כדורי כורכום – כדור או תבלין?

כדורי כורכום – כדור או תבלין?

יותר ויותר אנשים מעידים כי הכורכום לעצמו נחשב תרופה לכל דבר, כמו לא מעט חומרים וצמחי מרפא, כך גם הכורכום. נכון להיום אנשים משתמשים בכורכום לא רק לבישול, אלא מעבר לכך, נוכח הגילוי המסעיר כי הוא אכן יכול לסייע גם בענייני הבריאות, הפך התבלין הזה למשהו הרבה מעבר – כאמור, כדורי כורכום שעליהם נדבר אתכם במאמר הבא. אז איך זה יכול להועיל לכם?  מה אומרים על כך המחקרים? הנה כל מה שרציתם לדעת הכורכום ולא העזתם לשאול.

מזה כורכום וממה הוא מופק?

כורכום, תבלין שמקורו בכורכומה ארוכה. את הכורכום אפשר היה לראות הרבה שנים לפני הספירה בהודו ובסין שהשתמשו בו לצרכי רפואה. לכורכום מייחסים לא מעט סגולות ויש האומרים שהוא אפילו יעיל כנגד מחלת הסרטן, יעיל לאצהיימר, כאבי ראש ואפילו בעיות שיער. מבין כל האמירות והמחקרים, יש אפילו שטענו כי הכורכום יכול לסייע בבעיות של פוריות ולמנוע בעיות הקשורות במניעת היריון. מבין לא מעט ממצאים, מספרים כי בין היתר הכורכום הוא בהחלט תבלין מעולה לאוכל שאתם מכינים בבית מאידך, הפוטנציאל הגדול שלו הוא בכלל בריפוי.

כדורי כורכום – איך זה יכול לעזור לכם?

1000 מ"ג בכל אחד מאותם כדורי כורכום- זו תוחלת הכדור. אז מבין כל חוות הדעת שאפשר להשיג על כדורי כורכום, הנה כמה יתרונות ההוליסטים הטובים ביותר בכדור אחד. כאמור, כדור המכיל בתוכו את כל חלקי השורש עצמו ובמקביל מיצוי מתוקנן של הכורכומין. הכדורים מכילים בתוכם גם ביופרין, ביופרין, מיצוי של פלפל שחור שמטרתו לסייע לכורכום להיספג בגוף, כמו כן חשוב לציין כי למרות תוסף זה, אין טעם חריף בהן. כורכום משמש רפואה מסורתית מאז ועד עולם, כפי שכבר צוין, בהודו הוא מוכר במשך אלפי שנים ונכון להיום ממשיך ומהווה רפואה ועדיין ממשיך להיחקר גם ברפואה המערבית.

כורכום ויתרונותיו הנוספים

כדורי כורכום מציגים את אחד מנוגדי החמצון האפקטיביים ביותר. כמו כן, מצטרפים לכל זה, פטרוזיליה, ג'ינג'ר, ויטמין סי ועוד. נוטלים מדללי דם? זהירות, חשוב לציין כי כדורי כורכום יודעים לעשות את זה בצורה טבעית – כאמור, הם נחשבים מדללי דם טבעיים ביותר. לכן, אם אתם כבר נוטלים אספירין, או אפילו קומידין, היוועצו עם הרופא לפני שאתם לוקחים את הכדורים בכדי לוודא כי אתם מועילים לעצמכם. בסופו של דבר, אם אתם רוצים לנסות ולרפא את הגוף בצורה טבעית יותר, אין ספק כי כדורי כורכום יסייעו לכם בתהליך. צריכים תוסף של כדורי כורכום? כפי שכבר צוין, לאנשים שכבר נוטלים תרופות, ראוי להיוועץ עם רופא. מרגישים בריאים ורוצים לשמור על הקיים? תוסף של כדורי כורכים בהחלט יסייע לכם לעשות את זה על הצד הטוב ביותר.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf