כל היתרונות של מגירות אחסון במטבח המודרני

כל היתרונות של מגירות אחסון במטבח המודרני

מגירת המטבח היא תא אופקי נשלף בצורת קופסה פתוחה, הנשלפת החוצה מתוך ארון ומעניקה גישה מלאה לתכולה. אין טעם להתווכח על העדפות בעיצוב רהיטים, כי הקצעת המקום לאחסון בכל בית היא אינדיבידואלית לחלוטין. אבל למי שאוהב לבשל ולאכול בבית, מגירות אחסון במטבח מקבלות יתרונות משמעותיים.

היתרונות העיקריים של מגירות אחסון למטבח

מגירות אחסון הרבה יותר נוחות מדפים- ארון בסיס טיפוסי עם משטח עבודה, מגיע לרוב בעומק של 45 עד 60 ס"מ. גודל זה מאפשר גם בשטח קטן להשתמש באחסון נסתר לכלי מטבח שונים. תצוגה מלאה של הכלים, בעת שליפת המגירה, עוזרת למצוא במהירות את הפריט הרצוי מבלי לשנות את מיקום הכלים. אחסון מובנה מאפשר לכם להפריד בבירור בין הדברים החיוניים לבין אלה שמשתמשים בהם לעתים רחוקות יותר.

מגירות מספקות ארגון נהדר- החלל בתוך ארון עם מדפי אחסון הוא תא שקשה להשתמש בו באופן מלא מבחינת גובה ושטח- זה נותן רושם של בלגן במטבח. מגירות מפשטות מאוד את משימת האחסון עם מחיצות ומספקות מערכת ארגון מסודרת ומאורגנת.

ניתן להשתמש רציונלית בשטח האחסון- ככל שיש יותר מגירות, כך החלל שימושי יותר, כי העומק מתוכנן בדרך כלל למילוי מלא. אם ניקח בחשבון אחסון על מדפים, ניתן להשתמש בגובה המדפים לעתים רחוקות, וזאת רק כאשר אתם צריכים לערום פריטים אחד על השני, וזה מאוד לא נוח כאשר הפריט נחוץ במטבח. המגירות מאפשרות למלא את הארונות ככל האפשר ולהוציא את הפריטים בחופשיות, כמעט מבלי לשנות את המיקום.

התאמה דקורטיבית לסגנון המטבח- הפאנל הדקורטיבי הקדמי של מגירות אחסון תומך ברהיטים ועשוי מחומר החזית של הארון.

ארגונומיה היא יתרון מרכזי בשימוש במגירות בארונות. קל יותר לפתוח אותם ביד אחת, בעוד שדלתות דורשות שתי ידיים. הן אידיאליות עבור פריטים כבדים יותר, כלי מטבח וכלי אוכל. אבזור מודרני מוסיף נוחות לשימוש היומיומי, וחומרים איכותיים מבטיחים עמידות. העיקר הוא לבחור עיצוב העונה על הדרישות שלכם.

באילו חומרים משתמשים לייצור מגירות?

מגירות אחסון מאפשרות לכם להשתמש כמעט בכל החלל האנכי של הארון. אבל מיקומם מוגבל – מעל קו העיניים אי אפשר להשתמש בתוכן. המיקום האופטימלי כולל ארונות רצפה עם משטח עבודה לבישול. ככל שיש יותר מגירות קטנות ברובד התחתון של המטבח, כך ניתן לאחסן יותר דברים בצורה מסודרת. עם זאת, גודל המגירות מגביל את סוג הפריטים שיש לאחסן. לכן, בעת רכישת המגירות, עליכם לשקול היטב את הפרמטרים ואת מספר המגירות.

החומרים מהם עשויות המגירות משפיעים על עמידותן. כיום ניתן למצוא מגירות העשויות מתכת, רשת, עץ או פלסטיק עמיד. מגירות משולבות עשויות מעץ, מתכת, סיבית, MDF.

מגירות צריכות להיפתח בקלות ובשקט. קל להשיג זאת עם מסלולי מגירות באיכות גבוהה. המסלולים עם סגירה רכה מצוידים בבולמי זעזועים איכותיים המונעים מהמגירות להיסגר בטריקה. חלק מהמערכות מצוידות בקפיצים שעוזרים להחזיר בעדינות את המגירה לארון. מספר סוגים של מערכות נשלפות למגירות מספקות שימוש נוח ברהיטים במטבח.

אם אתם מחפשים את המגירות עם העיצוב והמנגנונים המודרניים ואיכותיים ביותר, תוכלו למצוא אותן בקטלוג המוצרים החדש של חברת המדף. המדף מספקים לכם את מוצרי האחסון האיכותיים ביותר בשוק, שיענו על כל הצרכים שלכם!

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf