כיצד לבחור כסא מחשב בצורה הטובה ביותר?

כיצד לבחור כסא מחשב בצורה הטובה ביותר?

אם אתם עובדים לא מעט שעות בישיבה על כסא מול המחשב או אם הילד שלכם יושב על הכסא מחשב פרק זמן ארוך ביותר בכדי לשחק במשחקי מחשב, חשוב מאוד שתדעו כי ישיבה על כסא לא מספיק איכותי או נוח לאורך זמן יכולה לפגוע בעמוד השדרה ולהסב לאדם שיושב עליו כאבים שונים שילכו ויחמירו במהלך הזמן. חשוב מאוד להשקיע ברכישת כסא מחשב איכותי אשר יאפשר לכם או לילדים שלכם לשבת עליו בצורה נוחה לאורך כל השעות שאתם צריכים לשבת עליו וכן, שלא יגרום לכם בטווח הרחוק יותר כאבי גב, צוואר ועוד.

אז איך תבחרו?

חשוב מאוד לדעת כי כיום ניתן למצוא לא מעט סוגים של כסאות למחשב. הדבר החשוב ביותר הוא לבחור קודם כל בכסא מחשב ארגונומי, תומך גב לצורך ישיבה ממושכת. יש לבדוק כמה מאפיינים חשובים טרם תבחרו את הכסא הנכון לכם:

גובה ורוחב המושב

פרמטרים שחשוב מאוד לבחון הם הגובה של מושב הכיסא וכן רוחב המושב. הגובה של כסא מחשב משרדי צריך להיות מתכוונן בצורה קלה ונוחה בהתאם לצורך של כל אדם. כדאי לרכוש כסא שיש לו מנוף כיוונון פנאומטי שכן, מנוף זה מאפשר לכוון את הכיסא במינימום זמן ומאמץ ובאופן מדויק למידותיו של האדם שעתיד לשבת עליו, גובה השולחן שלידו מוצב הכיסא ועוד. מעבר לכך, חשוב לבחור כיסא מחשב אשר גובה המושב שלו נע בין 30-45 ס"מ מהרצפה וזאת בכדי שהוא יאפשר לאדם שיושב עליו להניח את הרגליים שלו על הרצפה.

מבחינת הרוחב של המושב, יש צורך לוודא כי הכיסא רחב ועמוק מספיק בכדי לתמוך בנוחות של כל משתמש. בעוד שיש רוחב סטנדרטי למושבים, הרי שאם הרוחב המדובר לא מספיק למידות שלכם, חשוב שתחפשו כיסא ברוחב שיכיל אתכם בצורה נוחה וטובה.

תמיכה מותנית ומשענת גב

כיסא מחשב איכותי חייב לתמוך בגב התחתון שלכם. ישיבה ממושכת ללא תמיכה תוביל לרפיון בעמוד השדרה התחתון. על כיסא ארגונומי להתאים הן בגובה שלו והן בעומק שלו לתמיכה מקסימלית בגב התחתון שלכם. מעבר לכך משענת הגב של כיסא למחשב צריכה להיות ברוחב המתאים לכם. אם משענת הגב נפרדת מהמושב הרי שעליו להתכוונן לזווית ולגובה. יש לתת תשומת לב מיוחדת לתמיכה נכונה באזור המותן. כמובן שהמשענת חייבת להיות עם מנגנון המתכוונן קדימה ואחורה וכן עם מנגנון נעילה לצורך קביעת הזווית המתאימה לכם.

חומר מושב ומשענת יד

עוד פרמטר שחשוב מאוד לשים עליו דגש טרם רוכשים כיסא מחשב הוא החומר שממנו עשוי המושב. חשוב מאוד לבחור חומר אשר מקנה למושב ולגב של הכיסא נוחות לצורך ישיבה ממושכת. מעבר לכך כדאי שהבד יהיה נושם וכן שהמושב לא יהיה משטח קשה. דבר נוסף שיש לשים עליו דגש הוא כמובן משענת יד. משענת היד של הכיסא צריכה להיות מתכווננת וזאת בכדי שלא ליצור עומס הן על הכתפיים והן על הזרועות בישיבה ממושכת.

כמובן שכיסא מחשב חייב להסתובב בקלות כך שהאדם שיושב עליו יצליח להגיע לאזורים שונים בשולחן שלו ללא מאמץ. הדבר החשוב ביותר הוא לנסות לשבת על הכיסא לכמה דקות בכדי להחליט האם הוא מספיק נוח עבורכם.

אם אתם מחפשים כסאות מחשב איכותיים לצורך ישיבה ממושכת מול המחשב הן לצרכי עבודה והן לצרכי פנאי והנאה, כדאי שתכירו את מבחר כיסאות המחשב שמוצע בגט קומפי.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf