ייעוץ עסקי: הדרך שלכם להצלחה העסקית מתחילה כאן

ייעוץ עסקי: הדרך שלכם להצלחה העסקית מתחילה כאן

זה לא פשוט לנהל עסק בישראל, בטח בנקודת הזמן הנוכחית. גם כאשר אנשי העסק חושבים שהם מתנהלים על פי הספר ומבצעים את המטרה שלשמה הוקם העסק ללא דופי, הוא עלול לדשדש מאחור, הרחק מהמתחרים. הסיבה היא שאף אדם לא נולד בתור מנהל עסק מדופלם, כשהניהול עצמו גוזל זמן, משאבים וכספים שאינם בנמצא תמיד.

אז מה הפתרון? פשוט מאוד: ייעוץ עסקי, שיכול להצעיד אתכם קדימה ולחולל אצלכם מהפכה של ממש. זה בדיוק מה שחברת Advising, בראשה עומד אסי קומבליס, מציעה עבורכם.

המאפיינים של ייעוץ עסקי

ייעוץ עסקי עשוי ללבוש צורות שונות. אין ספק שהמאפיינים הייחודיים של העסק – דוגמת סדר הגודל שלו, תחום הפעילות, המצב הכלכלי הנוכחי, פעילות המתחרים וכדומה – עשויים להשפיע על הדרישות מהייעוץ ומהמטרות שמציבים לו. השורה התחתונה היא שניווט מוצלח, כפי שמדגישים בחברת Advising, עשוי "לנווט אתכם להצלחה העסקית".

בין המטרות המוגדרות של הייעוץ העסקי ניתן למנות:

  • הגדרת אסטרטגיה ויעדים, לרבות הפעולות באמצעותן ניתן יהיה להגשים אותם
  • בנייה של תוכנית עסקית מאפס, תוך דגש על הגדלת היעילות ורווחי החברה
  • הגדרת המבנה הארגוני של העסק, כולל בעלי התפקידים, חלוקת הסמכויות והנהלים
  • ניתוח תזרים המזומנים ושליטה עליו, באופן שעשוי להגדיל משמעותית את מחזור העסק והרווחים
  • בחינת התהליכים הנעשים מול הלקוח במטרה למקסם אותם ככל שניתן, למשל סוגיית גביית הכספים

יועץ עסקי יוכל לבחון את העסק בעיניים אובייקטיביות, ללא רגשות, ולסייע בהטמעת תהליכי השינוי הדרושים. הניסיון של אסי קומבליס וצוות החברה מראה שבחלק הארי של המקרים, מה שמכשיל את העסק הוא בעל העסק עצמו. זוהי בעיה רב תחומית, עמוקה ושורשית, החורגת בהרבה מקשיים נקודתיים דוגמת בעיות בגיוס עובדים או ניצול ראוי של תקציבי העסק.

מי זקוק לייעוץ עסקי?

האמת היא שברוב תחומי הפעילות בישראל, בהם התחרות עזה והלקוח מחפש את החברה שתעניק לו את המענה המושלם והערך המוסף, אין תחליף לייעוץ עסקי מקצועי. ייעוץ שכזה יכול להיות ה"אקס פקטור", החלק שמשלים את הפאזל ותורם להצלחת החברה.

בחינת סל השירותים של Advising מראה מדוע הייעוץ עשוי להיות רלוונטי לעסק מכל סוג ובכל שלב. יש מקרים בהם ניתן להסתפק בייעוץ עסקי חד פעמי, בעוד שבאחרים ההחלטה המתבקשת היא לבנות תוכנית עסקית מאפס. עסקים רבים יעדיפו קבלת ליווי מלא בשלבי ההקמה שלהם, במסגרת תהליכי שינוי או התייעלות וכן הלאה.

נקודה מרכזית נוספת היא שהייעוץ העסקי עשוי להיות משולב עם מתן סיוע בתחומים אחרים הרלוונטיים לעסק. בהרבה מאוד מקרים קשה להפריד בין הייעוץ העסקי לבין ייעוץ ארגוני או שיווקי, לדוגמה, כך שיש צורך להתייחס לכל הנקודות האלה בבניית תמהיל הייעוץ השלם.

אז איך מתחילים?

על רקע העובדה שישנה חשיבות מכרעת לניסיון, לפרופיל השירותים ולמקצועיות של החברה לה נותנים את מושכות הייעוץ העסקי, חשוב שלא להתפשר מהבחינה הזו. חברת Advising, שליוותה במהלך השנים מאות עסקים, תוכל לספק לכם את הייעוץ שעשוי לחולל מהפכה בעסק שלכם. אתם מוזמנים לפנות לחברה לקבלת ייעוץ ראשוני ולתיאום פגישה.

צילום: CANVA PRO

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf