כיצד לבחון ספקי חשמל ולמצוא את המתאים ביותר עבורך

כיצד לבחון ספקי חשמל ולמצוא את המתאים ביותר עבורך

בשנתיים האחרונות הציבור מתוודע אל הרפורמה במשק החשמל, המאפשרת לקנות את החשמל מספקיות פרטיות. כלומר, לקנות אותו מגורמים שאינם חברת החשמל, שהם למעשה חברות די מוכרות במשק הפועלות למשל בתחומי התקשורת, האנרגיה, הבינוי וכדומה. אז כן, השוק נפתח לתחרות ומכאן עולה השאלה, כיצד לבחור את ספק החשמל המתאים עבורכם.

רגע לפני כן נציין שני דברים שכדאי לדעת. ראשית, ספק חשמל פרטי מוכר לכם את החשמל, אבל חברת החשמל ממשיכה לדאוג לתפעול המערכות. זה אומר, שאם יש איזו תקלה או הפסקת חשמל, חברת החשמל היא שמטפלת בנושא כפי שהיה תמיד, ואין זה משנה ממי אתם קונים את החשמל שלכם. דבר שני, אין משמעות לנושא הגיאוגראפי מבחינת ההצטרפות לספקית חדשה. כל מה שצריך לעשות הוא להתקין מונה דיגיטלי חכם שעולה כמאתיים שלושים שקלים, בהתקנה חד פעמית, ולאחר מכן אפשר להתחיל לעבוד מול הספק החדש שלכם.

אז איך בוחרים ספק חשמל

יש כמה פרמטרים בסיסיים לבחירת ספק חשמל חדש. ראשית, מה שצריך לבדוק הוא אילו הנחות והטבות בדיוק מציעים לכם. ההנחה הראשונה קשורה כמובן לתעריף החשמל, ופה צריך להשוות בין שיעורי ההנחות שמציעות כל החברות. שימו לב שיש הבדלים, הן בהנחה הכללית והן במסלולים שונים המציעים הנחות יותר גבוהות על צריכה מחוץ לשעות השיאה. זה אומר, שאתם צריכים להתחשב גם בשעות שאתם נמצאים בבית. למשל, למי שעובד מהבית שווה לבדוק את החבילות של צריכה מחוץ לשעות השיא, ואילו למי שעובד מחוץ לבית ייתכן ויותר תשתלם החבילה שנותנת הנחה כללית.

הדבר השני שיש לבדוק הוא את ההטבות המיוחדות של כל חברה. למשל, ספק חשמל המגיע מתחום האנרגיה ואספקת הגז, יכול להציע הנחה גם על החשמל וגם על הגז שלכם. מאידך, חברה בתחום התקשורת יכולה להציע חבילה הכוללת הנחה על החשמל וכן על כבלים, אינטרנט, סלולר וכדומה. אז שוב, בהתאם לאורחות החיים שלכם בדקו מה יותר נכון ומשתלם עבורכם.

ולבסוף, חשוב לבדוק גם את נושא שירות הלקוחות. עדיף לבחור חברה הידועה בטיב השירות שהיא מעניקה, בעדיפות לחברה שיש לה יכולות מוכחות בדמות פרסי שירות ושביעות רצון בהם זכתה. יש לציין כי קיימת עדיפות מסוימת לחברה מתחום האנרגיה, שכן היא כבר מפעילה מערך היודע לטפל בקריאות ובמענה ללקוחות בתחום זה, בעוד שחברות מענפים אחרים רק עושות את צעדיהן הראשונים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf