מדוע כדאי לכם לבצע פינוי בינוי בבניין שלכם?

מדוע כדאי לכם לבצע פינוי בינוי בבניין שלכם?

התחדשות עירונית הפכה להיות בשנים האחרונות לאחד מהפרויקטים הלאומיים. בעלי בניינים רבים בוחרים לבצע פרויקטים מהסוג הזה על מנת לחדש את הבניין. כאשר סכנות רבות נמצאות בישובים רבים, הצורך לחדש את הבניין הוא צורך הגיוני לגמרי. בין כל האפשרויות השונות שנמצאות על הפרק האפשרות של פינוי בינוי היא האפשרות העדיפה. מה הופך את האפשרות הזאת להיות האפשרות הנכונה עבורכם? שאלנו את המומחים של חברת ארץ עיר, אחת מהחברות המובילות לפרויקטים של התחדשות עירונית.

קבלת דירה חדשה

בשונה מפרויקטים אחרים של התחדשות עירונית כאן אתם מקבלים דירה חדשה. בסיום הפרויקט שלוקח מספר חודשים תקבלו דירה חדשה מהקבלן. לא תצטרכו להמשיך לחיות בדירה שלכם שעובר שדרוג כזה או אחר. אחרי שתקבלו את הדירה החדשה מהקבלן, תוכלו להחליט כיצד אתם רוצים שהיא תראה. יש כאלה שלא מרגישים בנוח לגור עוד בדירה שבה הם התגוררו עד כה. לכן האפשרות הזאת יכולה להתאים לרצונות שלהם כמו כפפה ליד. אין דבר יותר מרגש מאשר להיכנס לדירה חדשה מקבלן, כזאת שנבנתה כמו שתמיד חלמתם.

שיפור פני הבניין

כאשר משדרגים את הבניין הקיים האפשרות לשיפור הן מוגבלות. לא יהיה מדובר על כמות גדולה מאוד של אפשרויות מהן תוכלו לבחור את מה שנכון לכם. בעת ביצוע פרויקט פינוי בינוי מרחב האפשרויות הוא כמעט בלתי נגמר. הרי הבניין הישן נהרס ובמקומו נבנה בניין חדש, כך שיהיה אפשר לעצב אותו מההתחלה. תוך זמן קצר תהיה לכם אפשרות לראות את הבניין באור שונה. בניין שכמותו לא היה נראה עוד ברחוב שבו אתם מתגוררים נכון להיום. ההרגשה שלכם כאשר תיכנסו אל תוך הבניין תהיה הרגשה שונה בתכלית.

מינימום של עלויות

יש כאלה שלא בוחרים באפשרות הזאת רק בגלל שהם חושבים שהיא תהיה יקרה מאוד. הקבלנים ירוויחו לא מעט ממכירת הדירות החדשות שנבנות באותו בניין שבו אתם מתגוררים. לפיכך ההוצאות של הדיירים הן מינימליות, כאלה שלא נראות כמו שאולי היה נדמה לכם בתחילת הדרך. פרויקט פינוי בינוי בירושלים הוא מהפרויקטים היותר זולים, כאלה שתוכלו לקחת אותם בשתי ידיים. גם דיירים שאין להם יכולות כלכליות ענפות יכולים ללכת על האפשרות הזאת.

הגדלת שווי הנכס

ביום מן הימים יכול להיות שתרצו למכור את הדירה שבה אתם מתגוררים כרגע. לא חסרות סיבות שיביאו אתכם למסקנה כי מוטב לכם למכור את הדירה הקיימת ולעבור לגור בדירה חדשה. על ידי בחירה בפרויקט פינוי בינוי, אתם מגדילים את שווי הנכס שלכם. כלומר אתם יכולים בעתיד למכור את הדירה במחיר גבוה בהרבה מהמחיר של הדירה הנוכחית שלכם. אנו מדברים על הבדל של מאות אלפי שקלים, דבר שיכול להיות מעולה מבחינתכם. יש כאלה שיגידו כי מדובר על דרך מעולה לשדרג את אורח החיים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf