כל מה שצריך לדעת על הפלגה כשרה לקריביים

כל מה שצריך לדעת על הפלגה כשרה לקריביים

הקריביים נשמע עבור לא מעט אנשים יעד שבהחלט כדאי לבקר בו במהלך החיים. אם גם אתם מוצאים את עצמכם חולמים על שייט מפנק לקריביים, חשוב מאוד שתדעו שכיום ניתן למצוא לא מעט קרוזים לקריביים, אשר בהם ניתן להנות הן מביקור בקריביים והן מהפלגה על ספינה מפנקת ומיוחדת. לא מעט מציבור שומרי המסורת והציבור הדתי, חולמים גם הם לבקר בשלב כלשהו בחייהם בקריביים, אולם, פוסלים את האופציה לשוט לקריביים על הסף שכן, הם בטוחים שהפלגות לקריביים רלוונטיות מבחינת אופיין ומבחינות נוספות לציבור החילוני בלבד. אולם, אין הדבר נכון, קרוז כשר לקריביים מעניק לכל אדם דתי או שומר מסורת את האפשרות להנות מכל מה שספינת תענוגות יכולה להציע מחד ומאידך, מביקור בקריביים.

מדוע דווקא קרוז כשר לקריביים

חווית שיט לקריביים היא חוויה ייחודית, מפנקת ואיכותית. במהלך השייט נחשפים לנופים מרהיבים מאוד ומבקרים באיים אקזוטיים. האיים הקריביים נחשבים ללא ספק ליעד פופולארי מאוד , הם מכילים כ7000 איים באזור הים הקריבי.  הנופים המדהימים של האי כוללים בהם בין היתר חופים לבנים, אווירה מרגיעה ונעימה, היכרות עם תרבויות חדשות ועוד. במהלך ההפלגה לאיים הקריביים ניתן לשלב סיורים בחופים, שופינג ועוד. מזג האוויר השורר באיים הקריביים לרוב נעים וחם. ניתן לבחור כיום מבין 2 מסלולים המוצעים בתחום הפלגות לקריביים את המסלול המתאים לכם, לאחר שתבדקו מה כל מסלול מציע בו. כמובן שחוץ מהיעד עצמו שמהווה יעד פופולארי ואטרקטיבי מאין כמותו. ההפלגה אליו בקרוז כשר מאפשרת לכל אדם שומר מסורת להנות מחד מאטרקציות שונות בספינה ומצד שני, מאוכל כשר, אשר יוצא בהתאם לסוג הקרוז הנבחר מראש. כאשר מדובר על קרוזים כשרים יוקרתיים לאיים הקריביים, האוכל שתקבלו יהיה אוכל גורמה, אשר הוכן על ידי שף מובחר, במטבח שהוכשר מראש באוניה, כאשר השף מלווה באופן צמוד על ידי משגיח כשרות. חוויה ייחודית כבר אמרנו?

מסלולי הפלגות כשרות לקריביים

כאמור, הפלגות לקריביים הן הפלגות פופולאריות מאוד, אשר כיום רלוונטיות מאוד גם עבור ציבור דתי וציבור שומר מסורת. ההפלגות הכשרות לקריביים מתחלקות ל3 מסלולים, הפלגות לקריביים המזרחיים אשר כוללות עגינה בכמה חופים שונים, לרבות איי הבהמס, פורטו ריקו ועוד. ניתן לבקר בפורטו ריקו באתרים תיירותיים ואתרי טבע שונים. כמו כן, ניתן לבקר שם באתרי תרבות, מוזאונים ועוד. המסלול השני של הפלגות כשרות לקריביים הוא הפלגות לקריביים המערביים אשר כולל בו ביקור באיים ג'מייקה, קוזמל במקסיקו, קוסטה מאיה במקסיקו ועוד. ניתן להנות באתרים הללו מספורט ימי ועוד. המסלול השלישי הוא המסלול המוצע לקריביים הדרומיים, הכולל בו ביקור בחופים כגון: קורסאו, סנט קיטס, סנט תומס, סנט מרטין ועוד. מדובר על יעדים מאוד אקזוטיים ואטרקטיביים. לא פעם ניתן להנות מסיורים מודרכים ביעדים שהאונייה מגיעה אליהם.

הפלגות כשרות לאיים הקריביים- הבחירה הטובה ביותר עבור ציבור שומר מסורת

ניתן למצוא כיום הפלגות כשרות למגוון יעדים כיום. כמובן שבטרם בוחרים הפלגה כשרה ליעד כזה או אחר, חשוב מאוד לבחון את רמת הכשרות אשר מציע הקרוז. אם אתם מחפשים קרוז כשר, חוויתי, מיוחד, איכותי, שיסב לכם את מלוא ההנאה שניתן להפיק מקרוז כשר, כדאי מאוד לבחור בקרוז לאיים הקריביים, אשר מעבר לעובדה שהוא מספק שייט תענוגות על ספינה מדהימה, אשר גם ציבור שומר מסורת וציבור דתי יכול להנות מכל מה שהיא מציעה, הרי שהוא מגיע גם ל אחד היעדים האקזוטיים והאטרקטיביים ביותר שיכולים להיות.

חברתנו כושר-קרוז בע"מ מארגנת הפלגות דה-לוקס מעל 4 שנים, יצרנו עבורכם הפלגת חלומות המותאמת לקהל שומר מסורת, שומר כשרות, שומר שבת ולא רק …כמו כן כל התפילות במהלך השבוע ושבת מובטחות, בזכות הקשר המוצלח של שותפינו ואנחנו כושר-קרוז בע"מ נעניק לכם חווית ים ייחודית, אינטנסיבית ובלתי נשכחת צוות כושר-קרוז בע"מ.

צילום: freepik

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf