מדוע נשים כובשות את עולם ההיי טק?

מדוע נשים כובשות את עולם ההיי טק?

עד לא מזמן כאשר היינו מדברים על עולם ההיי טק היינו מדברים על עולם גברי. אך כל מי שבחן את השינויים בשנים האחרונות ראה נשים רבות שנכנסות לתפקידי מפתח. מה גרם לכך שנשים הפכו להיות חלק בלתי נפרד מעולם ההיי טק? זוהי שאלה שלא מעט אנשים רוצים לקבל עליה תשובה. כעת יש לכם אפשרות לקבל תשובה לשאלה הזאת. יכול להיות כי התשובה תאפשר לעוד נשים להשתלב בהיי טק בשנים הקרובות.

נשים תורמות לא פחות מגברים

לא סתם נשים כובשות את עולם ההיי טק! החברות השונות הגיעו למסקנה כי התרומה של נשים לא פחותה מהתרומה של הגברים. ברגע שמבינים כי אין באמת הבדל, ניתן לקבל נשים רבות לתפקידים שונים. התרומה של אישה בתפקיד מוביל יכולה לעיתים להיות משמעותית פי כמה מהתרומה של גבר. בעבר היו פוסלים מועמדים רק על סמך המין שלהם, כיום זה כבר לא משהו שעומד על הפרק. כולם מבינים כי המין לא באמת משפיע על התרומה האמיתית.

תוספת שונה שיוצרת גיוון

אם נודה על האמת, נשים חשובות בצורה שונה מגברים. אולי מהסיבה הזאת היה נדמה כי נשים יכולות לתרום פחות במקצועות ההיי טק. נשים כובשות את עולם ההיי טק בגלל שהן מביאות איתן תוספת שונה ומיוחדת. כל חברת היי טק רוצה לייחד את עצמה אל מול המתחרים השונים. שילוב של נשים בתפקידי המפתח זה הפתרון האולטימטיבי מבחינתכם. אישה יכולה לתרום קצת אחרת מגבר, וזה פלוס שלא ניתן להטיל בו דופי.

הנשים שינו את החשיבה שלהן

בעבר אישה הייתה יוצאת מנקודת הנחה כי היא לא מתאימה לתפקידים בכירים. לא מעט נשים היו מונעות מעצמן להגשים את החלומות שלהן מהסיבה הזאת. אך כיום תקרת הזכוכית נשברה, והתוצאה היא שנשים כבר לא חוששות. הן מגישות מועמדות לתפקידים מובילים כי הן בטוחות בכישורים שלהן. זוהי עוד סיבה שבגללה ניתן לראות איך נשים כובשות את עולם ההיי טק. ברגע שכל אישה מאמינה בעצמה, אין סיבה שגם אחרים לא יאמינו בה. זה אחד מהשינויים הכי משמעותיים שהיה ניתן להבחין בהם.

אין צורך לדאוג לילדים

נשים עד לא מזמן היו צריכות להגיע בשעה מוקדמת על מנת לדאוג לילדים. הטיפול בילדים היה מונע מנשים מוכשרות להגיע לתפקידים משמעותיים בעולם ההיי טק. אך כיום קיימים פתרונות רבים, כאשר כל פתרון יכול להיות אפקטיבי במקרה שלכם. כל אישה יכולה לבחור בפתרון האידיאלי שיאפשר לה להגשים את החלום הכי גדול שלה. להשתלב בתפקידי מפתח בחברות היי טק מובילות. דבר שאולי נשמע עד לפני כמה שנים כמשהו שהוא מוגזם אך כיום זוהי מציאות. נשים כובשות את עולם ההיי טק והופכות את העולם הזה להיות עולם שווה לחלוטין.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf