טיפים שיעזרו לכם לבחור מתנה נהדרת לאורחים

טיפים שיעזרו לכם לבחור מתנה נהדרת לאורחים

לארגן אירוע משפחתי זה לא דבר פשוט, צריך לקחת בחשבון מכלול של פרמטרים בכדי שהאירוע יהיה מושלם. לתאם בין כל בעלי המקצוע וכמובן להזמין את האורחים מבלי לשכוח אף אחד. הבחירות מרובות ואתם צריכים להחליט על אירוע קיץ או אירוע חורף. אירוע בוקר או ערב. אולם או גן אירועים. תפריט, תקליטן ועוד ועוד. כל אלו ישפיעו על אופי האירוע והאווירה. אבל חשבתם גם על איזו מתנה תרצו לתת לאורחים?

למה צריך מתנות לאורחים בחתונה?

האירוע שלכם כל כך מושקע מחושב ומדוייק לפרטי פרטים ובטוח שהוא לא ישכח מהר. אבל עדין יש משהו אחד שיכול להפוך אותו לאירוע שישאיר טעם טוב ויתן חס אישי, באמצעות מתנות לאורחים. כל אורח שבא לאירוע יצא עם מתנה קטנה למזכרת, שתישאר איתו ותזכיר לו את רגעי השמחה. המתנות לאורחים צריכות להיות סמליות ובעלות ערך. לא מדובר במתנות יקרות דוקא, אלא מקוריות.

כיצד לבחור מתנות לאורחים?

בשלב הראשון – תחשבו מהו התקציב אותו אתם רוצים להקדיש עבור המתנות. כדי שתוכלו לבחור את סוג המתנה לפי התקציב מבלי לחרוג. ישנם מתנות שיוכלו לשמש מזכרת לאורחים בכמה שקלים ומתנות בכמה עשרות שקלים.

בשלב השני – תבינו כמה מתנות אתם צריכים על פי כמות האורחים שתזמינו. כמות המתנות תשפיע על ההוצאה, כך שאם יש לכם תקציב מסויים והוא מתחלק לקצת אורחים תוכלו להשקיע בכל מתנה יותר כסף. אך אם יש לכם הרבה אורחים תבחרו במתנות זולות יותר.

בשלב השלישי – השלב של בחירת המתנה עצמה. על פי כמות האנשים והתקציב שהקצבתם בשבילה. ישנם ספקים שיאפשרו לכם להזמין כמות גדולה של מתנות במחיר אטרקטיבי.

מתנות לאורחים, הבחירה הנכונה

מחפשים מתנות לאורחים ולא יודעים במה לבחור? אם חשוב לכם שבאירוע שלכם תהיה מתנה מקורית אבל לא פחות חשוב, שימושית. כזו שתלווה את האורחים שלכם לאורך זמן. תוכלו לבחור בסוקולנטים. העציצים קטנים בשרניים ומרשימים שמשתלבים בכל פינה בבית. הם ישמשו כמזכרת ייחודית שהאורחים לא ישכחו. ניתן לבחור מארזי סוקולנטים המותאמים לפי תקציב וכמות האורחים באירוע. אפשר להוסיף הקדשה אישית וקיבלתם מתנה מושלמת ומזכרת שלא תשכח

למה דוקא סוקולנטים?

הסוקולנטים מאפשרים להכניס לבית או למשרד צבע וחיים באמצעות עציצים קטנים. מדובר בצמחים מדבריים ולכן הם לא דורשים תחזוקה מיוחדת ונשמרים לאורך זמן מבלי להתייבש. אפשר להשאיר הקדשה, להודות על ההשתתפות באירוע או משפט העצמה איתו אתם מזוהים. כך שבכל פעם שהם יעברו לידו הם יזכרו בחוויה של אותו אירוע וברגעי השמחה.

איפה מומלץ לבצע את רכישת המתנות?

כיום, אתם לא צריכים להגיע פיזית לחנויות על מנת לרכוש מתנות לאורחים. אתם יכולים לבצע חיפוש בגוגל על הביטוי "מתנות לאורחים" וכך להגיע להמון אתרים בהם תוכלו למצוא מגוון מתנות. בדקו האם יש המלצות ומהו המחיר המבוקש ובצעו את ההזמנה.

קרדיט: Pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

rgf
rgf