כל היתרונות של אולם אירועים בשפלה

כל היתרונות של אולם אירועים בשפלה

החגיגה שלכם עומדת להתרחש בקרוב? זה הזמן להחליט היכן היא תתרחש וכיצד תפתיעו את המוזמנים ותיהנו תוך כדי מהחגיגה. אולם אירועים בשפלה נחשב כאופציה נהדרת למי שמחפש לחדש, לרגש וליהנות מיתרונות בולטים של יציאה מהמרכז. אז מה יש בה שלא ידעתם?

הפנינה החבויה שטרם הכרתם

נתחיל בהכרות גיאוגרפית קצרה: השפלה היא סביבת חיים איכותית שלא מפסיקה להתחדש עם שכונות, מרכזי פיתוח ועשייה רבה. האזור הגיאוגרפי הנחבא במעבר בין הרי יהודה למישור החוף, גובל במזרחו בהרים התלולים והגבוהים של יהודה ובערב במישור החוף ובצפון מזרח בשומרון ובצפון מערב בראשון לציון ובקצהו הדרומי בצפון הנגב ומציע אינספור אפשרויות לחגיגות. זהו אזור שיש לו מצד אחד ים ומצד שני, אזורי בילוי ותרבות שוקקים.
המיקום שלו מציע משהו אחר, אווירה שונה מההמולה המוכרת והידועה של הלב הפועם בערים הגדולות של המרכז וגם דרכי גישה נוחות לבאים מכל הכיוונים.
נתיבי תחבורה מהירים וכן מגוון ערוצי תחבורה לרבות קווי אוטובוס ורכבות, שיוכלו להביא את המוזמנים בקלות ליעד המבוקש ולא להתעכב בדרך לחגיגה שלכם.
כשהכבישים פתוחים ונוחים להגעה עולים הסיכויים שהמוזמנים יופיעו לאירוע, על אחת כמה וכמה  אם האירוע נקבע לשעות נוחות במיוחד ואפשר לעקוף את הפקקים.

השפלה פורחת וצומחת וזה הזמן לגלות גם את האלטרנטיבות שהיא מציעה כמו אולם אירועים בשפלה. המחירים אטרקטיביים במיוחד בהשוואה לאולמות באזורים אחרים בארץ והאווירה משגעת. אפשר ליהנות גם מזמינות גבוהה יותר ולגלות אולמות בהם טרם חגגו כל חבריכם וקרוביכם.
אולמות בשפלה אידיאליים הן למי שמגיע מכיוונים ומאזורים שונים והן מהווים אופציה מצוינת לחוגגים שגרים בשפלה ובערים סמוכות – ראשון לציון, רחובות, נס ציונה, אשדוד וכדומה. מומלץ לצאת לסיור מקדים בשפלה ולגלות מה יש לה להציע לכם שטרם ראיתם במקומות אחרים.

איך תמצאו את האולם האולטימטיבי עבורכם ותפיקו אירוע חלומי ובלתי נשכח?

אורבניות בנופך רומנטי

הייחוד של אולם אירועים בשפלה טמון במיקום אך גם באטמוספירה שהוא מציע: שילוב בין אורבניות ובין סביבה כפרית ירוקה ומטופחת. בחרו אולם שיכלול הן מרחב חיצוני לקבלת פנים באוויר הפתוח וחופה תחת כפת השמיים והן חלל מקורה לסעודה המרכזית ולמסיבת הריקודים וכמובן, שתוכלו לתמרן בהתאם לתנאי מזג האוויר.
התייחסו גם לעיצוב ולהקפדה על הפרטים הקטנים – שיק נוסח לאונג' ניו יורקי עם ריהוט אופנתי ואקססוריז שמתחברים מצד אחד, לטבע ומצד שני, לאופנתיות של העיר. מקום שתרגישו בו כמו בבר ייחודי או מסעדת גורמה יוקרתית ושיודע גם לשנות אווירה מיום לערב ולהפוך למעין מועדון נוצץ – לפי בחירתכם.

קולינריה מסוג אחר

אל תתפשרו על איכות וחשבו מחוץ לקופסה כדי שתעשו אירוע מסוג אחר. הימנעו ממנות בנאליות ובחרו אולם שמחזיק שף יצירתי שיודע לזרום עם הרעיונות שלכם, משתמש בחומרי גלם עונתיים משובחים ויכול להפגין ביצועים מעניינים בכל הנוגע לקומפוזיציה בין טעמים, מרקמים וביצירת מנות מסוגננות וטעימות שגם יוצגו בדרך מעוררת תיאבון בסטנדרט אחר.

פינוקים לכם ולאורחים

בחרו אולם אירועים שיציע חוויה ואירוח כיד המלך, סטייל מלונות בוטיק יוקרתיים, מפינות חמד דרך שירות אדיב ועד תשתית טכנית עם אקוסטיקה מעולה ואפשרות ליצירת אפקטים באמצעות מערכות תאורה חכמות. חשבו גם על האינטראקציה והדינאמיקה של האירוע – היכן תוצב עמדת התקליטן, כיצד נראית רחבת הריקודים והיכן יסעדו וישתו במהלך האירוע.
אם באתם להתפנק אל תוותרו גם על סוויטה מענגת ומעוצבת שתוכלו להתארגן בה לפני ולנוח בה תוך כדי האירוע, כי לא כל יום חגיגה…

השפלה מחכה לכם…

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf