כל מה שצריך לדעת על מבחן GMAT

כל מה שצריך לדעת על מבחן GMAT

 מבחן GMAT הוא מבחן המשמש כמדד להערכת מועמדים לקבלה לתואר שני באוניברסיטאות רבות בעולם ונערך בלמעלה מ110 מדינות בעולם. המבחן נערך בשפה האנגלית ומודד כישורים, מעריך יכולות אנליטיות, חשיבה כמותית, מיון נתונים, שילוב מידע, שליטה באנגלית, כתיבה, היגיון וחשיבה ביקורתית.

המבחן GMAT משמש ככלי עבור בתי ספר רבים למנהל עסקים ובעזרתו הם בוחרים את המועמדים המתאימים ביותר לתואר שני. ציון גבוה במבחן מגדיל משמעותית את הסיכוי להתקבל לתוכנית לימודים איכותית הפותחת דלתות להזדמנויות תעסוקה שונות.

המבחן מורכב משלושה חלקים ובודק כישורים אנליטיים, חשיבה כמותית, כישורי שפה וחשיבה ביקורתית של המתמודדים לתואר שני.

כישורים אנליטיים: המבחן בודק את היכולת לנתח מידע מורכב בצורה לוגית, להבין קשרים סיבתיים ולפתור בעיות באופן יצירתי.

חשיבה כמותית: המבחן בודק את היכולת לבצע חישובים מתמטיים לפרש גרפים וטבלאות ולהבין מושגים סטטיסטיים.

כישורי שפה: המבחן בודק את אוצר המילים באנגלית ואת רמת השליטה של הנבחן בשפה האנגלית. בנוסף, בודק את רמת הדקדוק ויכולות הביטוי בכתב של הנבחן.

חשיבה ביקורתית: המבחן בודק את היכולת לזהות הטיות, להעריך טיעונים ולהבחין בין עובדות לדעות.

הכנה למבחן דורשת השקעה משמעותית של זמן, מאמץ ותכנון נכון של זמן, יש להתחיל ללמוד למבחן זמן רב מראש וההמלצה כי להתחיל מספר חודשים לפני הבחינה. ככל שיש זמן רב יותר אפשר להתמקד בחומר שנדרש, לשפר את היכולות ולחדד את החלקים שבהם אתם חלשים יותר. במהלך הלמידה הגדירו תוכנית לימודים ובה הגדירו יעדים ולוחות זמנים.

לאחר שמגדירים לוח זמנים מדויק ומסודר ניתן לשתמש במגוון של חומרי למידה עצמית מאתרי אינטרנט, ספרים ותוכנות תרגול. כדי להכיר אנשים נוספים הלומדים למבחן זה תוכלו להצטרף לקבוצת למידה למבחן שבה תוכלו להתייעץ, לשתף מידע ויעד, להתאמן יחד ולהרים אחד לשני את המוטיבציה.

מי שלמידה עצמית פחות מדברת אליו, יכול להירשם לאחד מקורסי ההכנה למבחן בחברה המלמדת למבחני GMAT. הקורס מעניק מסגרת לימודית עם מדריכים מקצועיים ומנוסים המלמדים ומעבירים את כל חלקי הקורס ומעניקים לתלמיד את כל החומרים הדרושים ואת כל המידע הדרוש כדי לעבור את המבחן.

לאחר שהגדרתם לוחות זמנים, ובחרתם את דרך הלמידה שלכם למבחן, אם באופן עצמאי או דרך קורס GMAT. תרגלו התמודדות ופתרון שאלות תחת לחץ זמן והשתמשו בסימולציות כדי להתרגל לקצב המהיר של המבחן. בנוסף, זכרו, למרות שהמבחן עשוי להיות מאתגר וכך גם הלמידה אליו שמרו על מוטיבציה לאורך כל הדרך, הציבו לעצמכם יעדים קטנים וברי השגה וחגגו את ההצלחות הקטנות.

ביום המבחן, נוחו היטב ותשנו מספיק שעות לפני המבחן, אכלו ארוחה מזינה ושמרו על קור רוח גם אם נתקלת בשאלה קשה.

מבחן GMAT הוא מבחן חשוב, בעזרת הכנה טובה ויעילה תצליחו להגיע במבחן לציון הכי טוב שלכם ולהתקבל לתוכנית הלימודים אליה אתם רוצים להתקבל.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf