מארזי שוקולד – מתנה מתוקה

מארזי שוקולד – מתנה מתוקה

יש אירוע באופק ואתם לא יודעים איזו מתנה לתת לחוגג או לחוגגת? מישהו חוגג יום הולדת וכבר יש לו הכל? מסיבת רווקות, יום נישואין, יום הולדת, לדה, חגים, יום האהבה, או כל חגיגה אחרת? כל כך הרבה אירועים יש לנו בשנה אחת והרבה שנים לחגוג אותם, ועם כל עושר הרעיונות שיש מסביב, עדיין קשה למצוא משהו שיתאים לכל מצב. כאן אנחנו נכנסים לתמונה. כי בכל תמונה שיש בה שוקולד, יש אנשים שמחים. ושמחה היא המטרה הגדולה של כולנו לא? הרי זה ידוע – תשעה מכל עשרה אנשים אוהבים שוקולד, ואחד מכל עשרה אנשים הוא שקרן.

השוקולד ידוע בתרבויות עתיקות ומסורות רבות כסמל לאהבה (ואפילו ככזה המגביר את התשוקה) ובימינו הוא הדרך הכי קלאסית ומתוקה להביא הערכה. לכן מארזי שוקולד הם הפתרון האולטימטיבי לכל מי שאובד עצות בבחירת מתנות. נכון, יש המון חברות שמייצרות או מרכיבות מארזי שוקולד כאלו ואחרים, ועל פניו זהו רעיון לא מקורי במיוחד, אבל אפשר לעשות את זה אחרת:

  • מארזים בצורות מיוחדות או עם מספר קומות הם מרשימים יותר ממארזים בקופסה רגילה.
  • מארז הפתעה, כלומר מארז סגור הוא דרך לתת למקבל התנה טוויסט קטן של ציפייה בפתיחת הקופסה.
  • גיוון של סוגי השוקולד והתאמה לטעמו של מקבל המארז יעניקו למתנה פן אישי ומחמם לב.
  • תוספת מעניינת למארז כמו יין, פרחים, בלונים, בובות ותמונות ייתנו ערך מוסף למארז השוקולד שתעניקו.
  • מארזי שוקולד ומתנות בכלל יכולים לרגש הרבה יותר אם מצרפים אליהם הקדשה אישית. למילים יש כוח לרכך את הלב, השתמשו בהן כדי להביע את הערכתם ואהבתכם לסובבים.

בעלי עסקים?

גם לעובדים שלכם מגיעים הערכה ואיחולים מתוקים לרגל אירועים מיוחדים. דרך מגניבה להעניק להם מארזי שוקולד מקסימים היא באריזה ממותגת של החברה, שאחר כך הם יוכלו גם לשמור ולהשתמש בה. מוצרי פרסום לעסק הם חלק חשוב מהעבודה השיווקית ומארזי מתנות לעובדים הם הזדמנות מצוינת להוציא אותו לפועל. מיתוג של המארז מראה על השקעה ושייכות.

לא על השוקולד לבדו

נוסף על היותם של מארזי שוקולד רעיון משמח ומתוק למתנה, הוא יכול להיות גם חלק מהמתנה כולה. אם תרצו לפנק את האהובים שלכם או העובדים שלכם, המורים, הרופאים וכל היוצאים באלו, במתנה לכבוד אירוע או חג, תוכלו לשלב עבורם מוצרי פרסום כמו פנקסים, עכברי מחשב,  ארגוניות, בקבוקים ממותגים ועוד אפשרויות רבות נוספות. כך תוכלו הבטיח שלמרות העבודה שהשוקולד לא ישרוד הרבה זמן, הזיכרון המתוק שיצרת יישאר עם מוצר שימושי אחר.

ויש לנו עוד סוד קטן אחד לגלות לכם…

זה ממש בסדר לרצות מארז שוקולד עבורכם, אף אחד לא צריך לדעת שקיבלתם אותו מעצמכם. להתפנק זו לא בושה, ואפילו חשוב! אז איך אתם רוצים את המארז שלכם?

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf