כיצד לבחור עו"ד פלילי? מאמר שכדאי שתקראו

כיצד לבחור עו"ד פלילי? מאמר שכדאי שתקראו

עורך הדין הפלילי יהיה אותו איש מקצוע שיעמוד לצידכם באש ובמים. במקרים שבהם פלוני עובר עבירה פלילית, פלוני יעשה כל שביכולתו בכדי לאתר את עורך הדין הכי טוב שיש. אבל העניין הוא כזה: צריך לדעת כיצד לבחור את עורך הדין שלכם. בואו נבין מדוע.

בניגוד לארה"ב, במדינת ישראל על עורכי הדין חל איסור שיווק עצמי ופרסום עצמי. במילים יותר פשוטות, על פי כללי האתיקה של לשכת עורכי הדין בישראל, עורך דין לא יכול לשווק את עצמו. לא באינטרנט ולא דרך אמצעים אחרים. יחד עם זאת, אנשים עדיין מיוצגים על ידי עורכי דין, בין אם פליליים או בכל דין אחר. אם כך, אם אסור לעורך הדין לשווק את עצמו, כיצד נדע במי לבחור?

מה אני צריך לדעת על עורך הדין הפלילי שלי? מידע חשוב

אם אתם מחפשים אחר עורך דין פלילי בהקדם, אתם פועלים נכון. אם כבר נקלעתם לתרחיש שבו אתם זקוקים לסיוע משפטי-פלילי, עדיף להקדים כמה שיותר מהר את תחילת התהליכים. בסופו של דבר, מערכת המשפט אינה רואה בעין יפה את הגרירה הממושכת של תביעות משפטיות.

אם אתם עושים כל מה שביכולתכם בכדי לדחות את המשפט ואת התהליכים המשפטיים השונים, אנחנו נציע לכם לחשב מסלול מחדש. בשורה התחתונה, בית המשפט יתייחס אליכם הרבה יותר בסולחנות אם אתם תתפקדו בכתב התביעה כמו שצריך. וזה מוביל אותנו לבחירת עורך הדין הנכון, כיצד הוא יקדם את כתב התביעה וישפיע עליו?

מה יקרה אם אבחר בעורך דין לא מקצועי דיה?

בואו נסביר את זה באופן הכי פשוט, אם בחרתם בעורך דין שאינו מקצועי דיה, סביר להניח שתהליכים משפטיים כאלו ואחרים יתעכבו. אם עורך הדין אינו בטוח בצעדיו המשפטיים, לא יודע להיכן לשלוח מסמכים רלוונטיים וכדומה, אתם תהיו מי שיסבלו מכך.

עורך דין פלילי מקצועי עם ותק ושנות ניסיון מאחוריו, יידע לעשות כל מה שניתן בכדי לקצר את משך כתב התביעה. בסופו של יום, גם אותו עורך דין מעוניין להגיע להסדר משפטי כמה שיותר מהר, לא רק אתם. סמכו עלינו, אף אחד לא ירוויח מהגרירה והעיכוב של תביעות משפטיות. אתם בטוח לא. אם כן, ההמלצה הגורפת מאיתנו היא להתחיל את הטיפול בכתב התביעה כמה שיותר בהקדם.

פגישת ייעוץ עם עורך דין היא מבורכת כמעט תמיד

בכדי להיות בטוחים שאתם בוחרים נכון, תמיד נמליץ לכם על פגישת ייעוץ עם עורך הדין. פגישת הייעוץ נקראת גם פגישת היכרות, אותה תוכלו לקבוע בשיתוף אחד מהמכרים שלכם, או מהקרובים שלכם. לאחר שתשמעו מה יש לעורך הדין להגיד לכם, תוכלו להחליט אם זה מספק אתכם. אם לא, תמיד תוכלו להיפגש עם עורך דין אחר לפגישה נוספת.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf