למה שיש גרניט פורצלן נחשב לחומר איכותי לעיצוב המטבח?

למה שיש גרניט פורצלן נחשב לחומר איכותי לעיצוב המטבח?

בעיצוב המטבח, בחירת החומר עבור השיש משמעותית להשגת תוצאות מושלמות. אחרי הכול, זה המקום שמאופיין בתנועה הכי גבוהה של בני הבית, לצד התפקוד המסיבי של תהליכי בישול, אפייה וניקיון.

לכן חשוב שהמטבח יהיה מעוצב באלגנטיות, ושיהיה גם עמיד וחסכוני. בשוק מקבלים אפשרויות שונות כמו שיש גרניט פורצלן, וסגנונות שונים של שיש, שעשויים להפוך את תהליך הבחירה בחומר הנכון למורכב.

שיש גרניט פורצלן הוא החומר הכי פופולרי היום לעיצוב מטבחים

אז אם אתם מעוניינים לבחור את הטרנדים האחרונים, מומלץ לבחור במשטחי גרניט פורצלן, שנחשבים לפופולריים היום בתחום עיצוב הפנים למטבחי מגורים ומסחר, מכל הסיבות הנכונות. רוצים לדעת למה? בואו נבדוק מדוע אנשים דוגלים בחומר הזה.

שיקול ההיגיינה

עובש, פטריות, חיידקים, קרדית אבק או כל חומר מזיק אחר, אחר אינם יכולים לגרום נזק למשטח שיש גרניט פורצלן. הקרדיט על זה מגיע לאופן ייצור השיש, שמספק את הכוח העוצמתי שלו.

ברוב המקרים, לוחות שיש אלו מיוצרים בטמפרטורות של עד 2,500 מעלות, ומכיוון שזהו חומר אורגני נטול כימיקלים מזיקים, הוא אינו כרוך בסכנות בריאותיות.

חומר רבגוני מרהיב

לוחות גרניט פורצלן במטבח שלכם נראים אופנתיים ומסוגננים. הם יכולים להיראות מושלמים עם כל רעיון עיצוב פנים. אז, הבחירה בו הופכת אפילו נוחה. חברות מסוימות מציעות עד 20 סגנונות בחומר זה כדי להפוך אותו לבחירה מרגשת עבורכם.

עמידות גבוהה לכתמים

לוחות גרניט פורצלן עמידים היטב בפני כתמים בזכות תהליך הייצור שלהם, שמסייעים לשפר את התכונות הלא נקבוביות של החומר. יחד עם זאת, זהו חומר יקר למדי, כך שאם אתם מחפשים אלטרנטיבה זולה יותר, מומלץ לבחור סוגי שיש במחירים נמוכים יותר.

שיקול התחזוקה של שיש גרניט פורצלן

משטח גרניט פורצלן די קל לתחזוקה. אין צורך בשום חומרי ניקוי מיוחדים, ואין צורך גם באיטום. עם מים ומטלית נקייה, ניתן לשמור על ניקיון המשטח. יחד עם זאת, עבור כתמים עקשניים, ייתכן שיהיה צורך לנקות את השיש עם חומר ניקוי ניטרלי שזמין בעיקר ברשתות למוצרי ניקיון.

לא חסרות אפשרויות בבחירת הסוג המתאים של שיש גרניט פורצלן לעיצוב המטבח שלכם. יחד עם זאת, חשוב להבין היטב את הדרישות והציפיות מבחירת השיש המתאים. אם אתם בטוחים בסוג השטח שיש לכם במטבח, בכמות הזמן שתוכלו להרשות לעצמכם להשקיע בתחזוקה של השיש, והכנתם את התקציב שעומד לרשותכם, בחירת השיש תהפוך להיות משימה פשוטה.

יתרונות: משטחים מלוחות גרניט פורצלן

עכשיו, שהבנתם את התכונות החשובות של לוחות גרניט פורצלן וכיצד הם מושכים את תשומת הלב של בעלי בתים רבים, סביר להניח שאתם מבינים שלוחות אלו נחשבים לחומרים מתאימים למשטחי מטבח, בזכות המאפיינים המודגשים שלהם, האהובים על בעלי בתים, אדריכלים ומעצבי פנים.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf