למה הארגון שלכם צריך דשבורד ניהולי

למה הארגון שלכם צריך דשבורד ניהולי

בחירת דשבורד ניהולי מתקדם תעניק לארגון שלכם ולכם כלי ניהולי אולטימטיבי, המאפשר קבלת החלטות נכונה ומושכלת על בסיס של ניתוח מדויק ונכון של נתוני הדאטה.

 יכולת לקרוא נכון את נתוני הארגון

עבור ניהול חברה דשבורד ניהולי מסייע בקבלת החלטות על בסיס יומי. למשל, לעיתים קרובות נתקלת הנהלת הארגון בנתונים חריגים של תנודות חדות, כגון כל הקשור לתפוקה או למכירות, בגיוס של כוח אדם ועוד. יש לדעת כיצד להתייחס אליהם ואיך לקבל החלטות ניהוליות נכונות, שלא אחת מסקנותיהן יכולות להיות קריטיות להתנהלותה של החברה.

נתונים אלו מגיעים למנהלי הארגון ממערכות מידע, כמו מערכת ניהול משאבי אנוש, מערכת CRM, מערכת MES וכדומה. חשוב לקרוא אותם נכון וכל טעות עלולה להיות בעלת השכלות חמורות. למשל, טעויות בקריאת נתונים יכולות לגרום לאי איתור של תקלות, מה שיובל לניהול לקוי והוצאה של הרבה מאוד כסף בהמשך לטיפול בבעיה.

בכדי למנוע בעיות כאלו כדאי לעשות שימוש בדשבורד ניהולי, בעל ממשק המציג בכל רגע נתון את מצבה הנוכחי של החברה במחלקותיה השונות, מייצור ועד מכירות. ממשק זה מאפשר לזהות ולאתר במהירות אירועים ומצבים חריגים שעליהם ניתן לקבלת ניתוח מדויק כדי להבין את סיבת הליקוי, ולסייע הבנת הצעדים שיש לנקות בכדי לטפל נכון במצב.

יתרונות נוספים של דשבורד ניהולי

מלבד מה שכבר נאמר, שימוש בדשבורד ניהולי מתקדם כמו שמציעים בחברת Nogamy יעניק לארגון גם את היתרונות הבאים:

כלי יעיל ופרקטי למערכות BI העושה שימוש בסוגים שונים של גרפים, מפיק דוחות לעלות שאלות, ומאפשר לחקור באופן חופשי נתונים. כל זאת ועוד מסייע בהבנת נתונים שונים וניתוחם.

  • דשבורד ניהולי מספק כלי יעיל למיקוד בנושאים רלוונטיים לניהול תקין ושוטף של הארגון, עם יכולת להישאר ממוקדים במידע קריטי לרגע נתון, ומתן עצות לבחירת דרכים נכונות לטפל בבעיה.
  • הדשבורד הניהולי יותאם לדאטה הקיים במערכות של הארגון, עם הגדרה של אסטרטגיה מתאימה לאיסוף מידע וניתוחו, הגדרת מקורות מידע והמבנה בהם מידע זה יישמר.
  • לכל ארגון ייבחרו טכנולוגיות שמתאימות לאופיו וצרכיו, שיספקו יכולות אפקטיביות של ניתוח מידע והסקת מסקנות.
  • יכולת לחקירה חופשית של נתונים המופיעים בדשבורד ללא חובת הגדרת שאלות מראש, עם יכולת להגיע למסקנות מעמיקות שלא חייבות להיות מבוססות רק על מידע סטטיסטי.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf