יתרונות מזגן מולטי אינוורטר

יתרונות מזגן מולטי אינוורטר

למזגנים נטולי תעלות, או למערכות מיזוג אוויר מולטי אינוורטר, יש מגוון יתרונות לקירור וחימום בתים פרטיים, דירות במבני מגורים, או מבנים מסחריים, בעיקר בזכות היעדר אפשרויות התקנת מזגנים נטולי תעלות.

מזגן מולטי אינוורטר נחשב כבחירה מועדפת גם על בעלי בתים שמתכננים תוספות בניה בבתיהם, במיקומים שבהם הרחבה או התקנה של תעלות חלוקה למזגן מרכזי אינן ריאליות.

מהו מזגן מולטי אינוורטר ולמה הוא נחשב כטוב יותר מדגמים אחרים של מזגנים?

ההבדל בין מזגנים אלו למזגנים אחרים טמון בטכנולוגיית המדחס. במזגן רגיל, המדחס פועל עד שהוא מגיע לטמפרטורה שנקבעה ואז הוא מפסיק, ומתחיל לפעול שוב כשהטמפרטורה עולה והיחידה חייבת לפעול כדי לקרר את החדר שוב.

עם זאת, המדחס של מזגן מולטי אינוורטר לא עוצר ומתחיל, אלא מאט את המהירות כך שטמפרטורת החדר נשארת קבועה ברגע שהיא מגיעה לטמפרטורת היעד.

המשמעות היא שהמנוע לא צריך להתניע שוב – מה שבמקרים רבים מאופיין ברעשים חזקים, ולא תמיד מגיע לטמפרטורת היעד, שהיא התכונה העיקרית של מערכת מיזוג אוויר אינוורטר – היכולת לשלוט במהירות מנוע המדחס.

קלות התקנת מזגן מולטי אינוורטר

ברוב המקרים, קל יותר להתקין מערכות מיזוג אוויר מולטי אינוורטר נטולי צינורות בהשוואה להתקנת סוגים אחרים של מערכות מיזוג אוויר. לדוגמה, החיבור בין היחידות החיצוניות והפנימיות דורש בדרך כלל רק ניקוב קטן דרך הקיר עבור הצינור.

חברה שמייצרת ומשווקת מזגנים מפוצלים ומערכות מיזוג אוויר מסוגים מתקדמים שונים, מספקת גם מגוון של אורכי צינורות חיבור. גישה זו מאפשרת את מיקום היחידה החיצונית בכל מרחק נדרש מהמאייד הפנימי, מה שמאפשר לקר\ר חדרים בצד הקדמי של הבית עם המדחס, במקום יותר מועיל או לא בולט בצד החיצוני של המבנה.

מניעת בזבוז חשמל

מכיוון שלמזגני מולטי אינוורטר אין צינורות, אין גם בזבוז חשמל שקשור לתעלות של מזגנים מרכזיים, שבמקרים רבים אחראיות על צריכת האנרגיה הגבוהה של המזגנים, במיוחד אם התעלות נמצאות בחלל לא ממוזג כגון על הגג.

בהשוואה למערכות נוספות אחרות, מזגנים אלו מיוצרים באופן שמאפשר תנאים קלים יותר להצבה בכל מקום בבית, כמו על התקרה או בסמוך לתקרה, על הקיר, או אפילו להצבה על הרצפה.

בשורה התחתונה, כדי לבחור נכון, מומלץ לקבל את הייעוץ והסיוע של המומחים בתחום

מזגן מיני מרכזי אינוורטר מיוצר עם תכונות גמישות יותר בהשוואה לסוגים אחרים של מערכות מיזוג אוויר. מכיוון שאין להם תעלות אוויר, קל יותר להתקין אותם, עם חיבורים שדורשים רק ניקוב קטן בקיר להחדרת הצינור, שהוא הרבה יותר קטן ממה שנדרש בעת התקנת מערכות תעלות גדולות יותר.

הדגמים המתקדמים של מערכות מיזוג אוויר מהסוגים החדשניים ביותר זמינים באולם התצוגה של חברה שמשווקת מכשירי חשמל חדשניים, ואתם מוזמנים לקבל את הייעוץ של המומחים בתחום לבחירה נכונה של המזגן שהכי מתאים לביתכם.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf