כל מה שחשוב שתדעו על מחיר אגנית למקלחת

כל מה שחשוב שתדעו על מחיר אגנית למקלחת

בחירת אגנית למקלחת היא לא בחירה של מה בכך, מדובר במתקן לאמבטיה שהוא חלק בלתי נפרד מכל עיצוב של כל חדר אמבטיה. לא מדובר במוצר שמשרת רק את המטרה הפונקציונלית של ניקוז מים ביעילות, אלא גם תורם משמעותית לעיצוב חדר האמבטיה. בין אם אתם שוקלים עיצוב מחדש לחדר האמבטיה או מתכננים שיפוץ, בחירה נכונה של האגנית יכולה לשפר את הפונקציונליות של החדר. מיד תקבלו הדרכה מקיפה על אגנית לחדר האמבטיה ולמקלחת, ותוכלו לבחור את האגנית המתאימה על סמך יתרונות וסגנון המתאים לכם ברמה האישית.

אגנית למקלחת – מהי ולמה חשוב לבחור אותה נכון?

אגנית למקלחת היא למעשה רצפת המקלחת שלכם, הבסיס שאוסף ומפנה מים למערכת הניקוז. למרות שהאגנית יכולה להיראות פשוטה במבט ראשון, היא משפיעה רבות על העיצוב, הסגנון, הבטיחות וקלות הניקוי של חדר האמבטיה.

אגנית מקלחת מגיעה באינספור צורות, גדלים, חומרים ועיצובים, כגון ריבוע, מלבני, מעגלי או אפילו בהזמנה אישית. אפשר לבנות אותה מאקריליק, פורצלן, אבן, פיברגלס, או אפילו אריחים בהתאמה אישית ושילוב של חומרי גלם שונים.

אילו תכונות חשוב לקחת בחשבון להתאמה נכונה

כאשר אתם בוחרים חושבים על מחיר אגנית למקלחת ללא ספק יש כמה פרמטרים שחשוב לקחת בחשבון ובחירה נכונה תביא עמה גם פונקציונליות גבוהה. הנה כמה תכונות מהותיות שחשוב לקחת בחשבון בזמן הבחירה, ובזמן התייעצות עם אנשי המקצוע:

  • בחירת חומר הגלם

בחירת החומר משפיעה על עמידות, התחזוקה והאסתטיקה של המוצר. לדוגמה, אקריליק ופיברגלס הם קלים, חסכוניים וקלים לתחזוקה, אך הם עשויים שלא להציע את אותו טווח עמידות או תחושת יוקרה כמו אבן או פורצלן.

  • גודל וצורה

הגודל והצורה של האגנית למקלחת צריכים להתאים לחלל הזמין בחדר האמבטיה ולסגנון של המקלחת. וודאו שהאגנית מתאימה ומשלימה את העיצוב הכולל של חדר האמבטיה שלכם.

  • מיקום ניקוז

עמדות הניקוז משתנות בין אגני המקלחת. לחלקם יש ניקוז מרכזי, לאחרים בקצה אחד, וחלקם לאורך ההיקף. תצורת האינסטלציה הקיימת בחדר האמבטיה לרוב מכתיבה את הבחירה הזו.

  • מניעת החלקה

בטיחות היא מעל הכל בסביבה רטובה כמו מקלחת. לפיכך, אם אתם מדברים על מחיר אגנית למקלחת חשוב לקחת בחשבון גם תוספת של מניעת החלקה.

מה קובע את ההתאמה האישית של האגנית?

על מנת שבאמת תוכלו לבחור אגנית המותאמת לכם ברמה האישית, חשוב לשים לב לפרמטרים מאד מסוימים, וביניהם:

  • קבעו תקציב מראש

אגני מקלחת יכולים לנוע בין טווח מחירים נמוך יחסית או טווח מחירים גבוה יותר, וחשוב לבחור אגנית שמתאימה לתקציב שלכם.

  • עיצוב חדר האמבטיה שלך

בחרו כיור המשלים את עיצוב חדר האמבטיה הקיים. קחו בחשבון את הגודל, הצבע, הסגנון וגם חומרי הגלם שלעיתים אפשר גם להתאים אותם.

  • צרכים עתידיים

קחו בחשבון את אורך החיים והעמידות של האגנית. אם אתם מתכוונים לגור בבית הספציפי בו אתם מתקינים את האגנית שנים רבות קחו בחשבון הורדת סף בולט, מניעת החלקה ועוד אלמנטים שיכולים להקל עליכם את השנים הרבות והשימוש במקלחת.

אל תתפשרו על מקצועיות ואיכות ברמה גבוהה

אגנית היא כלי סניטרי חשוב מאד באמבטיה שלכם. הבחירה הנכונה לא רק תשפר את עיצוב חדר האמבטיה אלא גם את הפונקציונליות והבטיחות בו. על ידי התחשבות בגורמים כגון חומרים, גודל, סגנון ותכונות בטיחות, תוכלו לבחור את האגנית האידיאלית עבורכם ולהבטיח אמבטיה בטיחותית, מעוצבת וכזו שפשוט תלווה אתכם לכל החיים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf