יעדי טיסה מומלצים לתקופת הקיץ

יעדי טיסה מומלצים לתקופת הקיץ

הקיץ כבר כאן, וכמו רבים, בוודאי גם אתם מחפשים את יעדי הטיסה המתאימים לחופשה הקרובה, בין אם אלו יעדים לחופשה זוגית, משפחתית או חברית. תחום התעופה הפך בשנים האחרונות לרחב יותר מאי פעם, והיום אתם יכולים למצוא טיסות מישראל כמעט לכל יעד בעולם, כך שאם אתם מחפשים טיסות זולות לכרתים או לכל מקום אחר, תוכלו למצוא מגוון רחב של אפשרויות שיתאימו לכם.

אז מהם יעדי הטיסה המומלצים ביותר לעונת הקיץ? הנה כמה יעדים שלא כדאי לכם לפספס.

יוון

אין ספק כי יוון הינה אחת מיעדי הנופש האהובים ביותר על ישראלים, בעיקר בשל הקרבה לישראל. היום תוכלו למצוא טיסות זולות לכרתים וליעדים נוספים ביוון במחירים משתלמים מאוד וזאת בשל העובדה שמדובר בטיסה קצרה יחסית, והתחרות את היעד הזה הינה רבה מאוד.

יוון יכולה להתאים למגוון רחב של סוגי חופשות – בין אם אתם מחפשים יעד בטן – גב קלאסי עם הרבה חופים, ים ושמש, ובין אם אתם מחפשים יעד לחופשה משפחתית בה תוכלו לשלב אטרקציות עבור הילדים, שופינג ומגוון רחב של חוויות שונות.

בנוסף, יתרון חשוב של יוון על פני יעדים אחרים הוא העלות. מלבד טיסות זולות לכרתים תוכלו למצוא גם מגוון רחב של מלונות ואופציות לינה במחירים נוחים, מסעדות זולות ועוד, כך שבסופו של דבר ביוון תוכלו ליהנות מחופשה מהנה במיוחד, וזאת מבלי להוציא עליה סכומי כסף גבוהים מידי.

תאילנד

תאילנד הינה אחת המדינות האהובות ביותר על הישראלים, ולא בכדי. מדובר במדינה בה תוכלו למצוא הכל מהכל, ולהרכיב לעצמכם את חופשת החלומות שלכם בהתאם לתקציב שלכם, סגנון החופשה שאתם מחפשים ועוד. החיסרון היחיד הוא כמובן הטיסה הארוכה (10-11 שעות בטיסה ישירה), ומחירי הטיסות, אך היום התחרות ליעד זה רבה מאוד ומלבד אל-על וארקיע המציעות טיסות ישירות, תוכלו למצוא מגוון רחב של אפשרויות טיסה הכוללות קונקשן ומפחיתות את מחיר הטיסה בצורה משמעותית מאוד.

האיים הקריביים

אם אתם מחפשים חופשה יוקרתית, רומנטית ובאחד היעדים היפים ביותר בעולם, האיים הקריביים הם ללא ספק היעד המתאים לכם. כמובן, מדובר בחופשה המתאימה לבעלי כיסים עמוקים יותר, אך היא בהחלט שווה כל שקל שתוציאו עליה ויכולה לגרום לכם לחזור לארץ עם כוחות מחודשים, הרבה מאוד אנרגיה חיובית וזיכרונות נעימים ובלתי נשכחים.

חשוב להדגיש כי האיים הקריביים פחות מתאימים למשפחות, אלא יותר לזוגות או רווקים ורווקות המחפשים יעדי בטן – גב ויעדים עם אטרקציות אקסטרים מיוחדות שלא ניתן למצוא בכל מקום.

אלו הם שלושה יעדים מומלצים מאוד לחופשת הקיץ, יעדים אשר יכולים להפוך את החופשה שלכם להרבה יותר מיוחדת והרבה יותר מפנקת, וממש לא כדאי לכם להחמיץ אותם. בחרו כבר עכשיו את היעד המתאים לכם לקיץ הקרוב, והתחילו לתכנן את חופשת החלומות שלכם!

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf