחוס, ולשימוש לאחר מכן בתחומי יישום שונים. תחומים כאלה הם תעשיית המתכות, עיבוד עץ, פעילויות בנייה שונות ועוד. אבל לפני שאתם בוחרים את מדחס אוויר לעסק התעשייתי שלכם אל תוותרו על לימוד כל הדקויות, היתרונות והמאפיינים של סוג זה של מדחס תעשייתי.

 

היתרונות של מדחס אוויר תעשייתי

קבוצה של תכונות חיוביות של מדחס אוויר תעשייתי בלחץ גבוה מפצה במידה רבה על החסרונות של סוג זה של ציוד. היתרונות העיקריים שלו כוללים:

  • השגת יחסי דחיסה גבוהים עם ביצועים גבוהים בכל אחד מהשלבים;
  • פשטות ואמינות עיצוב, מינימום בקשות שירות;
  • תחזוקה קלה;
  • עלויות תפעול לא משמעותיות בהשוואה לעלות האוויר הדחוס המופק.

היתרונות הבלתי מעורערים כוללים רמה נמוכה למדי של הוצאות תפעול, בשל עלות הייצור הנמוכה של כל אחד משלבי הדחיסה. גורם חיובי הוא הרבגוניות של מדחסי אוויר תעשייתיים, המאפשרת להם להשתמש באותן יחידות מדחס כדי לפתור בעיות בארגונים בתעשיות שונות.

 

מאפיינים עיקריים של מדחס האוויר התעשייתי

עבור אותם ביצועים, מדחס אוויר משתמש בכ-25% פחות חשמל מאשר מדחס בוכנה. זאת בשל העובדה שלדגמים אלו של מדחסים יש מה שנקרא "אזור מת" שבו מתרחשים הפסדים משמעותיים של אוויר דחוס כבר, בעוד שלמדחסי אוויר אין זאת, ולכן העלות שלהם נמוכה יותר.

כמו כן, הבחירה במדחס אוויר תעשייתי צריכה לכלול פרמטרים כגון עלות האנרגיה החשמלית בעת השימוש בו. עלות האנרגיה החשמלית עבור שירות המדחס אינה קשה כלל לחישוב, ואם לוקחים בחשבון שמדחס בוכנה עדיין צורך 25% יותר חשמל ממדחס אוויר, תוך שהוא מספק את אותה כמות אוויר דחוס, אז הבחירה ברורה. תלוי באיזה אזור עבודה ישמש ציוד זה, עשויות להיות לו תכונות עיצוב שונות. ככלל, ציוד המדחסים התעשייתיים כוללת מכשירים כמו מערכות סינון, מערכות שאיבה, מייבשי ספיחה וציוד דומה, שבשילוב עם הפעולה של מדחסים מהסוג התעשייתי מספקים את היצור הפרודוקטיבי ביותר.

 

מפרטים וטיפים לבחירה

בטווחי הדגמים של מדחסי אוויר תעשייתיים בלחץ גבוה, הגיוון נקבע על פי רמות שונות של לחץ יציאה וביצועי יחידה, אפשרויות מערכת קירור (נוזל או אוויר) ושילוב של מייבשי  ספיחה, השימוש ביחידות מלאות בשמן או ללא שמן, והיכולת להתאים את הביצועים.

מומחים הבוחרים בהתקנה מסוימת צריכים לקחת בחשבון לא רק את מאפייני ההפעלה העיקריים של המדחס, אלא גם את הפרטים הספציפיים של התהליך הטכנולוגי, את תנאי ההפעלה של היחידות, כמו גם את הצורך ליצור תנאים נוספים (יסודות והידוק , הגנת רעש, בניית תחנות לטיפול באוויר ובמים למערכות קירור).

כדי לבצע את הבחירה הנכונה של ציוד מדחס אוויר תעשייתי, מומלץ לקבל עזרה וייעוץ מוסמך של המומחים של חברת פי.איי.טי. בע"מ. שירותי ייעוץ, מגוון רחב של דגמים ורכיבים, שירות לאחר מכירה ומדיניות תמחור מאוזנת של החברה מספקים ללקוחות את אחת האפשרויות הטובות ביותר בשוק ציוד המדחסים בארץ.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf