כיצד מכונת משקל תשדרג את קו הייצור שלכם?

כיצד מכונת משקל תשדרג את קו הייצור שלכם?

מדוע רכישת מכונת משקל כדאית לקווי ייצור?

בענפי התעשייה השונים ניתן למצוא קווי ייצור רבים ומגוונים. מה שמבדיל בין קווי הייצור היותר יעילים לכאלה אחרים, הוא השדרוג שלהם עם מכונות אוטומטיות. מכונת משקל מהווה דוגמא מצויינת לכך ומייד תבינו את חשיבותה לקו הייצור שלכם ועל הסוגים השונים הקיימים לה.

החשיבות והיתרונות של שקילה אוטומטית בתהליך הייצור

ביצוע שקילה במהלך קו הייצור הוא דבר הכרחי, בין אם מבצעים זאת באופן ידני ובין אם באמצעות מכונה אוטומטית. חשוב להפנים כי רק מדידה מדויקת של חומרי הגלם תביא לייצור נכון, ללא בעיות, על פי התקנים הנדרשים ותוך קיום ההתחייבות שלכם ללקוח. השקילה יכולה לזהות בעיות שונות בחומרי הגלם, בתוצרי הביניים ואף בתוצרים הסופיים. היתרונות של משקלים אוטומטיים לעומת שקילה ידנית הם ברורים וכוללים בין היתר:

  • מהירות ודיוק שקילה.
  • מינימום טעויות.
  • יכולת בידוד פריטים שחורגים ממשקלם באופן אוטומטי ע"י מסוע.
  • כאשר תהליך השקילה מבוצע ללא מגע יד אדם, ישנו סיכוי מופחת לחדירת מזהמים לתוך המוצרים.
  • חיסכון בעלויות כוח אדם.

למעשה, כאשר מכניסים לקו הייצור מכונות שקילה אוטומטיות, כל התהליך הופך ליעיל יותר והמפעל משפר את התזרים הכספי שלו. כך שההשקעה במכונות שכאלה משתלמת בטווח הזמן הארוך.

אילו מכונות שקילה ניתן למצוא?

לאחר שהבנתם את החשיבות של מכונת משקל אוטומטית בקו הייצור, הגיע הזמן כי תכירו את סוגי המכונות האיכותיות והמומלצות ביותר כיום. ובכן, במרבית קווי הייצור המתקדמים נעשה שימוש במכונות שקילה קומבינטוריות שפועלות על גבי מסוע. הרעיון של המכונות הללו פשוט – המוצרים מוסעים לנקודת השקילה, נשקלים וממשיכים הלאה לאריזה. ניתן למצוא מכונות משקל שמגיעות עם מספר ראשים (10 ו- 14) לביצוע שקילה בו זמנית של מספר חומרים או מוצרים. חלק מהמכונות הללו מסוגלות לבצע גם זיהוי של מתכות ואחרות גם מבצעות אריזה. חלק מהמכונות פשוטות ומסוגלות לבצע פעולה מוגדרת אחת בזמן נתון ואילו אחרות ניתנות לתכנות בצורה קלה ופשוטה כך שניתן להשתמש בהן בקווי ייצור שונים באותו המפעל.

רכישת מכונת משקל – חשיבות ההתאמה האישית

חשוב מאוד לבחור מכונת משקל בהתאמה אישית מלאה לצרכים. במה הדבר מתבטא? יש לשים לב כי רוכשים מכונה שמספקת דיוק משקלי בסטיית תקן שמתאימה לתעשייה שלכם, עם יכולת העמסת משקל מירבית ומהירות שקילה שמתאימה לקצב ההזנה של קו הייצור שלכם. כמו כן, על המכונה להיות מורכבת מחומרים עמידים בפני רטיבות, מה שימנע חדירת חלודה וחלקיקי מתכת לתוך המוצרים או חומרי הגלם, יבטיח עמידות ויכולת עבודה רציפה ללא בעיות. התקשרות עם חברה שעובדת עם מיטב היצרנים במשק תוכל לספק לכם את המכונה שעונה על כל הדרישות הללו, עם מינימום צרכי תחזוקה לאורך השנים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf