כל מה שכדאי לדעת לפני פתיחת חברה בארצות הברית בשנת 2021

כל מה שכדאי לדעת לפני פתיחת חברה בארצות הברית בשנת 2021

החלום האמריקאי קורץ לאנשי עסקים רבים. אחרי הכל, ארצות הברית נחשבת לארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות. עם אוכלוסיה של יותר מ-328 מיליון תושבים, אין ספק שמספר הלקוחות הפוטנציאלים גדול משמעותית מאלו שבישראל, ולכן גם הסיכוי להצליח הוא עצום. אז אם אתם חולמים להקים חברת סטארט אפ בארצות הברית, יש כמה דברים שחשוב לשים לב אליהם:

סוג ההתאגדות

ראשית, חשוב להחליט מהו סוג ההתאגדות שאתם מעוניינים לרשום את החברה שלכם. ישנן כמה אפשרויות נפוצות להתאגדות בארצות הברית: שותפות בע"מ L.L.C- Limited liability company, חברה C-CORPERTION, שותפות Partnership וחברה זרה. לכל סוג התאגדות יש את היתרונות והחסרונות שלו, את ההשלכות המשפטיות והשלכות מבחינת המיסוי. חשוב מאוד להתייעץ עם רואה חשבון, על מנת לבחור בסוג ההתאגדות המתאים לכם ביותר.

פתיחת חשבון בנק

במסגרת הקמת חברת סטארט אפ בארצות הברית, תידרשו לפתוח חשבון בנק עבור העסק שלכם. מאז אירועי 11 בספטמבר, ארצות הברית הקשיחה את הדרישות לגבי פתיחת חשבון הבנק ומדובר בתהליך ארוך ומורכב שמצריך סבלנות רבה מצדכם. שימו לב שרק חברה אמריקאית רשאית לפתוח חשבון בנק בארצות הברית, ולכן עליכם קודם כל להקים חברה זרה במרכז הפיננסי האמריקאי ולהמתין עד לאישור פתיחת החשבון.

מיסוי

בין אם החלטתם להתאגד כחברה C-CORPERTION, כ-שותפות בע"מ L.L.C- Limited liability company, כשותפות Partnership או כחברה זרה, אתם תידרשו לשלם מיסים בהתאם לחוק. שימו לב שלכל מדינה בארצות הברית (המורכבת מ-50 מדינות) יש חוקי מס משלה, שעושיים להיות שונים מאוד בין מדינה למדינה. לכן, חשוב מאוד להתייעץ עם רואה החשבון שלכם באיזו מדינה בארצות הברית כדאי לפתוח את החברה שלכם, על מנת לצמצם ככל שניתן את נטל המס.

חובת הגשת דוחות מס

חשוב לדעת שכל מי שמנהל פעילות עסקית בארצות הברית, גם אם הוא אינו אזרח אמריקאי ואין לו גרין קארד, מחוייב להגיש דוחות מס הכנסה בארצות הברית. מי שמפר זאת, עובר על החוק האמריקאי. שימו לב שהגשת הדוח אינה אומרת שאתם בהכרח תשלמו מיסים וייתכן כי לפי הדוח תהיו זכאים להחזר מס. החזרי המס האלו, המכונים Refundable credits, מוענקים לפי הקריטריונים שהציבה רשות המס בארצות הברית. חשוב מאוד לבדוק עם רואה החשבון שלכם האם אתם זכאים להחזר מס בסוף השנה.

קבלת ויזה לארצות הברית מסוג משקיע E-2 למדינות אמנה

על מנת שתוכלו להתגורר בארצות הברית ולפתוח חברת סטארט אפ על אדמת ארצות הברית, עליכם לקבל ויזה מסוג משקיע E-2. זוהי אשרה המיועדת למשקיעי הון שיש להם יוזמה עסקית בארצות הברית. כדי לקבל את האשרה יש להתחייב להשקעה ממשית, אקטיבית ומשמעותית של הון שתבטיח שחברת הסטארט אפ שלכם תצליח. עליכם להציג לשגרירות האמריקאית תכנית עסקית מפורטת שכוללת את צפי ההכנסות שלכם ואת פוטנציאל הרווח.

אנחנו במשרד רואה החשבון ERB נשמח ללוות אתכם בתהליך פתיחת חברת סטארט אפ בארצות הברית. אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר ואנו נענה לכל שאלה.

צילום: FREEPIK

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf