מבצעי סלולר משתלמים מהחברה המשתלמת ביותר

מבצעי סלולר משתלמים מהחברה המשתלמת ביותר

אין מה לעשות, אנחנו הישראלים אוהבים מאוד מבצעים, ועל אחת כמה וכמה מבצעי סלולר המאפשרים לנו לחסוך עשרות ולפעמים גם מאות שקלים בחשבון הסלולר החודשי. החברות כיום הבינו זאת, ולצד מבצעים משתלמים וחבילות המתאימות לכל אדם, החלו לשלב בונוסים כגון טלוויזיות חדשניות, מנוי לנטפליקס ואמצעים נוספים שהופכים את החבילות שלהן למשתלמות הרבה יותר.

הבעיה היא, שמבצעים הם נוצצים ומרשימים אבל הם לא תמיד מספיקים. המבצע נמשך זמן מוגבל ואילו עם החברה שהציעה לנו אותו, נישאר עוד הרבה מאוד זמן. לכן, כדאי לוודא שבוחרים את החברה הטובה ביותר שנוכל למצוא. על כך, נרחיב במאמר שלפניכם!

מבצעי סלולר הם לא הכל!

אין ספק, מבצעי סלולר הם משהו שמושך את כולנו, ומה הפלא? הרי אנו חיים בעידן בו המכשיר הסלולרי הוא חלק בלתי נפרד מהיום יום שלנו. העניין הוא שמבצע הוא זמני, ועם החברה שמספקת אותו אתם עומדים להיתקע די הרבה זמן. לכן, כדאי לבחור היטב את החברה ממנה תרכשו את המבצע הנוצץ שמצאתם:

  • חברה עם רישיון – ההמלצה היא לבחור בחברה הפועלת ברישיון משרד התקשורת. המשמעות היא, שמדובר בחברה שיכולה להפעיל מערך אנטנות סלולריות ותשתית רשת, ולספק שירותים מתקדמים הרבה יותר ללקוחות בכל רחבי הארץ.
  • מפעיל וירטואלי – מלבד החברות הנ"ל, ישנן מפעילות וירטואליות הרוכשות את השימוש ברשת קיימת ופועלות בעזרתה באופן עצמאי, בלי קשר לחברה שהשתית שייכת לה. כלומר הן משלמות לחברה בעלת תשתית על מנת לפעול בעצמן.
  • מותג מוזל – לאחרונה, חדרו לשוק מותגים חדשים וזולים יותר שעובדים בדרך כלל תחת חברות גדולות יותר, עם תנאים שונים. המשמעות של צעד זה היא, שבסופו של דבר מי שמנהל את המותג תהיה החברה הגדולה אליה הוא משתייך, אך השיווק שלה יהיה נפרד והיא פועלת בזכות עצמה. כך, במידה ומתבצע מעבר מחברה מוזלת לחברת האם שלה, הרי שמדובר בסך הכל במעבר בתוך החברה וגם כאן, יתבקש הלקוח לשלם דמי מעבר ממש כפי שהוא מתבקש לעשות כשהוא מחליף חבילות.

אז איך בוחרים את החברה הטובה ביותר שנוכל למצוא?

נשאל את עצמנו, מה בעצם חשוב לנו כלקוחות, לדעת לפני שאנחנו סוגרים עם אחת מחברות הסלולר? אמנם מבצעי סלולר שהציעו לנו נשמעים מעולה (גם האותיות הקטנות), אבל חשוב לזכור שמבצע הוא לא הכל. יש לברר האם החברה מספקת איכות גלישה מעולה, מהו נפח הגלישה בחבילות ומה קורה כשהחבילה נגמרת, וכמובן אי אפשר לשכוח את איכות שירות הלקוחות של החברה והערכים המוספים שהיא מספקת ללקוחות.

מומלץ לבחור בחברת סלולר שידועה באיכות השירות שלה, בזמינות המוקדנים ובמהירות המענה האנושי, כזו שרואה את לקוחותיה ומבינה שבסופו של דבר, הסלולרי הוא חלק בלתי נפרד מחייהם ושאין לזלזל בטיב המענה והשירות שתעניק להם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf