מדוע כל כך חשוב לשים לב לגודל של הטבעת?

מדוע כל כך חשוב לשים לב לגודל של הטבעת?

אתם עומדים לרכוש טבעת, אך לא נתתן לגודל את החשיבות המכרעת? אתם ככל הנראה נמצאים בבעיה. לא משנה אם מדובר על טבעת אירוסין, טבעת נישואין או טבעת עם שמות הילדים – הגודל של הטבעת הוא האלמנט החשוב ביותר. על מנת שתוכלו להבין מדוע כל כך משמעותי לתת לגודל את מלוא תשומת הלב, הבאנו לכם את כל הסיבות. כך בפעם הבאה שאתם נכנסים לתוך חנות תכשיטים, אתם לא תעשו טעות של טירונים.

אומנם כאשר אתם מתחילים לבחור טבעת עם שמות הילדים או טבעת אירוסין, אתם מגלים כי העיצוב הוא שונה במעט – אך באופן כללי אין שינויים חסרי תקדים. מה שיכול לעשות את כל ההבדל זה הגודל של הטבעת, הגודל של הטבעת יכול מצד אחד לגרום לה להיות מרשימה יותר או צעקנית מידי. לא מעט גברים ונשים שניגשים לבחור טבעת אינם שמים לב לנושא הזה, ומהסיבה הזאת הם גם לא עושים את הבחירה הנכונה.

אז איך תוכלו לבחור טבעות עם שמות הילדים או טבעות אירוסין בגודל המושלם? בדיוק בשביל המטרה הזאת החלטנו ללקט עבורכם את כל הטיפים המשמעותיים. אצלנו בחברת מאייב תכשיטים קיימים מגוון רחב של טבעות במגוון רחב של גדלים, כך שלאחר קריאת כל הטיפים תוכלו לבחור את הטבעת בגודל המושלם. כך תהיו בטוחים שלא רק בחרתם טבעת בעיצוב הנכון אלא גם טבעת בגודל האידיאלי.

טבעות גדולות או טבעות קטנות? בוחרים לפי האופי

כאשר תתחילו לחפש טבעת עם שמות הילדים עבור האישה או טבעת אירוסין עבור בת הזוג, אתם מהר מאוד תגלו כי מבחר האפשרויות הוא עצום במיוחד. אומנם ככל שיהיו לכם יותר אפשרויות כך תוכלו להגיע לבחירה הכי מדויקת, אך עדיין כמות האפשרויות יכולה לבלבל אתכם לא מעט. תוכלו למצוא טבעות קטנות וקלאסיות ומצד שני טבעות גדולות ומאסיביות, וכל אחת מהן יכולה להתאים לבת הזוג או לאישה.

אז איך יודעים איזה גודל של טבעת לבחור? בעיקר על פי האופי של האישה או בת הזוג. ברוב המקרים נשים עדינות ושקטות יעדיפו לענוד טבעות קלאסיות ורגועות, מנגד נשים דומיננטיות ברוב המקרים יעדיפו לענוד טבעות מאסיביות וגדולות כאלה שיכולות להעצים את הנוכחות שלהן.

הנוחות של הטבעת על האצבע היא מרכיב חשוב

יש נשים שבוחרות את הטבעות שלהן על פי הנוחות שלהן על האצבע, כאשר יש להן העדפה ברורה שבה הן מחזיקות כבר שנים רבות. לשנים מסוימות טבעות גדולות עשויות להיות מטרד של ממש, בעוד לנשים אחרות טבעות קטנות פשוט מרגישות להן חסרות תכלית. לכן אם תוכלו לקחת את בת הזוג או האישה אתכם, מוטב כי היא תענוד את הטבעות ותבחר את זאת שהיא מרגישה איתה הכי בנוח.

אך מה קורה במצב שבו אתם רוצים לרכוש טבעת עם שמות הילדים או טבעת אירוסין מבלי שבת הזוג תדע? ההצעה הכי טובה שלנו עבורכם היא פשוט לקחת לחנות התכשיטים טבעת ישנה של בת הזוג, או טבעת שהיא אוהבת ומרגישה איתה בנוח. כך תוכלו להתאים את הטבעת החדשה על פי הטבעות הקיימות של בת הזוג, וזאת תהיה הבחירה המושלמת עבורכם.

עשיתם טעות? תמיד אפשר להחליף את הטבעת

לא משנה אם רכשתם טבעת עם שמות הילדים, טבעת אירוסין או טבעת נישואין – החדשות הטובות הן שתמיד תוכלו להחזיר אותן בתוך תקופת זמן סבירה. לכן אם אתם מרגישים שהטבעת איננה מתאימה לכם לאחר שענדתם אותה במשך מספר שעות, אל תתמהמהו ותחליפו אותה בטבעת אחרת על מנת שלא תאחרו את הרכבת. כיום העלות של טבעות מכל הסוגים היא איננה נמוכה, וחשוב מאוד שלא תזרקו את הכסף על טבעת שלא מרגישה לכם בנוח.

לכן אם למרות כל משני הזהירות, הטבעת עדיין מרגישה לכם לא נוחה – תחליפו אותה. השאיפה שלכם היא שתוכלו להגיע למצב שהטבעת תרגיש לכם הכי טבעית על היד, ולא תגרום לכך שהיא תסיט את תשומת הלב שלכם לטובה או לרעה. כמובן שהגודל של הטבעת זה אחד מהמרכיבים שאתם צריכים לקחת בחשבון, ואסור לכם גם להתפשר על העיצוב והמראה של הטבעת שהוא זה שמשלים את כל החבילה.

מאייב תכשיטים – חנות תכשיטים  |  היצירה 25, רמת גן, 5252165  |  טלפון: 052-912-7374  |  mayaev-jewelry.co.il

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf