למה פרסום בפייסבוק יעיל יותר מרשתות חברתיות אחרות?

למה פרסום בפייסבוק יעיל יותר מרשתות חברתיות אחרות?

הפרסום ברחבי האינטרנט הוא חלק מחיינו ומשמש כפלטפורמת פרסום עיקרית עבור עסקים קטנים כגדולים. אפיקי הפרסום העיקריים בהם נעזרים כיום בעלי עסקים על מנת לפרסם את העסק הינם הרשתות החברתיות (ובראשן פייסבוק, אחריהן אינסטגרם ולינקדאין) וגוגל. התוצאות בשטח מראות כי פרסום בפייסבוק אפקטיבי יותר מפרסום ברשתות חברתיות אחרות, וגם מגוגל, ונושא פירות מוצלחים יותר. מדוע? מה יש בפייסבוק שאין באינסטגרם?

מקום ראשון ברשתות חברתיות

פייסבוק עלתה לרשת ב-2006, כרשת חברתית של סטודנטים באוניברסיטת הרווארד, ומשמשת כיום כרשת חברתית עבור לא פחות משני מיליארד משתמשים ברחבי העולם, מהם כ-800 מיליון פעילים באופן יומיומי (על פי דיווחי החברה מיוני 2017). פייסבוק ממוקמת במקום הרביעי בישראל בדירוג האתרים הנצפים ביותר, וללא ספק אפשר לחלק את חיינו לפני הפייסבוק ואחריו.

פרסום בפייסבוק – מה האפשרויות?

רשת חברתית עשירה ומגוונת – שלא כמו האינסטגרם, אשר ממוקד לצילומים ותמונות, ולא כמו הלינקדאין, הממוקד לנטוורקינג עסקי, הפייסבוק מציע למשתמשים שלו מגוון עצום של אפשרויות בהן הם יכולים לחלוק מידע, לשתף, לפרסם, להתייעץ. בעל עסק אשר מחפש פרסום בפייסבוק, יכול לפרסם את העסק במספר מישורים:

עמוד עסקי – עמוד עסקי הוא כמו אתר אינטרנט, ההבדל העיקרי הוא במידת הדינאמיות. אתר משמש כתובת סטאטית יותר, ופחות מתעדכן ברמה היומיומית. בעמוד העסקי ניתן לפרסם פוסטים על מוצרים, שירותים, מבצעים, וכל אוהדי הדף יכולים לראות את הפרסום ולעקוב. פתיחת עמוד עסקי אינה כרוכה בתשלום, כמו גם העלאת התכנים בו. תשלום מתבצע רק עבור פרסום וקידום ממומן, על כך נרחיב בהמשך.

פרסום אורגני בקבוצות רלוונטיות –  אם למשל יש לכם עסק נישתי במיוחד, כגון הכוונת פסנתרים, הרי שהגדולה של הפייסבוק היא שגם עבור תחומים נישתיים מאוד, אפשר למצוא קבוצות עניין רלוונטיות ולפרסם את המוצר או השירות של העסק שלכם. ישנם חוקי פרסום לעסקים בקבוצות, וחשוב לעמוד בהם, אבל חוץ מזה, הפרסום ללא תשלום והשפעתו יכולה להיות עצומה.

פרסום בפייסבוק בקידום ממומן – הפייסבוק מאפשר לכם לפרסם את העסק שלכם בתשלום, ולהתאים את הפרסום לקהל יעד רלוונטי, על פי סינונים חכמים ומתקדמים. זה נקרא "קמפיין" וניתן להציע מוצר או שירות מסוים, אשר יופיע בפיד של קהל היעד הרלוונטי. מי שמעוניין, ילחץ לקבלת פרטים נוספים – וזה המקום בדיוק בו בעלי העסקים משלמים עבור קידום ממומן. האפשרויות של פרסום בפייסבוק באמצעי זה הן אדירות, אבל חשוב לעשות זאת כמו שצריך, ולהיעזר באנשי מקצוע מנוסים ומיומנים.

פרסום בפייסבוק הוא ללא ספק האמצעי העיקרי אשר משמש כיום את החברות הגדולות ביותר, ואת העסקים הקטנים ביותר. חברת "אונדהאוס דיגיטל" מספקת ללקוחותיה כלים מקצועיים ומיומנים כיצד לפרסם בפייסבוק בהצלחה, ומציעה מגוון אפשרויות מותאמות באופן אישי, לכל עסק ועסק.

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf