למה חדשנות ניהולית זה משהו שצריך להשקיע בו?

למה חדשנות ניהולית זה משהו שצריך להשקיע בו?

אתם מעסיקים לא מעט עובדים וחלק מהם מנהלים מחלקות בחברה שלכם? אם כך, ברור שאתם מבינים את הצורך להשקיע באותם מנהלים ובטיפוח שלהם. מנהלים שמשקיעים בהם ושלוקחים אותם ליותר ויותר סדנאות ניהול שונות הם מנהלים הרבה יותר טובים, אז למה לחשוב פעמיים לפני שאתם עושים זאת? כאשר מדברים על חדשנות שהיא ניהולית מדברים על משהו שאתם לא יכולים לוותר עליו, שכן כל המתחרים שלכם עובדים בצורה חדשנית. היום המנהלים הכי טובים הם אלה שעובדים בצורה חדשנית, מקורית ואחרת, אז למה שלא תיקחו גם את מנהלי המחלקות אצלכם לסדנאות שעוסקות בתחום הזה? חדשנות ניהולית זה משהו שאפשר ללמוד ולטפח, והאמת היא, שאם תתחילו להשקיע בכך כבר עכשיו לא תצטערו על כך בעתיד.

איפה אפשר לעבור סדנאות של חדשנות ניהולית?

חדשנות בתחום הניהול זה משהו שאפשר ללמוד בלא מעט מקומות בימינו ולכן ברור מדוע אתם מתלבטים לאיפה כדאי לכם לפנות. על מנת שתוכלו לבחור את הסדנא הכי טובה שיש בתחום כמו חדשנות ניהולית, רצוי לבדוק מה בדיוק היא כוללת. האם, לדוגמא, חלק מהנושאים המדוברים בסדנא הם הכנה למכרזים? והאם הסדנא כוללת לא מעט סימולציות שונות? הרעיון הוא לבחור סדנא שבה המנהלים באמת יוכלו ללמוד דברים חדשים ולהרגיש שהזמן שהם משקיעים תורם להם. לכן, אם יש לכם דילמה בין מספר סדנאות שעוסקות בחדשנות ניהולית, רצוי גם לבדוק מה אומרות חוות הדעת. האם מנהלים שכבר נשלחו לעשות סדנא כזו או אחרת חזרו מרוצים? האם הם הרגישו שהסדנא באמת תרמה להם? אין כל טעם לבחור בסדנא שאנשים לא ממליצים עליה כי אסור לשכוח שגם מבחינה כלכלית יהיה עליכם להשקיע בעניין הזה. לכן ההיגיון ברור: אם אתם כבר משקיעים (זמן וכסף) רצוי שתבחרו את הסדנא שבאמת תצליח להפוך את המנהלים שלכם לאנשים שעובדים בצורה הרבה יותר חדשנית, מקורית ומודרנית.

כמה תשקיעו בסדנאות הללו?

בין אם אתם מחפשים סדנא שעוסקת בתחום כמו חדשנות ניהולית ובין אם אתם חפשים סדנאות אחרות, זה טבעי שתרצו לבחור סדנא שלא תעלה לכם יותר מידי. לכן אנחנו מציעים לכם לבדוק גם את העלויות, כי לא תמיד כאשר משקיעים יותר כספים בסדנאות שונות זה גם אומר שההצלחה תהיה גדולה יותר. לכן, אם יש לכם אפשר לפנות אל כמה מרכזים שבהם מעבירים סדנאות בתחום החדשנות הניהולית ולקבל הצעות מחיר, למה שלא תעשו זאת? אתם תראו שניתן למצוא היום, ואפילו בקלות, את השילוב שבין תוכן מעניין ובין מחירים סבירים. אל תדחו את הדברים כי אם תשלחו עוד היום את מנהלי המחלקות בחברה שלכם לסדנאות בנושאים שונים, מהר מאוד החברה כולה תתחיל לתפקד בצורה טובה יותר וזה, כמובן, רצוי.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf