לימודי אנגלית לילדים

לימודי אנגלית לילדים

מערכת הלימוד בבתי הספר היא כזו שמרבית לימודי האנגלית בה מתנקזים ללימוד קריאה ומעט הבנת הנשמע. הילדים כמעט ולא מדברים אנגלית, לא עם המורה ולא אחד עם השני, אין להם ביטחון לשוחח באנגלית עם אף אחד וכי כולם מתכנסים לתוך עצמם ולתוך דפי המבחנים והמטלות בהם הם צריכים לענות בכתב על שאלות. במרכז הלימוד שלנו פיתחנו שיטת לימוד הכוללת את כל המיומנויות הנדרשות לשליטה בשפה האנגלית: דקדוק, הבנת הנשמע, קריאה ודיבור. באמצעות שיטת הלימודים הייחודית שלנו כל ילד יכול להתחבר לשפה האנגלית, ליהנות מהלימודים ולשפר משמעותית את הידע והשליטה שלו בשפה.

כיצד הם לומדים?

במתחם מקצועי המציע לימודי אנגלית לילדים יש ארבע כיתוב לימוד מעוצבות בסגנון צעיר, דינמי ונעים. התלמידים לומדים בקבוצות קטנות של עד 6 ילדים כדי לקבל יותר תשומת לב ועזרה. זאת ועוד, הילדים ילמדו לשוחח אחד עם השני, יצברו ביטחון ויקבלו את כל הידע המקצועי והתמיכה לה הם זקוקים.

מדוע זה חשוב שהילדים ילמדו אנגלית?

כיום ניתן לראות הורים רבים המלמדים את הילדים שלהם אנגלית מגיל קטן ואף מדברים איתם בכל מקום רק בשפה זו. הסיבה לכך היא שילדים קולטים מהר וטוב יותר מאנשים מבוגרים ויכולים ללמוד מגיל קטן שפות נוספות ביתר קלות. השפה האנגלית היא השפה השימושית והפופולרית ביותר בעולם כיום ומשמשת כמעין שפה אוניברסלית לתקשורת בין אנשים ממדינות שונות ובעלי שפות אם שונות. אם הילדים שלכם במסגרת קורס לאנגלית לילדים מגיל קטן היא רק תלך ותשתפר עם הזמן עד כדי כך שבגיל צעיר הם כבר ישלטו בשפה לחלוטין ויוכלו אף לשוחח באנגלית עם כל אחד אחר שיודע את השפה, מה שיפתח עבורם דלתות רבות. זאת ועוד שהם יוכלו להשתלב ביתר קלות בשוק העבודה לאחר הצבא, כאשר במקומות רבים כיום דורשים ידע ואף שליטה בשפה האנגלית.

אינגליש סנטר בית ספר ללימוד אנגלית בראשון לציון  |  כתובתינו: קניון רוטשילד, רחוב רוטשילד 45 קומת משרדים 3, ראשון לציון  |   1700-077-075 לשיחת יעוץ התקשרו  

צילום: Pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf