למה תספורות לנשים עולות יותר?

למה תספורות לנשים עולות יותר?

באופן כללי, כולם יודעים שתספורות לנשים וילדות עולות הרבה יותר מתספורות גברים וילדים. זה אולי מתסכל אתכם, או נראה לכם לא כל כך הוגן, אבל בהחלט יש סיבות שמצדיקות את פערי המחירים.

למה זה קורה? בית ספר לספרות מקצועי ילמד אתכם כל מה שאתם צריכים לדעת.

בינתיים, הכנו לכם את המידע, על קצה המזלג.

לנשים יש באופן מסורתי יותר שיער מגברים

אין כללים ברורים לגבי אורך השיער שמכתיבים את המחיר, אבל ספרים וספריות מניחים שלנשים יש שיער ארוך יותר מאשר לגברים.

שיער ארוך יותר פירושו יותר זמן על הכיסא, וזה בסופו של דבר הגורם העיקרי בתמחור.

לרוב, עיצוב תספורות נשים מורכב יותר

בהכללה גסה, גברים זקוקים לתספורת בסיסית, שלוקחת זמן קצר לביצוע. נשים, לעומת זאת, רוצות בדרך כלל תספורות יותר מורכבות, שדורשות יותר זמן.

מלבד הפקטור של הזמן, המעצבים והמעצבות גם צריכים להיות יותר מוכשרים ומגוונים. ככל שהם מיומנים ומגוונים יותר, כך יגבו יותר עבור שירותיהם. מעצבי שיער שמתמחים בגזרות מסוימות, או שעברו כמות עצומה של הכשרה, נוטים לגבות יותר.

נשים יותר מעוניינות בשירותי שיער נוספים

בנוסף לתספורות מורכבות יותר, נשים בוחרות לעיתים קרובות גם בשירותים נוספים, כמו צביעת שיער, גוונים, סלסולים, תוספות שיער, שזירה ועוד. כל השירותים הללו דורשים כמות רבה של זמן ומיומנות לביצוע מקצועי, המסייעים להצדיק את העלות הגבוהה שלהם.

תספורות נשים עשויות לדרוש יותר מוצרים

מעצבי שיער משתמשים ביותר מוצרי גימור לשיער עבור נשים. מוצרים אלו כוללים ספריי לשיער, מוס, ג'לים, תרסיסים נגד קרזול, קרמי פיסול, מרככים, קרמים להחלקה ועוד.

פעמים רבות, מוצרים אלו ניתנים למעצבים על ידי חברות ויצרניות יופי במטרה לקדם את מוצריהן, אך לרוב הם גם נרכשים על ידי המעצבים עצמם. לכן, כאשר הם משתמשים במוצרים אלה, הם מגלמים את עלותם במחיר התספורת.

דמי השכירות גבוהים יותר במספרות יותר יוקרתיות

שוב, בהכללה בלבד, גברים בדרך כלל לא נוטים לדאוג למראה המספרה או למיקומה כמו לנשים. גברים בעיקר רוצים למצוא מקום קבוע, אשר נמצא בסמוך למקום מגוריהם או עבודתם.

מנגד, נשים יותר דואגות לגבי מיקום המספרה והמראה הפנימי שלה. לכן, כדי שמעצבי ומעצבות שיער ימשכו יותר קהל לקוחות נשי, עליהם להשקיע יותר בחלל שלהם ולדאוג שיהיה במיקום מבוקש – והעלות בהתאם. במספרות יוקרתיות, הלקוחות לא משלמים (ובעיקר משלמות) בהכרח על כישורים יותר גבוהים, אבל בטוח שכן על המיקום, העיצוב והמותג.

מצד שני, נשים בדרך כלל מסתפרות בתדירות נמוכה יותר

תסתכלו על הצד החיובי: תספורות לנשים אולי עולות יותר, אך נדרשות לעיתים יותר רחוקות.

אם אתם רוצים ללמוד עוד על הנושא הזה או אחרים, בית ספר לספרות מקצועי הוא כנראה המקום המושלם עבורכם.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf